Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: Over 0,5 Halftime & over 2,5 Fulltime

12:00 Suwon FMC (W) HT 26' 33' ? FT : 2-1 ?

12:00 Shillong Lajong FC HT 21' ? FT : 2-1 ?

14:00 FC Shaktar Donetsk U21 HT 20' ? FT : 3-0 ?

14:30 Keshla FK II HT ? FT 1-1 ?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagRamsesman in 22-08-2019 10:40 Hulp en advies
in 22-08-2019 10:40 Hulp en advies
106 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Over 0,5 HT en anders o 1,5 FT

1) Zwolle NED 12.15 +

2) Nykobing DEN 13.45 +

3) Altach OOST 14.30 +

4) Dunav Ruse BUL 16.45 -

5) Austria Wien OOST 17.00 -/+

6) Kortrijk BEL 20.30 +

4 van de 5 goed vandaag en die ene als maar doorgebette foute bet brak mn winsten af en zorgde voor verlies. ( zie reaktie hieronder hoe het voortaan wel goed kan gaan)

79/91 Totaal goed

Bericht gewijzigd door devito op ma 16 sep. 2019, 17:59
0 Vind ik leuk's

Pre match zijn de odds vaak 1.2-1.3, vanaf welke odd speel je live mee dan?

0 Vind ik leuk's

ah Over1 werkt wel redelijk

0 Vind ik leuk's
Op za. 14 sep. 2019, 07:31 schreef dasjem:

Als 1 bet fout is, zowel voor als na rust. Hoeveel bets heb je dan nodig om dit goed te maken? Je gebruikt dezelfde stakes?

Daar zit de zwakte van dit systeem.

Doorbetten met dezelfde stakes geeft overmatig verlies, welke vaak niet opwegen tegen de marginale HT winsten.

De winst van de gewonnen matches moet groter moeten zijn dan de inleg van de verloren matches. Doorbetten geeft een onevenredig groot verlies. Met 1 foute bet draai je dus gewoon verlies als je niet oppast. TENZIJ je live bet en de overs speelt als ze rond odd 2 zijn. Zo niet, moeten je mini odd wins het gewicht van de doorbet verlies stakes goed maken, dat lukt al niet als er 1 fout gaat waar je op door bent blijven betten om alsnog die 2e ht te winnen, zag ik de laatste 2 dagen.

De kracht van dit systeem is de selectie van de matches gezien het aantal gewonnen matches. Maar dat is vooralsnog uiterlijke schijn. Want:

De zwakte van het systeem zijn de lage odds waarmee je wint. Probleem van de over 0,5 en ook steeds vaker de over 1 is, dat de odds van start af te laag zijn en veel te lang te laag blijven.

Wat te doen?

=> De over 1, pre match en live aanhouden, is een eerste oplossing

=> Live betten op hogere odds bij over 0,5 HT is een 2e oplossing.

=> Niet overmatig door blijven betten op de over 1,5 FT of over 0,5 FT in de 2e ht is een 3e oplossing.

=> BETER en nr. 4 oplossing: Vooraf betten op ook de over 2,5 FT en later over 2 en bij goede odds over 1,5 FT tijdens 1e ht.

Daar zijn deze bets vooraf ook op geselecteerd en de odds zijn al snel winstgevend pre en live.

=> Oplossing nr. 5: Met meer risico. De interval bet geeft al direct goede odds voor ca 2/3 van de 1e ht, het overwegen waard.

Voorlopige conclusie:

Mooie reeks tot nog toe, maar pre match niet de moeite waard. Alleen live met hogere FH odds kunnen de geselecteerde matches winstgevend worden en er een total over FT aan toe te voegen. Zodat de winst zich uitspreid over de gehele match ipv de focus te leggen op 1 goal bij het begin en de daarbij behorende lage odds.

Wordt vervolgd.

Bericht gewijzigd door devito op zo 15 sep. 2019, 19:38
2 Vind ik leuk's

Overs 1e en 2e ht

Titel veranderd, zie bericht hierboven.

1) Silkeborg DEN 19.00 +

2) Rostov RUS 19.30 +

3) NEC NED 20.00 +

4) Jong Ajax - Jong PSV NED 20.00 +

NB. Tips voor betere winst:

=> De over 1, pre match en live aanhouden

=> Live betten op hogere odds bij over 0,5 HT 

=> Vooraf betten op over 2,5 FT en later over 2 en bij goede odds over 1,5 FT tijdens 1e ht.

De bets zijn geselecteerd daarop en de odds zijn al snel winstgevend pre en live.

=> Optie meer risico. De interval bet. Geeft direct goede odds voor ca 2/3 van de 1e ht,

Vandaag 4/4

Totaal 83/95

NB. Alle bets ook op over 2,5 FT gezet.

Nederlandse ploegen helaas beiden under. Rostov en Silkenborg over.

J. Ajax goal viel erg vroeg, kleine winst op interval

NEC goal viel na interval, verlies daarop. Gecompenseerd door 33e minuut 1st half goal.

Rostov odd 1e ht goal al direct best hoog en in zn geheel winstgevend (interval was niet nodig)

Silkenborg in z'n geheel binnen. Over 1 1e ht en over 2,5 2e ht.

Bericht gewijzigd door devito op di 17 sep. 2019, 03:45
1 Vind ik leuk's

Op welke odd speel je je eerste bet en waarop je tweede?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 16 sep. 2019, 22:47 schreef dasjem:

Op welke odd speel je je eerste bet en waarop je tweede?

Ik speel de eerste odd op over 1. Als een bet over 0,5 is, heb je die inleg al veilig en met 0,75 HT al winst.

Daarna pak ik direct over op over 0,5. Vanaf nu is elke over 0,5 direct winst. En pak de stijgende odds met nieuwe stakes, maakt me tegenwoordig niet uit als de odd nog bv 1,25 is. Het zal snel hoger worden. 1,35 1,46, 1,60 etc

Bij een 2e goal komt de over 0,75 en over 1 ook winst verhogend goed. Maar bij over 0,5 heb je sowieso winst, wanneer de goal iets later valt een aardige winst.

Bericht gewijzigd door devito op za 21 sep. 2019, 03:02
0 Vind ik leuk's

Kun je een voorbeeld geven om het te verduidelijken?

0 Vind ik leuk's

Overs 1e en 2e ht

1) Jong Ajax NED 20.00 +

2) NEC NED 20.00u +

3) Aberystwyth WAL 20.45 +

4) Bournemouth ENG 21.00 +

5) Aves POR 21.30 +

5/5 Goed

Totaal goed 88/100

Bericht gewijzigd door devito op za 21 sep. 2019, 03:00
0 Vind ik leuk's

Beetje later vandaag, jammer. Vaste klant van het lijstje Wehen (Wiesbaden) zag ik al snel op een 1-1 staan en nu een 1-3 tussenstand. Volgende keer een wekker zetten. ;)

Verdomme, de hele post van daarnet met de lijst van vandaag is verdwenen...

Bericht gewijzigd door devito op za 21 sep. 2019, 12:08
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.