Wedstrategie: sport jackpot pools
Hey gasten,
ik ben vrij nieuw op dit forum maar lijkt me een leuke plaats om te vertoeven. In dit topic ben ik van plan om een soort van dagboek bij te houden betreffende de sport jackpot pools die ik speel. Weinig mensen die ik ken spelen dit soort sportweddenschappen, maar voor mij is het een mooie aanvulling op men gewone weddenschappen die ik plaats.
In tegenstelling tot gewone bets, bet je hier niet op odds. Door de pools te spelen, speel je eigenlijk mee in een gezamenlijke prijzenpot. Als je ticket juist is, wordt de jackpot verdeeld over het totaal aantal winnende units.
Het fijne aan dit platform is dat je ook met kleinere delen van een unit kan meespelen. Bv de wekelijkse pick 15 1x2 heeft een prijzenpot van 800,000€. 1 lijn kost je 2€. Maar je kan reeds meespelen vanaf 0.20€ en dan speel je dus voor 1/10 of 80,000€ van de totale prijzenpot.
Meerdere selecties per wedstrijd zijn mogelijk dus in 1 ticket kan je meerdere lijnen spelen.
En om het wat leuk en sociaal te houden, kan je op dit platform solo spelen maar je kan ook in groep (syndicate tickets) spelen.
Ik ben deze voormiddag met 50€ begonnen en laat ons zien waar we daar mee kunnen geraken.
BTW voor diegene die geïnteresseerd zijn in Darts. Colossus gaat darts pools aanbieden zodra de Premier League start.
Wat ik niet snap, word er nu meer (troostprijzen) geld gegeven voor 11 correcte (600) tegenover 12 (800) correcte?
Wat ik niet snap, word er nu meer (troostprijzen) geld gegeven voor 11 correcte (600) tegenover 12 (800) correcte?
Ja dit gebeurt soms. Denk er wel aan die 'troostprijzen zijn peanuts want deze prijs wordt ook gedeeld met alle tickets die er 11-12-13-14 juist hebben. Soms heb je geluk dat de 13-14 veel opbrengt omdat er geen winnaars zijn met 15 en er maar een paar 13 en 14 hebben. Maar in de meeste gevallen worden de 11 en 12 troostprijs verdeeld over honderden soms zelfs 1000+ tickets
Hier kan je het verschil zien. De eerste foto is de uitslag van gisteren en de tweede is eentje dat ik vorige maand heb gespeeld. Heb ik voor minder dan 4?‚? bijna 800 gecashd en had ik de ballen gehad om niet uit te cashen dan was dit veel meer geweest want het ticket was volledig juist.
Maar ik wil eerder aantonen wat de verschillen in de troostprijzen kan zijn
Dus afgelopen weekend en had je een 2?‚? lijn zou gehad hebben met 12 correcte dan had je 1500?‚? gehad. Had je een 2?‚? lijn 12 correct gehad op 8 december dan had je maar 14.47?‚? gehad.
Weer een kleine winst. Maar soit toch bijna 9x men stake terug. Wel spijtig dat originele ticket ni was uitverkocht. Het 96?‚? ticket had bijna 900?‚? opgebracht anders.
Voor mij is dit helemaal nieuw, is hier ergens meer informatie over te vinden?
aantal vragen:
- Lees hier over porties geluk, is hier pre-work voor geadviseerd? Bij andere sports draait het vooral om ‘value, van de bets en je inzet.
- Wat adviseer je als beginstake?
- welke aanbieder adviseer je?
- tips?
Op ma. jan.. 2020, 21:39 schreef tompie440:
Voor mij is dit helemaal nieuw, is hier ergens meer informatie over te vinden?
aantal vragen:
- Lees hier over porties geluk, is hier pre-work voor geadviseerd? Bij andere sports draait het vooral om ‘value, van de bets en je inzet.
- Wat adviseer je als beginstake?
- welke aanbieder adviseer je?
- tips?
Als Nederlander kan je een account aanmaken rechtstreeks op colossusbets.com of je kan de jackpots meespelen op partners zoals bijvoorbeeld Betfair die deze pools ook aanbied. Maar ik raad aan als je kan het rechtstreeks via colossusbets te doen. Zij hebben meer promos, cashback,.... die je op partner platformen niet hebt.
Je kan alle uitleg vinden op hun website.
- Natuurlijk komt er een beetje geluk bij kijken maar je kan perfect pre-work doen om je tickets te optimaliseren.
- Je kiest de stake waar je je comfortabel bij voelt. Bij de meeste pools kost het 2€ per lijn en dan speel je voor de ganse jackpot. Maar je kan ook opteren om voor 1-0.5 en 0.2€ per lijn spelen en dan speel je voor een deel van de jackpot. Ik speel 2€ lijnen op bv de kleine jackpots maar op de grote pick 15 en pick 6 van 800,000 en 1,000,000€ jackpot verkies ik liever 0.2€ per lijn. Kan je voor hetzelfde geld 10x meer lijnen spelen.
- Zoals ik vermeld heb als je kan adviseer ik rechtstreeks via colossusbets om te kunnen profiteren van hun promo's.
· Colossus matched al je bets tot 100 GBP de eerste 72 uur na eerste deposit.
· freeplays
· cashrebate
- Tips. Dokter strategieen uit. Heb ik ook gedaan. Heb er een paar. Die zijn misschien niet elke week winstgevend maar als ze winnen dan gewoonlijk altijd een vette prijs. En tweede tip. Maak strategisch gebruik van gedeeltelijke cash outs.
Ook eens geprobeerd. Is direct heel wat waard... morgen het vervolg.
Op di. jan.. 2020, 00:13 schreef Huyzie84:
Ook eens geprobeerd. Is direct heel wat waard... morgen het vervolg.
yeps ik heb ook paar cashout offers. Altijd handig dat er na de eerste wedstrijd al onmiddellijk de helft van de deelnemende units afvalt. Maar ja er moeten er nog een pak meer afvallen om een deftige prijs te raken. Daarom dat ik persoonlijk liever die pick8-15 1x2 of pick 4-6 correcte score speel met een groot ticket. Echt zeer gekke cashout offers.
Je moet maar een keertje geluk hebben
Lees dit artikeltje maar eens https://www.colossusbets.com/blog/player-wins-incredible-six-figure-sum-pick-15-pool?utm_source=Colossushome&utm_medium=winners&utm_campaign=20191028
Weer lekker winstje genomen in een pick 3 correcte score. Op naar de volgende