Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: sport jackpot pools

Hey gasten,

ik ben vrij nieuw op dit forum maar lijkt me een leuke plaats om te vertoeven. In dit topic ben ik van plan om een soort van dagboek bij te houden betreffende de sport jackpot pools die ik speel. Weinig mensen die ik ken spelen dit soort sportweddenschappen, maar voor mij is het een mooie aanvulling op men gewone weddenschappen die ik plaats.

In tegenstelling tot gewone bets, bet je hier niet op odds. Door de pools te spelen, speel je eigenlijk mee in een gezamenlijke prijzenpot. Als je ticket juist is, wordt de jackpot verdeeld over het totaal aantal winnende units.

Het fijne aan dit platform is dat je ook met kleinere delen van een unit kan meespelen. Bv de wekelijkse pick 15 1x2 heeft een prijzenpot van 800,000€. 1 lijn kost je 2€. Maar je kan reeds meespelen vanaf 0.20€ en dan speel je dus voor 1/10 of 80,000€ van de totale prijzenpot.

Meerdere selecties per wedstrijd zijn mogelijk dus in 1 ticket kan je meerdere lijnen spelen.

En om het wat leuk en sociaal te houden, kan je op dit platform solo spelen maar je kan ook in groep (syndicate tickets) spelen.

Ik ben deze voormiddag met 50€ begonnen en laat ons zien waar we daar mee kunnen geraken.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwoopert in 23-01-2020 18:06 Hulp en advies
in 23-01-2020 18:06 Hulp en advies
58 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Deze namiddag had ik een syndicate ticket ingevuld voor een paar paardenrennen. Het ticket was niet volledig gefund dus heb ik het ticket solo gespeeld.

Kostprijs solo : 5?‚?

Prijs per lijn: 0.04?‚?

unit per lijn: 0.04 unit Dus bij winst kreeg ik maar 1/25 van de winst per 1 unit

3792 units zijn in deze pool gestart en na 6 runs waren er 2.72 winnende units over.Mijn lijnen vertegenwoordigden maar 1/25e van een unit dus mijn prijs lag beduidend lager. Maar toch een mooie winst.

89.2?‚? op een 5?‚? ticket

Bericht gewijzigd door vw-appy op wo 29 jan. 2020, 19:46
1 Vind ik leuk's

Heb momenteel verscheidene syndicate tickets openstaan voor funding en ben als investeerder in een paar tickets van een andere captain gestapt.

50?‚? startkapitaal

91?‚? in kas

56.35?‚? in open tickets

1 Vind ik leuk's

Op welke website speel je dit soort jackpot pools?

Is dit gewoon op goed geluk dat je aan enkele pools deelneemt of kan je daar ook informatie over opzoeken?

Ben jij daar winstgevend in op lange termijn?

1 Vind ik leuk's
Op do. jan.. 2020, 20:53 schreef sportgambler:

Op welke website speel je dit soort jackpot pools?

Is dit gewoon op goed geluk dat je aan enkele pools deelneemt of kan je daar ook informatie over opzoeken?

Ben jij daar winstgevend in op lange termijn?

ik speel deze jackpot pools op colossusbets.com. Je hebt dagelijks pools in voetbal, NBA, NFL, NHL en paarden en hondenrennen. Ik zou het niet op goed geluk noemen. De wedstrijden in de pools zijn vooropgesteld maar je kan alle wedstrijden analyseren en zo zo goed mogelijke tickets samenstellen.

Maar spijtig genoeg is deze website niet toegankelijk voor Belgische spelers. Maar wat ik wel weet is dat bingoal.be de jackpots van colossus ook aanbied. Dus op bingoal.be kan je eigenlijk identiek dezelfde jackpots spelen als op colossusbets zelf.

Ik ben daar nu een paar maanden aan het spelen. Denk alles bij elkaar een 300?‚? gedeposit en er ongeveer 9000?‚? uitgehaald. Heb een paar keer geluk gehad dat ik had geïnvesteerd in een goed syndicate ticket. Ik had 7?‚? geïnvesteerd in een 28?‚? ticket. Dus ik bezat 25% van dat ticket en dat ticket ging all the way en bracht 21.000?‚? op. Dus het spelen van deze jackpots kan wel winstgevend zijn en een mooie toevoeging bij je normale betting activiteit.

hieronder vind je screenshot van bingoal.be. Als je bij bingoal op jackpots klikt dan kun je de colossusbets jackpots via het bingoal platform spelen welke wel legaal is in België. In de 2 screenshots zie je dat de jackpots identiek zijn.

4 Vind ik leuk's

Ok bedankt, ik zal het eens bekijken :)

1 Vind ik leuk's

momenteel 1 winstgevend cash offer van bijna 2x op inleg. Vandaag overige 3 wedstrijden.

670 units van de 4530 gestarte units na 2 wedstrijden. Dus als we all the way gaan maken we kans om te eindigen met 50-100 units wat een prijs zal opleveren van 50-100?‚?. dus te veel potentieel om nu al winst te nemen en een gedeelte uit te cashen.

0 Vind ik leuk's

Ik ken het systeem nog niet zo goed, vandaag enkele meegedaan waarvan deze er vrij goed uitziet. 1 verkeerd, 7 juist

1 Vind ik leuk's

Veel Colossus shills hier ineens

0 Vind ik leuk's
Op za. jan.. 2020, 22:02 schreef joooordi:

Veel Colossus shills hier ineens

bwa ik wou colossus even in het zicht van deze community brengen. Ik persoonlijk vind het een leuke bezigheid naast men gewone traditionele bets. Je moet maar een paar keer het geluk hebben in een jackpot te zitten met rare uitslagen zodat er maar een paar units winnen. Dan heb je lekkere return voor een kleine inzet.

Vorige week heb ik een ticket van 16€ nog bijna 13.000€ zien winnen. En dit is geen one time hit. Gebeurt wekelijks meerdere keren.

0 Vind ik leuk's
Op za. jan.. 2020, 21:38 schreef sir-bongiovi:

Ik ken het systeem nog niet zo goed, vandaag enkele meegedaan waarvan deze er vrij goed uitziet. 1 verkeerd, 7 juist

ik speel de pick 15 ook regelmatig. Ik probeer altijd zo veel mogelijk selecties op de zaterdag wedstrijden te nemen. Als er dan veel units afvallen dan dan krijg je meestal mooie cash out offers.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.