Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: sport jackpot pools

Hey gasten,

ik ben vrij nieuw op dit forum maar lijkt me een leuke plaats om te vertoeven. In dit topic ben ik van plan om een soort van dagboek bij te houden betreffende de sport jackpot pools die ik speel. Weinig mensen die ik ken spelen dit soort sportweddenschappen, maar voor mij is het een mooie aanvulling op men gewone weddenschappen die ik plaats.

In tegenstelling tot gewone bets, bet je hier niet op odds. Door de pools te spelen, speel je eigenlijk mee in een gezamenlijke prijzenpot. Als je ticket juist is, wordt de jackpot verdeeld over het totaal aantal winnende units.

Het fijne aan dit platform is dat je ook met kleinere delen van een unit kan meespelen. Bv de wekelijkse pick 15 1x2 heeft een prijzenpot van 800,000€. 1 lijn kost je 2€. Maar je kan reeds meespelen vanaf 0.20€ en dan speel je dus voor 1/10 of 80,000€ van de totale prijzenpot.

Meerdere selecties per wedstrijd zijn mogelijk dus in 1 ticket kan je meerdere lijnen spelen.

En om het wat leuk en sociaal te houden, kan je op dit platform solo spelen maar je kan ook in groep (syndicate tickets) spelen.

Ik ben deze voormiddag met 50€ begonnen en laat ons zien waar we daar mee kunnen geraken.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwoopert in 23-01-2020 18:06 Hulp en advies
in 23-01-2020 18:06 Hulp en advies
58 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik speel ook mee op de site. Mijn naam is watertorenbikkels.

0 Vind ik leuk's

Haha mooie naam🤣

0 Vind ik leuk's

We moeten eigenlijk gewoon rijtjes van 5-10 euro maken en elkaar beetje spekken tot 70-80% (dan komen ze wel vol) en dan hopen dat er een paar goed zijn! Dan maak je zelf ROI en komen ze als vliegen op stroop😚

2 Vind ik leuk's

Zo bizar, na 1 potje kan je die correct score 6 pick al voor het driedubbele uitcashen. Vervolgens speelt city 0-0 en is ie nauwelijks meer iets waard. Als je de andere 4 echter goed hebt, pak je alsnog wel een dikke, maar zo hard kan het up en down gaan!

0 Vind ik leuk's

Heb er weer een paar staan:)

0 Vind ik leuk's

Heb er sowieso 1 meegespeeld 💪

1 Vind ik leuk's

Thanks! als er veel mensen een klein beetje meedoen schiet het namelijk al superhard op..

Ik sta #24e van de week. Vanavond hopelijk even een paar goede en dan de top 10 binnen schuiven...

0 Vind ik leuk's

Nog een uurtje! Vlammen!

2 Vind ik leuk's

Chelsea nakt echt heel veel lijstjes denk ik 😅

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.