Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op ijshockey (KHL) - honkbal (MLB) - basketbal (NBA)

Ik heb gekeken naar bepaalde patronen in het gokken op deze 3 verschillende sporten.

Ik heb vooral mijn focus gelegd op deze verschillende sporten omdat als het seizoen begint met deze verschillende sporten er bijna dagelijks wel wedstrijden zijn in deze competities.

Hieronder ga ik een voorbeeld uitleggen van een bepaalde strategie met als voorbeeld Golden State Warriors (Basketbal)

Het hele seizoen van de Golden State Warriors gok ik op de over line met een gemiddelde quotering van tussen de 2,40 en 2,50

De bedoeling van het systeem is het verdubbelen van je inzet naar een verloren weddenschap.

Bij deze 3 verschillende sporten is het een voordeel dat een wedstrijd van 1 bepaald team gemiddeld om de 2 tot 3 dagen is.

Bij het gokken op deze 3 verschillende sporten zal je ook zien dat er regelmatig verschillen zijn in de uitslagen en eigenlijk bijna nooit reeksen zijn van 7 of meer fout acher elkaar.

Als er vragen zijn over het gokken op deze manier laat zeker een reactie achter een stuur eventueel opties hoe het nog beter kan.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagVoetbaltips00 in 24-04-2019 15:25 Hulp en advies
in 24-04-2019 15:25 Hulp en advies
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb een voorbeeld van afgelopen seizoen van Portland Trail Blazers

Ik ben persoonlijk begonnen met een bedrag van 300 euro en heb gemiddeld quoteringen gebruikt van 2,2 naar aanleiding van 1 seizoen ongeveer 5 euro verlies gemaakt.

Naar een streak van 6x achter elkaar een verloren bet ben ik gestopt om de inzet niet te groot te maken en ben ik overnieuw begonnen.

De conclusie is eigenlijk een quotering van 2,4 of 2,5 zal dus winstgevend zijn per seizoen en dit is nog maar van 1 team je kan ook ervoor kiezen om alle teams uit de NBA te volgen bijvoorbeeld

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.