Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen

In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.

Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.

Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.

Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1

Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1

Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagaduard in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
203 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Staking System 1 Lille - Lyon 3.40 @ Pinnacle Sports Stake 13 W +44.20 Staking System 2 Malaga - Almeria 3.77 @5Dimes Stake 2 L-2 Staking System 4 Benevento - Cosenza 3.80 @Betfair Stake 5 L-5
0 Vind ik leuk's
Ik snap het Fibanacci systeem niet helemaal kun je het mij misschien uitleggen of een link posten van een website die het uit legt hoe je het kan gebruiken bij voetbal wedstrijden?
0 Vind ik leuk's
ventieeeeee:
Ik snap het Fibanacci systeem niet helemaal kun je het mij misschien uitleggen of een link posten van een website die het uit legt hoe je het kan gebruiken bij voetbal wedstrijden?

Simpel, bij verlies ga je naar de volgende stake in de rij. Bij winst begin je weer bij 1.
0 Vind ik leuk's
Oke dat snap ik nu.
Ik zie dat je verschillende systemen hebt kan je misschien precies uitleggen hoe je het doet?
0 Vind ik leuk's
Ik zal ook effe uitleggen wat ik normaal doe.
Ik kies 6 wedstrijden die veel kans hebben op een gelijk spel ik zet op alles hetzelfde bedrag bij 2 goed heb ik al beetje winst.
0 Vind ik leuk's
Staking System 1
Stirling - Ross County 3.50 @ Stan James
Stake 1 W+3.50
Staking System 2
Varese - Crotone 3.56 @ Pinnacle Sports
Stake 3 W+10.68
Staking System 3
Duisburg - Cottbus 3.60 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Staking System 4
Annan Athletic - Berwick 3.65 @ Pinnacle Sports
Stake 8 W 29.20
Staking System 5
Barcelona B - Cordoba 3.60 @ Pinnacle Sports
Stake 3 L-3
0 Vind ik leuk's
Update Resultaten:
Picks: 43
Total Staked: 99
Total Returned: 154.10
Return on Investment: 156% (y) (y) (y)
Hell yeah! :)
0 Vind ik leuk's
Nice... dit is erg interessant.
't Kent alleen wel dezelfde soort problemen als dat Martingale-systeem, een te lange dry spell kan fataal zijn.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
ventieeeeee:
Oke dat snap ik nu.
Ik zie dat je verschillende systemen hebt kan je misschien precies uitleggen hoe je het doet?

Ik ga per systeem het rijtje af. Eerst maak ik een short-list van wedstrijden en dan rangschik ze per stake. Verder is het prettig als de odds boven de 3.20 liggen.
maar:
Nice... dit is erg interessant.
't Kent alleen wel dezelfde soort problemen als dat Martingale-systeem, een te lange dry spell kan fataal zijn.

Het Martingale systeem werkt alleen als je al een goede strike rate hebt en een hoge return on investment met flat bets. Als je dat al hebt heb je eigenlijk ook geen rede meer om dit systeem te spelen.
Ik ga er vanuit dat ik op het lange termijn wel een paar keer burst ga, dit is eigenlijk een statisch gegeven als je maar vaak genoeg speelt. Dit hoeft geen probleem te zijn zolang het maar niet te vaak gebeurt. :)
0 Vind ik leuk's
Staking System 1
Tamworth - Kettering 3.52 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
Staking System 2
Celtic - Rangers 3.75 @ Stan James
Stake 1 L-1
Staking System 3
Austria Wien - Sturm 3.70 @ Pinnacle Sports
Stake 1B W+3.70
Staking System 4
Osasuna - La Coruna 3.45 @ Pinnacle Sports
Stake 1 W+3.45
Staking System 5
Young Boys - Zurich 3.74 @ 5Dimes
Stake 5 W+18.70
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.