Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op goals op basis van recente stats

Ik ben de laatste tijd weer eens bezig met een test. Het is een vrij simpele strategie waarbij we spelen op goals (voornamelijk over 2.5 en BTTS), gebaseerd op de laatste wedstrijden van beide teams.

Tot vandaag had ik 55 wedstrijden getest, waarvan ik er 37 goed had, met een ROI van 116,5%. De gemiddelde odd is 1.90.

Welke statistieken gebruik ik?
Ik bekijk de laatste vijf thuiswedstrijden van de thuisploeg en de laatste vijf uitwedstrijden van de uitploeg. Ik tel alle goals bij elkaar op, en als dit aantal 30 of hoger is, speel ik Over 2.5. Bij 40 goals of meer speel ik Over 2.5 en Over 3.5. Als er in die tien wedstrijden te samen minimaal acht keer een BTTS is voorgekomen, speel ik die ook. De odds moeten minimaal 1.54 zijn op Betfair, maar meestal liggen de odds tussen de 1.80 en 2.00.

Als een ploeg maar vier thuis- of uitwedstrijden heeft gespeeld, tel ik de goals van die acht wedstrijden bij elkaar op. Dan heb ik in totaal 24 goals nodig voor een over 2.5. In het geval van BTTS wil ik zeven van de acht wedstrijden zien dat beide ploegen gescoord hebben. Bij drie wedstrijden van iedere ploeg heb ik 18 goals nodig en moeten alle zes de wedstrijden een BTTS zijn geworden.

Ik ga de tips niet plaatsen in dit topic, maar vanaf vandaag tip ik alle testweddenschappen in de tipcompetitie. Voor vandaag zijn dit 20 wedstrijden. De resultaten van de bets zal ik wel hier in het topic plaatsen.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpico020 in 19-10-2014 09:51 Hulp en advies
in 19-10-2014 09:51 Hulp en advies
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Post je dan je +2,5 betjes voor Engeland zaterdag? :)
0 Vind ik leuk's
Dit zijn de wedstrijden die vandaag in aanmerking komen.

http://oi58.tinypic.com/2jcvoz.jpg">
0 Vind ik leuk's
Heb je ook nog wedstrijden voor vandaag, vrijdag?
0 Vind ik leuk's
Celta de vigo - levante +2,5v? Hmm niet zo zeker van. Enige argumenten en hoeveel % ben je zeker ervan?
0 Vind ik leuk's
Die Blooming wedstrijd staat er nog op, maar die was al afgelast. Weet niet wanneer VW die eraf haalt?
0 Vind ik leuk's
faaatiih75:
Celta de vigo - levante +2,5v? Hmm niet zo zeker van. Enige argumenten en hoeveel % ben je zeker ervan?

Die wedstrijd voldoet nou eenmaal aan mijn criteria voor het systeem dat ik hier test, dus die argumentatie heb ik niet echt. Behalve dan de statistieken en de uitslagen. Vorige uitslagen in de thuisduels van Celta: 1-3, 2-1, 2-2, 3-1. Vorige uitwedstrijd van Levante 3-3.

0 Vind ik leuk's
Systeem ziet er goed uit Pico, Complimenten!
0 Vind ik leuk's
Pico, vraagje, welke 2/3 wedstrijden zal ik nemen van deze?
0 Vind ik leuk's
johannes842:
Pico, vraagje, welke 2/3 wedstrijden zal ik nemen van deze?

Als je iets meer zekerheid wil, zou je de Nederlandse wedstrijden kunnen doen, maar die quotes zijn niet heel hoog. Van de hogere quotes vind ik Celta-Levante, Lierse-Mechelen en de BTS bij RB Leipzig vooral interessant.

Maar ik geef verder geen advies over welke bets je eventueel moet spelen. Ik test enkel wat uit en dat doe ik met alle bovenstaande wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
ben87:
Misschien interessant om Under 2,5 in de gaten te houden in griekenland

Of Ligue 2, wordt ook bar weinig gescoord
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.