Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dan heb je wel super mazzel gehad! (y)
Klopt, maar met een odd van 2.78 kon ik de schade nog enigszins beperken. Ik wilde eerst backen op 2, maar de markt verschoof vrij snel dus maar eventjes gewacht en met succes gelukkig.
Galatasaray v Bursaspor
Lay over 3.5 Goals € 6,- @ 3,4
CW - 30,5
---------------------------
Excelsior v Fortuna Sittard
Lay any unquoted score € 10,- @ 5
Back € 6,- @ 7,8
CW - 26,7
Glenavon v Portadown
Lay over 5.5 Goals € 2,86 @ 9,4
Lay over 5.5 Goals € 3,- @ 11
CW - 21,13
Quilmes v Argentinos Juniors
Lay draw € 10,- @ 3,45
Back € 5,- @ 5,8
CW - 16,38
Lay over 3.5 Goals € 6,- @ 3,4
CW - 30,5
Excelsior v Fortuna Sittard
Lay any unquoted score € 10,- @ 5
Back € 6,- @ 7,8
CW - 26,7
Glenavon v Portadown
Lay over 5.5 Goals € 2,86 @ 9,4
Lay over 5.5 Goals € 3,- @ 11
CW - 21,13
Quilmes v Argentinos Juniors
Lay draw € 10,- @ 3,45
Back € 5,- @ 5,8
CW - 16,38
gaittie:
Galatasaray v Bursaspor Lay over 3.5 Goals € 6,- @ 3,4 CW - 30,5 --------------------------- Excelsior v Fortuna Sittard Lay any unquoted score € 10,- @ 5 Back € 6,- @ 7,8 CW - 26,7 --------------------------- Glenavon v Portadown Lay over 5.5 Goals € 2,86 @ 9,4 Lay over 5.5 Goals € 3,- @ 11 CW - 21,13 --------------------------- Quilmes v Argentinos Juniors Lay draw € 10,- @ 3,45 Back € 5,- @ 5,8 CW - 16,38
Galatasaray v Bursaspor Lay over 3.5 Goals € 6,- @ 3,4 CW - 30,5 --------------------------- Excelsior v Fortuna Sittard Lay any unquoted score € 10,- @ 5 Back € 6,- @ 7,8 CW - 26,7 --------------------------- Glenavon v Portadown Lay over 5.5 Goals € 2,86 @ 9,4 Lay over 5.5 Goals € 3,- @ 11 CW - 21,13 --------------------------- Quilmes v Argentinos Juniors Lay draw € 10,- @ 3,45 Back € 5,- @ 5,8 CW - 16,38
Heel goed Gaittie, veel oefenen in het begin met kleine inzetten.
Dan leer je de markten en valkuilen het beste kennen!
En weer 30 euro bruto verdiend bij vrouwen WK Japan-Duitsland.
Na snelle 0-3 dit keer een 1-3 stand gelayed. Bleeft erg lang 0-3, dus wel spannend.
Duitsland heeft echter nog geen doelpunt tegengekregen.
28 euro na commissie erbij en een nieuwe hoogste stand tot nu toe van de cumulatieve winst :d
CW + 288
-------
En nog 7 euro verdiend met lay over 2.5 goals bij Viborg (Res).
CW + 295
Na snelle 0-3 dit keer een 1-3 stand gelayed. Bleeft erg lang 0-3, dus wel spannend.
Duitsland heeft echter nog geen doelpunt tegengekregen.
28 euro na commissie erbij en een nieuwe hoogste stand tot nu toe van de cumulatieve winst :d
CW + 288
-------
En nog 7 euro verdiend met lay over 2.5 goals bij Viborg (Res).
CW + 295
Voor vanavond de volgende bet geplaatst:
Bristol Rovers - Yeovil, lay 1 @ odds 2.9 voor 45 euro.
Bristol Rovers speelt een divisie lager dan Yeovil en staat onderaan.
Yeovil draait erg lekker en staat momenteel in de top 3 en laatste 4 niet verloren.
Ik verwacht dus niet dat Bristol Rovers kan winnen, ondanks het thuisvoordeel.
-----
Voor de wedstrijd gesloten met een euro winst, wed toch liever als wedstrijden al in play zijn.
Daarnaastbij Svendborg - Silkeborg 10 euro verdiend.
In 78e minuut bij 0-1, lay over 3.5 goals met inzet 10 euro en odds 10.
Niet meer gebacked.
CW + 305
Bristol Rovers - Yeovil, lay 1 @ odds 2.9 voor 45 euro.
Bristol Rovers speelt een divisie lager dan Yeovil en staat onderaan.
Yeovil draait erg lekker en staat momenteel in de top 3 en laatste 4 niet verloren.
Ik verwacht dus niet dat Bristol Rovers kan winnen, ondanks het thuisvoordeel.
-----
Voor de wedstrijd gesloten met een euro winst, wed toch liever als wedstrijden al in play zijn.
Daarnaastbij Svendborg - Silkeborg 10 euro verdiend.
In 78e minuut bij 0-1, lay over 3.5 goals met inzet 10 euro en odds 10.
Niet meer gebacked.
CW + 305
Dankje! Ja met kleine inzetten is wel verstandig om te beginnen, maar het is wel lastiger om te backen.
Je moet min. € 2,- inzetten. Je moet dan wachten tot er een goede odd komt om te backen, maar dit kan dan snel te laat zijn.
Je kunt niet zoals jij het doet in stapjes backen. Dus ik twijfel of ik eerst zo door ga of dat ik misschien toch iets moet verhogen.
Jij gaat wel weer heel lekker! Je verlies weer te boven.
Viborg (Res) - Aab (Res)
Lay over 3.5 € 5,- @ 10
CW - 11,63
----------------
Na met Ajax zat het al niet mee en nu weer niet haha.
Nomme Kalju v Tallinna Kalev
Lay over 6.5 Goals € 5,- @ 5.2
CW - 33,63
Je moet min. € 2,- inzetten. Je moet dan wachten tot er een goede odd komt om te backen, maar dit kan dan snel te laat zijn.
Je kunt niet zoals jij het doet in stapjes backen. Dus ik twijfel of ik eerst zo door ga of dat ik misschien toch iets moet verhogen.
Jij gaat wel weer heel lekker! Je verlies weer te boven.
Viborg (Res) - Aab (Res)
Lay over 3.5 € 5,- @ 10
CW - 11,63
----------------
Na met Ajax zat het al niet mee en nu weer niet haha.
Nomme Kalju v Tallinna Kalev
Lay over 6.5 Goals € 5,- @ 5.2
CW - 33,63
Luton - Cambridge 1
Southend - Wimbledon 1
Cobreloa - Univ. de Chile 2
Southend - Wimbledon 1
robin23:
Luton - Cambridge 1
Southend - Wimbledon 1