Wedstrategie: sport jackpot pools
Hey gasten,
ik ben vrij nieuw op dit forum maar lijkt me een leuke plaats om te vertoeven. In dit topic ben ik van plan om een soort van dagboek bij te houden betreffende de sport jackpot pools die ik speel. Weinig mensen die ik ken spelen dit soort sportweddenschappen, maar voor mij is het een mooie aanvulling op men gewone weddenschappen die ik plaats.
In tegenstelling tot gewone bets, bet je hier niet op odds. Door de pools te spelen, speel je eigenlijk mee in een gezamenlijke prijzenpot. Als je ticket juist is, wordt de jackpot verdeeld over het totaal aantal winnende units.
Het fijne aan dit platform is dat je ook met kleinere delen van een unit kan meespelen. Bv de wekelijkse pick 15 1x2 heeft een prijzenpot van 800,000€. 1 lijn kost je 2€. Maar je kan reeds meespelen vanaf 0.20€ en dan speel je dus voor 1/10 of 80,000€ van de totale prijzenpot.
Meerdere selecties per wedstrijd zijn mogelijk dus in 1 ticket kan je meerdere lijnen spelen.
En om het wat leuk en sociaal te houden, kan je op dit platform solo spelen maar je kan ook in groep (syndicate tickets) spelen.
Ik ben deze voormiddag met 50€ begonnen en laat ons zien waar we daar mee kunnen geraken.
Sommige mensen vragen zich af wat de kracht is van sport jackpot pools. Mijn strategie is om 75% van men tickets samen te stellen met een mix van favorieten en underdogs en om zo veel mogelijk lijnen te coveren. In de wereld van jackpot pools is het een kwestie met zo weinig mogelijk winnaars over te blijven en dit gebeurt enkel dat er een paar onverwachte uitslagen vallen.
DUS SPEEL NOOIT ALLEEN OP FAVORIETEN!!!!!!
Klein voorbeeldje hieronder. Was 1 van men tickets met een paar onvoorziene uitslagen. Ticket kostte alles bij elkaar 6?‚? en heeft 24.000?‚? opgebracht!!!!! Ik had dit ticket samen met een andere kapitein opgesteld en had 20% van het ticket in bezit.
1.2?‚? betaald en bijna 5.000?‚? gecashd.
Op bingoal kan je zelf niet uitcashen, enkel de maker van het ticket...
Prima het topic, beetje veel hidden bragging, maar ik ga het inderdaad eens proberen --
Op bingoal kan je zelf niet uitcashen, enkel de maker van het ticket...
inderdaad. je kan enkel zelf uitcashen op eigen gemaakte syndicate tickets en soloplays
Prima het topic, beetje veel hidden bragging, maar ik ga het inderdaad eens proberen --
Je zou haast gaan denken dat men gratis geld weggeeft.
Nog mensen die dit oppakken? Ik heb er een paar gemaakt
Ziet er interessant uit, maar snap er vooralsnog geen bal van😂😂😂. Heeft er iemand / niemand zin om ff een jip en janneke uitleg, eruit te gooien?
Van mijn zelf eens proberen is niets gekomen. Iemand moet me even bij de hand nemen, inderdaad.
Het is niet zo heel moeilijk hoor!
Wat willen jullie? Zelf spelen of meeliften op succes van anderen? Of beide? Onze grote vriend Hodlerpicks was hier altijd heel goed in, maar die is na de crash van de btc (en zijn bedrijfje) ineens van de aardbodem verdwenen...
Zelf speel ik dit:
Het gaat er eigenlijk om, om met een klein groepje elkaars picks een beetje te supporten zodat je snel je poules vol hebt. In ruil daarvoor krijg je 'rebate' oftewel een soort bonusgeld waarmee je weer nieuwe bets kan plaatsen. Hoe meer hoe beter etc etc, maar het probleem is dat je eerst bekendheid moet genereren door bijvoorbeeld een paar klappers te maken of gewoon veel mensen hebben die je staken tot aan bijvoorbeeld 60-70% - daarna raakt het altijd wel vol!
Zelf ben ik onlangs weer begonnen en moet ik opbouwen terwijl ik in het verleden na een redelijke winner ineens al mijn bets zo vol had gekregen...