Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik denk niet dat Chelsea bij Newcastle gaat winnen.
Lay 2 tegen odds 2.06 en inzet 34 euro. Evt risico 35 euro.
---
Na de 0-1 gebacked tegen 1.28.
20 euro verlies, Chelsea speelt te goed....
S 1.515 / CW 680
---
Inmiddels weer 16 euro goedgemaakt bij lay en back over 3.5 goals bij Leeds tegen Millwall.
Het Chelsea gokje is dus nagenoeg weer goedgemaakt.
S 1.530 / CW 695
Lay 2 tegen odds 2.06 en inzet 34 euro. Evt risico 35 euro.
---
Na de 0-1 gebacked tegen 1.28.
20 euro verlies, Chelsea speelt te goed....
S 1.515 / CW 680
---
Inmiddels weer 16 euro goedgemaakt bij lay en back over 3.5 goals bij Leeds tegen Millwall.
Het Chelsea gokje is dus nagenoeg weer goedgemaakt.
S 1.530 / CW 695
Idem lay Dortmund bij Gladbach. 30 euro tegen odds 2.02
lay_multiple:
Deze is binnen! (y)
Toch nog mooie winstgevende dag
S 1.561 / CW 726
What happened? Ik mis de updates :-(
It's not gambling if you always win
Ik lees deze topic en weken geen update.
Alles kwijt?
Alles kwijt?
Nou, na een lange tijd door persoonlijke omstandigheden eruit te zijn geweest pak ik de draad weer op in dit nieuwe voetbalseizoen.
Ik wed op voetbal en dan de lay kant. Eigenlijk speel ik dus voor bookmaker. Dit doe ik via Betfair.
Voor vanavond de volgende bet geplaatst:
Gae - De Graafschap, uitslag any unquoted. Inzet 10 euro, odds 8,6.
Ik zie geen van beide teams min. 4 keer scoren.
Ik zal de winsten en verliezen bijhouden voor de volgers.
We starten nu dus met cumulatieve winst (CW) = 0
Ik wed op voetbal en dan de lay kant. Eigenlijk speel ik dus voor bookmaker. Dit doe ik via Betfair.
Voor vanavond de volgende bet geplaatst:
Gae - De Graafschap, uitslag any unquoted. Inzet 10 euro, odds 8,6.
Ik zie geen van beide teams min. 4 keer scoren.
Ik zal de winsten en verliezen bijhouden voor de volgers.
We starten nu dus met cumulatieve winst (CW) = 0
Gebacked voor 2.87 odds 30 na de 2-1. Geen onnodige risico's.
7 euro winst.
CW 7
7 euro winst.
CW 7
Welkom terug laymultiple en mooi dat jij er weer bij kan zijn. Veel succes dit seizoen (y)
Toto Sigarenboer
wedden:
Welkom terug laymultiple en mooi dat jij er weer bij kan zijn. Veel succes dit seizoen (y)
Dank je. Het heeft lang stil gelegen, maar ik ben weer terug.