Wedstrategie: Over 0,5 Halftime & over 2,5 Fulltime
12:00 Suwon FMC (W) HT 26' 33' ? FT : 2-1 ?
12:00 Shillong Lajong FC HT 21' ? FT : 2-1 ?
14:00 FC Shaktar Donetsk U21 HT 20' ? FT : 3-0 ?
14:30 Keshla FK II HT ? FT 1-1 ?
had precies dezelfde geselecteerd via de draw win website.
Is kijken wat het vanavond word.
bedankt voor je tips 👍🏻
Als ik het goed begrijp zet je de interval tot 30 minuten over 0.5 goals altijd. En de asian line over 1 first half. De over 0.5 goals first half speel je dan live neem ik aan. Bij welke odd speel je die ? En bij welke bookies speel je want zie op Unibet niet de interval tot 30 die je prematch kan zetten. Of zet je deze ook live ?
alvast bedankt
Ik weet niet wat er met de site en dit forum aan de hand is. Als ik een bericht plaats hier, kan ik niet bewerken. Vervelend in dit topic.
21 eb 22 oktober alle uitslagen goed. 2x 100%. Als je met se odds meestijgt en stakes zet bij een 0-0 en je ook nog eens goede odds pakt meg 1d en soms ook 2e interval, ksn je goed winnen. Probeer maar.
Alleen concentreten op over 0,5 ht een interval stake en vooral de iver 1 ht, zorgt voor veel hogere windten dan alleen ovet 0,5. Met die hoge winstkansen bij de feselecteerde matches kan je dat risico makkelijk nemen.
Met oplopende intervals, zie elders op dit forum, win ik tegenwoordig dagen achtereen. Selecteren en discipline. Woekeren met wildbetten kost veel geld, evenals het plaatsen van rijtjes!
Devito mocht je tijd hebben, wil je dan in de chat gooien als je zet, dan kunnen we live meevolgen.
Heb vandaag ook de interval tot 30 minuten gespeeld.
Ik snap dan alleen de bet over 1 goal first half niet. De odd voor de interval tot 30 is bijna hetzelfde. Als die goal dan voor minuut 30 niet valt. Kun je altijd over 0.5 goals first half nog pakken. En daarna de interval weer van 45/60 lijkt mij. Ben benieuwd naar jou idee hier achter.
goeie tips zo 👍🏻
@hsrold. Voor ik interval speelde speelde ik, naast over 0,5, de over 1.bik noem dat de aan/uit knop met vsn het begin af aan redelijke odds. Bij nog alle tips, welke ik geef, zijn de scores 100% goed voor 0,5 in dit stadium. Mocht er nog 1 vallen is het raak.
Het verschil met interval is, dat je goals niet tijd gelimiteerd is, als het maar in de 1e ht is. Het is daarom een totaal andere bet e 1 die prima naast elkaat te spelen is.
Ps. Ik speel altijd live. Soms ook pre match aks het niet anders kon. Maar daar ben ik mee gestopt. 2 wejen geleden, bij Connah Q, kon ik alleen voor de match zetten. Na 10 min rood 0-0 ht, 0-0 ft, inzet weh. En ik kon niet reageren. Zonde. Toen besloten alleen live matches te spellen.
Ik zag dat Racing uit Luxemburg fout was. Die match fie tussen haskjes stond, omdat die niet te spelen was. Blij toe dat áls er 1 fout was het die match is, die ik niet speelde.
Over tips ht/ft:
21.00 Rennes
21.00 NAC
21.00 Jong AZ
Succes!
21.00 Rennes + +
21.00 NAC + +
21.00 Jong AZ + +
Alle 3 goed.
100% score.
Za 24 okt
Esbjerg