Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op gelijke spelen

Ik ga virtueel even testen of er winst valt te behalen met het wedden op gelijke spelen.

Ik begin met een bankroll van €200 en €10 per stake.

En de odd's komen van unibet.

Een andere populaire weddenschap is wedden op doelpunten.

Hier statistieken uit bepaalde league's

Laten we beginnen met wedstrijden uit de Italiaanse Serie A en de Franse Ligue 2.

Serie A wedstrijden 18 Januari

AC Milan X Atlanta @3,85 1/10

Potential Payout: €38,50

Udinese X Cagliari @3,30 1/10

Potential Payout: €33,30

Parma X Sampdoria @3,10 1/10

Potential Payout: €31,00

Genoa X Sassuolo @3,10 1/10

Cesena X Torino @3,30 1/10

Potential Payout: €33,00

Lazio X Napoli @3,10 1/10

Franse Ligue 2 wedstrijden 16 Januari

Arles X Angers @3,00 1/10

Potential Payout: €30,00

Auxerre X Clemont @3,20 1/10

Potential Payout: €32,00

Brest X Niort @3,10 1/10

Chateauroux X Creteil @3,10 1/10

Ajaccio X Le Havre @3,00 1/10

Laval X Dijon @3,05 1/10

Potential Payout: €30,50

Nimes Olympique X Valenciennes @3,00 1/10

Tours X Troyes @3,15 1/10

Potential Payout: €31,50

Total Staked: €140

Total Returned: €158,30

Bankroll: €218,30

16 & 18 Januari +€18,30

24 & 25 Januari +€43,50

(y) (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjohannes842 in 14-01-2015 14:20 Hulp en advies
in 14-01-2015 14:20 Hulp en advies
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
elinesperado:
Heb dit ook maar een keer geprobeerd, heel vaak als ik op een gelijk spel zet gaat dat wel goed. Had daarom een Canadian (systembet) gezet op de volgende wedstrijden:
http://i57.tinypic.com/qrgchh.png">

Helaas is Angers- Brest niet gelijk geworden, het stond 1-1 maar in de 93e minuut werd het 1-2 door een eigen goal... Heel zuur, want anders won ik zoals je kan zien 420 euro. Als ik ze allemaal goed had gehad won ik 1837 euro.

Zo zie je maar dat er wel degelijk lekkere winst valt te behalen op gelijke spelen

Gefeliciiteerd Eline (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Topic gestart op 14 januari, amper 2 weken later en slechts een aantal picks later komt al de conclusie dat het winstgevend is?
0 Vind ik leuk's
mojos:
Topic gestart op 14 januari, amper 2 weken later en slechts een aantal picks later komt al de conclusie dat het winstgevend is?

Tuurlijk kan het winstgevend zijn als je de goeie wedstrijden uit kiest, dat lijkt me toch logisch.
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
mojos:

Tuurlijk kan het winstgevend zijn als je de goeie wedstrijden uit kiest, dat lijkt me toch logisch.

Hij zegt niet dat het niet winstgevend is maar hij bedoelt ermee dat je nu nog niet kan zeggen of het winstgevend is, pas over een langere periode.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
elinesperado:
mojos:

Hij zegt niet dat het niet winstgevend is maar hij bedoelt ermee dat je nu nog niet kan zeggen of het winstgevend is, pas over een langere periode.

Dat kan je nu wel al zeggen, het is winstgevend als je de goeie wedstrijden kiest haha. Zo simpel is het :P
0 Vind ik leuk's
Zo is elke "strategie" natuurlijk winstgevend, als je maar de juiste wedstrijden kiest ;-)
Ik blijf deze topic iig met interesse volgen!
0 Vind ik leuk's
lorro:
Zo is elke "strategie" natuurlijk winstgevend, als je maar de juiste wedstrijden kiest ;-)
Ik blijf deze topic iig met interesse volgen!

Ja klopt maar ik vind het ook niet echt een 'strategie'. Het is niet zo dat ik elke wedstrijd vanaf nu op gelijk ga zetten.

Trouwens, heb nog veel een tip voor vanavond m.b.t. een gelijkspel. Namelijk Senegal-Algerije @2.95
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
(...)

Dat kan je nu wel al zeggen, het is winstgevend als je de goeie wedstrijden kiest haha. Zo simpel is het :P

Sorry, maar dit vind ik een beetje een 'kijk-mij-eens-een-goede-punter-zijn-reactie.' Als een ander je een compliment geeft: prima, lekker in je zak steken. Maar je moet natuurlijk niet veren in je eigen reet gaan steken. Bescheidenheid siert de mens, nietwaar?

Daarnaast ben ik het met Mojos eens - je bent pas net begonnen. De eerste klap is een daalder waard, tuurlijk. Maar des te kleiner je sample, des te meer de randomness factor een rol speelt. Het is simpelweg nog veel te vroeg om nu al een oordeel te vellen - laat staan op de tafel te gaan dansen. Ga lekker door met waar je mee bezig bent. In alle rust. Probeer dit niveau vast te houden door selectief te zijn en value te vinden (want daar komt het uiteindelijk toch op neer). Als je op de langere termijn nog steeds winstgevend bent krijgen mensen je vanzelf wel in de gaten.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
ziet er goed uit,

ik doe regelmatig half time draw in competities waar weinig gescoord wordt ( venezuela bv ) ik heb er geen statistieken van maar denk wel dat ik daarin nog niet veelverlies heb geleden
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
elinesperado:
(...)

Sorry, maar dit vind ik een beetje een 'kijk-mij-eens-een-goede-punter-zijn-reactie.' Als een ander je een compliment geeft: prima, lekker in je zak steken. Maar je moet natuurlijk niet veren in je eigen reet gaan steken. Bescheidenheid siert de mens, nietwaar?

Daarnaast ben ik het met Mojos eens - je bent pas net begonnen. De eerste klap is een daalder waard, tuurlijk. Maar des te kleiner je sample, des te meer de randomness factor een rol speelt. Het is simpelweg nog veel te vroeg om nu al een oordeel te vellen - laat staan op de tafel te gaan dansen. Ga lekker door met waar je mee bezig bent. In alle rust. Probeer dit niveau vast te houden door selectief te zijn en value te vinden (want daar komt het uiteindelijk toch op neer). Als je op de langere termijn nog steeds winstgevend bent krijgen mensen je vanzelf wel in de gaten.

Ik vind deze reactie nergens op slaan, want ik heb nergens gezegd dat ik een goeie punter ben of dat ik überhaupt winst maak met gelijke spelen. Ik snap ook niet waaruit jij baseert dat ik ''veren in m'n eigen reet steek''. Ik weet namelijk zelf ook wel dat ik wat geluk heb gehad met 3/5 gelijke spelen. Ik wilde dit alleen even delen. Ik zeg enkel dat het winstgevend kan zijn zodra je de goeie wedstrijden uitzoekt. Maar dat is met elke weddenschap het geval, zo bedoel ik het meer.

ps:
Mooi artikel!(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.