Wedden op kaarten (player cards / booking points)
Zelf heb ik al redelijk ervaring met gokken op kaarten voor spelers (zogenaamde booking points), vooral omdat de odds vaak hoog zijn en in bepaalde competities erg makkelijk gele kaarten worden getrokken. Graag zou ik hier tips met elkaar delen om de beste picks eruit te kiezen voor het weekend!
in 30-08-2016 10:09 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zeker! Vooral in Spanje en in Italie zitten soms spelers tussen die per seizoen 15-20 gele kaarten halen!
Interessant topic! Ik heb zelf een analyse gemaakt van het seizoen 2015/2016 inclusief welke scheidsrechters makkelijk een kaartje trekken. Geeft geen garantie voor succes in dit nieuwe seizoen, maar het geeft wel een beeld welke spelers in staat zijn om een kaart te pakken.
Ik zal hier af en toe ook wat tippen en/of discussiëren over een interessante bet.
Ik zal hier af en toe ook wat tippen en/of discussiëren over een interessante bet.
Hier een overzicht van sommige spelers in Spanje ( seizoen 2015/2016 ) die 15 + aan gele kaarten verzamelden.
Biedt inderdaad geen garanties voor de toekomst, maar bij de meeste spelers verwacht ik er dit seizoen weer genoeg.
Ruben Perez (Granada) 17 gele kaarten
Recio (Malaga) 16 gele kaarten
Illaramendi (Real Sociedad) 15 gele kaarten
Escalante (Eibar) 15 Gele kaarten
Diop (Espanyol) 14 gele kaarten + 1 Rood
Er zullen nog wel flink aantal wat spelers zijn in bepaalde competities. Iemand anders echt uitspringende namen die veel gele kaarten pakken?
Biedt inderdaad geen garanties voor de toekomst, maar bij de meeste spelers verwacht ik er dit seizoen weer genoeg.
Er zullen nog wel flink aantal wat spelers zijn in bepaalde competities. Iemand anders echt uitspringende namen die veel gele kaarten pakken?
rutger133:
Hier een overzicht van sommige spelers in Spanje ( seizoen 2015/2016 ) die 15 + aan gele kaarten verzamelden.
Perfect lijstje en deze had ik ook allemaal in mijn analyse. Vorig seizoen vooral op Diop winst behaald. Deze spelers zeker in de gaten houden en even checken of ze nog allemaal bij dezelfde club voetballen.
Edit: Hier nog wat lijstjes uit mijn analyse, geprobeerd bij de meeste spelers de nieuwe club te vermelden indien getransfereerd:
Premier League
E.Pieters Stoke City 10
E.Dier Tottenham Hotspur 10
A.Tettey Norwich City 10
I.Gueye Everton 10
E.Can Liverpool 9
J.Milner Liverpool 9 (+1)
E.Lamela Tottenham Hotspur 9
N.Otamendi Manchester City 9
J.Shelvey Swansea City 8
A.Williams Everton 8
D.Costa Chelsea 8
R.Huth Leicester 8
L.Leiva Liverpool 8
Fernandinho Manchester City 8
C.Smalling Manchester United 8
L.Cattermole Sunderland 8
B.Jones Sunderland 8
M.Noble West Ham United 8 (+1)
C.Yacob West Bromisch A. 8
M.Darmian Manchester United 8
A.Nyom Watford 8
Bundesliga:
P.Niemeyer Darmstad 13
C.Frits Werder Bremen 13
D.Kohr Augsburg 12
Caiuby Augsburg 11
H.Seferovic Eintracht Frankfurt 10
P.Skjelbred Hertha BSC 9
S.Garcia Werder Bremen 9
M.Hasebe Eintracht Frankfurt 9
M.Russ Eintracht Frankfurt 9
M.Stendera Eintracht Frankfurt 9
Wendell Bayer Leverkussen 9 (+1)
M.Leckie Ingolstadt 9
J.Gondorf Darmstadt 9
C.Gulselam Hannover 96 8
S.Sane Hannover 96 8
P.Verhaegh Augsburg 8
D.Abraham Eintracht Frankfurt 8
E.Polanski Hoffenheim 8
S.Rudy Hoffenheim 8 (+1)
K.Volland Hoffenheim 8
S.Langkamp Hertha BSC 8
S.Wagner Darmstadt 8 (+1)
C.Zambrano Eintracht Frankfurt 8 (+1)
G.Donati Mainz 05 8 (+1)
D.Didavi Stuttgart 8 (+1)
S.Die Stuttgart 8 (+1)
Luiz Gustavo Wolfsburg 8
D.Latza Mainz 05 8
P.Gross Ingolstadt 8 (+1)
G.Garics Darmstadt 8
Eredivisie:
R.Pröpper Heracles Almelo 11 (+1)
F.Ojo Willem 2 10
L.Bijker Heerenveen 10
S.Arias PSV 10 (+1)
T.Bruns Heracles Almelo 9
D.Bakker ADO Den Haag 8
K. El Ahmadi Feyenoord 8
M. Fleddures Heracles Almelo 8
H.Hateboer FC Groningen 8
R.Zomer Heracles Almelo 8
Vooral Bijker heeft het dit seizoen alweer laten zien snel kaarten te pakken. Wellicht Sanchez van Ajax in de gaten houden die is nogal wild en zie hem nog wel regelmatig een kaart pakken.
Martin Mantovani (Leganes) 20 gele kaarten + 1 rood
Heeft iemand toevallig uitgezocht waar dit weekend goeie bets voor kaarten zijn?
guiddo1:
Heeft iemand toevallig uitgezocht waar dit weekend goeie bets voor kaarten zijn?
Probeer de odds is te zoeken voor de spelers die hierboven staan, meestal komen de player card bets iets later dan de standaard 1x2 bets.
Iemand mooie funcombi hier van?
Ik dacht misschien aan huth en pieters?
Ik dacht misschien aan huth en pieters?
Klein funbetje:
Pieters (Stoke City) pakt een kaart @ 4.00
Recio (Malaga) pakt een kaart @ 2.20
Combo @ 8.80
Pieters (Stoke City) pakt een kaart @ 4.00
Recio (Malaga) pakt een kaart @ 2.20
Combo @ 8.80