Wedstrategie: sport jackpot pools
Hey gasten,
ik ben vrij nieuw op dit forum maar lijkt me een leuke plaats om te vertoeven. In dit topic ben ik van plan om een soort van dagboek bij te houden betreffende de sport jackpot pools die ik speel. Weinig mensen die ik ken spelen dit soort sportweddenschappen, maar voor mij is het een mooie aanvulling op men gewone weddenschappen die ik plaats.
In tegenstelling tot gewone bets, bet je hier niet op odds. Door de pools te spelen, speel je eigenlijk mee in een gezamenlijke prijzenpot. Als je ticket juist is, wordt de jackpot verdeeld over het totaal aantal winnende units.
Het fijne aan dit platform is dat je ook met kleinere delen van een unit kan meespelen. Bv de wekelijkse pick 15 1x2 heeft een prijzenpot van 800,000€. 1 lijn kost je 2€. Maar je kan reeds meespelen vanaf 0.20€ en dan speel je dus voor 1/10 of 80,000€ van de totale prijzenpot.
Meerdere selecties per wedstrijd zijn mogelijk dus in 1 ticket kan je meerdere lijnen spelen.
En om het wat leuk en sociaal te houden, kan je op dit platform solo spelen maar je kan ook in groep (syndicate tickets) spelen.
Ik ben deze voormiddag met 50€ begonnen en laat ons zien waar we daar mee kunnen geraken.
Hmm morgen is account aanmaken. Lijkt me leuk voor erbij. Als er iemand nog wat meer info over kan posten graag
Lijkt me ook leuk om erbij te doen. Wellicht een telegram groep starten zodat we elkaar sneller kunnen updaten.
Zal morgen ook een account openen, kijken of 't wat is
Dit soort dingen moet je dan hebben:
https://www.colossusbets.com/tickets/syndicate/5000000312854/pools/46966
Moet je voorstellen dat je ook nog eens de kaarten voor rust goed had gehad! Dit is al heel wat:)
Wel leuk om dit gezamenlijk op te pakken en als je line sizes van .20 of .50 aanhoudt valt het bedrag voor het vullen van je bets vaak wel mee...
Heb er weer een paar gezet! Joinen en duimen! Hoe gaat de rest?
account moet nog geverrifieerd worden. Ze hebben iets nodig van qua adress maar alles wat ik upload is niet goed😅
Wat is je naam daar?
Ik heb een syndicate ticket gemaakt 😁
Ondertussen ook een kleintje met iemand meegespeeld