Wedden op goals op basis van recente stats
Ik ben de laatste tijd weer eens bezig met een test. Het is een vrij simpele strategie waarbij we spelen op goals (voornamelijk over 2.5 en BTTS), gebaseerd op de laatste wedstrijden van beide teams.
Tot vandaag had ik 55 wedstrijden getest, waarvan ik er 37 goed had, met een ROI van 116,5%. De gemiddelde odd is 1.90.
Welke statistieken gebruik ik?
Ik bekijk de laatste vijf thuiswedstrijden van de thuisploeg en de laatste vijf uitwedstrijden van de uitploeg. Ik tel alle goals bij elkaar op, en als dit aantal 30 of hoger is, speel ik Over 2.5. Bij 40 goals of meer speel ik Over 2.5 en Over 3.5. Als er in die tien wedstrijden te samen minimaal acht keer een BTTS is voorgekomen, speel ik die ook. De odds moeten minimaal 1.54 zijn op Betfair, maar meestal liggen de odds tussen de 1.80 en 2.00.
Als een ploeg maar vier thuis- of uitwedstrijden heeft gespeeld, tel ik de goals van die acht wedstrijden bij elkaar op. Dan heb ik in totaal 24 goals nodig voor een over 2.5. In het geval van BTTS wil ik zeven van de acht wedstrijden zien dat beide ploegen gescoord hebben. Bij drie wedstrijden van iedere ploeg heb ik 18 goals nodig en moeten alle zes de wedstrijden een BTTS zijn geworden.
Ik ga de tips niet plaatsen in dit topic, maar vanaf vandaag tip ik alle testweddenschappen in de tipcompetitie. Voor vandaag zijn dit 20 wedstrijden. De resultaten van de bets zal ik wel hier in het topic plaatsen.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Tot vandaag had ik 55 wedstrijden getest, waarvan ik er 37 goed had, met een ROI van 116,5%. De gemiddelde odd is 1.90.
Welke statistieken gebruik ik?
Ik bekijk de laatste vijf thuiswedstrijden van de thuisploeg en de laatste vijf uitwedstrijden van de uitploeg. Ik tel alle goals bij elkaar op, en als dit aantal 30 of hoger is, speel ik Over 2.5. Bij 40 goals of meer speel ik Over 2.5 en Over 3.5. Als er in die tien wedstrijden te samen minimaal acht keer een BTTS is voorgekomen, speel ik die ook. De odds moeten minimaal 1.54 zijn op Betfair, maar meestal liggen de odds tussen de 1.80 en 2.00.
Als een ploeg maar vier thuis- of uitwedstrijden heeft gespeeld, tel ik de goals van die acht wedstrijden bij elkaar op. Dan heb ik in totaal 24 goals nodig voor een over 2.5. In het geval van BTTS wil ik zeven van de acht wedstrijden zien dat beide ploegen gescoord hebben. Bij drie wedstrijden van iedere ploeg heb ik 18 goals nodig en moeten alle zes de wedstrijden een BTTS zijn geworden.
Ik ga de tips niet plaatsen in dit topic, maar vanaf vandaag tip ik alle testweddenschappen in de tipcompetitie. Voor vandaag zijn dit 20 wedstrijden. De resultaten van de bets zal ik wel hier in het topic plaatsen.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
in 19-10-2014 09:51 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ziet er een goed systeem uit! Indien je je bets hier plaatst, dan volg ik.
EDIT: blijkbaar heb je ze gepost; ik speel ze mee!
EDIT: blijkbaar heb je ze gepost; ik speel ze mee!
faaatiih75:
Pic0020, ik heb je tactiek toegepast en ik heb er telkens voor gezorgd dat ik wedstrijden neem waarbij er telkens in 10 wedstrijden 30+ goals gevallen zijn.
Ik heb gekozen voor deze wedstrijden:
Maccabi T. Aviv- Maccabi Haifa (Israël) +2,5
Sandefjord-Tromso (NOR. 1 DIVISION) +2,5
Falkenberg-Helsingborg (SWEDEN) +2,5
Mening hierover ?
Alvast bedankt.
Pic0020, ik heb je tactiek toegepast en ik heb er telkens voor gezorgd dat ik wedstrijden neem waarbij er telkens in 10 wedstrijden 30+ goals gevallen zijn.
Ik heb gekozen voor deze wedstrijden:
Maccabi T. Aviv- Maccabi Haifa (Israël) +2,5
Sandefjord-Tromso (NOR. 1 DIVISION) +2,5
Falkenberg-Helsingborg (SWEDEN) +2,5
Mening hierover ?
Alvast bedankt.
Die laatste twee heb ik ook. De eerste niet, omdat de competitie pas net begonnen is en ik alleen competitiedoelpunten meetel.
Hierbij de weddenschappen voor vandaag:
http://oi57.tinypic.com/2z6roub.jpg">
Ik vind het een goede strategie. Ik hoop dat hij zijn bets plaatst (a)
Heel erg bedankt, naast die twee matchen die we allebei hadden, ga ik er zelf nog een tweetal uit jouw lijstje nemen
Tactiek was niet echt succesvol voor vanavond...
Slechte avond inderdaad. Veel pech bij de Serie B-wedstrijd en bij Jong PSV. Veel kansen, weinig goals. Ook door de rode kaart, waardoor maar één ploeg steeds wilde voetballen.
Wel veel geluk bij Sociedad gehad. In de laatste tien minuten drie goals.
Maar het is een marathon en geen sprint, dus we zullen zien hoe het gaat op de lange termijn.
84 weddenschappen, 59 goed. ROI van 121,51%. Gemiddelde odds 1.90.
Wel veel geluk bij Sociedad gehad. In de laatste tien minuten drie goals.
Maar het is een marathon en geen sprint, dus we zullen zien hoe het gaat op de lange termijn.
84 weddenschappen, 59 goed. ROI van 121,51%. Gemiddelde odds 1.90.
Interessant dit! Zou je niet tegelijkertijd ook kunnen zeggen dat als de ploegen in de 10 wedstrijden onder X goals komen, je een under 2.5 speelt? Wellicht dat je RIO daardoor nog meer kan toenemen!?
Interessant om te volgen, ik vraag me af of er op lange termijn een leuke ROI overblijft, maar we zullen zien. Persoonlijk zou ik afblijven van Italiaanse wedstrijden qua goals, vind ik vaak te veranderlijk, maar de odds zijn daardoor wel beter.
Heb je ook een ROI-grens waarbij je je strategie succesvol wilt noemen?
Heb je ook een ROI-grens waarbij je je strategie succesvol wilt noemen?
denman84:
Interessant dit! Zou je niet tegelijkertijd ook kunnen zeggen dat als de ploegen in de 10 wedstrijden onder X goals komen, je een under 2.5 speelt? Wellicht dat je RIO daardoor nog meer kan toenemen!?
Dat heb ik ook getest met zo'n 15 bets. Daar had ik als criterium dat er maximaal 19 goals mochten zijn gevallen in die 10 wedstrijden. Maar dit ging best wel slecht, dus ben ik er mee opgehouden. Ben ook niet zo gek op unders.