Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op gelijke spelen

Ik ga virtueel even testen of er winst valt te behalen met het wedden op gelijke spelen.

Ik begin met een bankroll van €200 en €10 per stake.

En de odd's komen van unibet.

Een andere populaire weddenschap is wedden op doelpunten.

Hier statistieken uit bepaalde league's

Laten we beginnen met wedstrijden uit de Italiaanse Serie A en de Franse Ligue 2.

Serie A wedstrijden 18 Januari

AC Milan X Atlanta @3,85 1/10

Potential Payout: €38,50

Udinese X Cagliari @3,30 1/10

Potential Payout: €33,30

Parma X Sampdoria @3,10 1/10

Potential Payout: €31,00

Genoa X Sassuolo @3,10 1/10

Cesena X Torino @3,30 1/10

Potential Payout: €33,00

Lazio X Napoli @3,10 1/10

Franse Ligue 2 wedstrijden 16 Januari

Arles X Angers @3,00 1/10

Potential Payout: €30,00

Auxerre X Clemont @3,20 1/10

Potential Payout: €32,00

Brest X Niort @3,10 1/10

Chateauroux X Creteil @3,10 1/10

Ajaccio X Le Havre @3,00 1/10

Laval X Dijon @3,05 1/10

Potential Payout: €30,50

Nimes Olympique X Valenciennes @3,00 1/10

Tours X Troyes @3,15 1/10

Potential Payout: €31,50

Total Staked: €140

Total Returned: €158,30

Bankroll: €218,30

16 & 18 Januari +€18,30

24 & 25 Januari +€43,50

(y) (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjohannes842 in 14-01-2015 14:20 Hulp en advies
in 14-01-2015 14:20 Hulp en advies
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb toevallig ook een tijde bijgehouden (in december en januari) hoeveel wedstrijden gelijk eindigen bij de rust. Het viel mij een tijdje op dat veel wedstrijden gelijk stonden bij de rust namelijk, en dan voornamelijk wedstrijden met een quotering van 2+ bij zowel 1, X als 2.

In het begin leek het veel belovend, met 70% gelijkspel (gemiddelde quotering van 2,0+ bij zowel 1, X als 2 hiervoor), maar dit daalde al snel naar onder de 50%.
Ik heb hiervoor 66 wedstrijden tot nu toe bekeken. Stukje minder als jij dus, maar ik heb ze wel zorgvuldig gepakt :)

Veel van deze wedstrijden eindigde ook in 0-0. Hiervoor krijg je gemiddeld zo'n 2,5x je inzet terug.

Maar goed, aanschouw zelf:
http://i62.tinypic.com/xfx64o.png">
0 Vind ik leuk's
vandaag voor gelijke spelen .

Scotland - Championship.

Falkirk Queen of South

England - Championship.

Millwall Ipswich Town
Sheffield Wed Bolton

England - League 1.
Notts County Crewe

4 wedstrijden naar idd op gelijkspel eindigen ft
0 Vind ik leuk's
dropshot:
jeroenunibet81:
johannes842:
multimaker:
Op basis waarvan kies je je picks? Als je ze zomaar random kiest kun je wel stoppen. Dan ben je namelijk kansloos. Afhankelijk van hoe je ze kiest kun je natuurlijk ook een paar honderd odds van wedstrijden pakken die al afgelopen zijn he. Weet je meteen of jouw manier kans van slagen heeft.

Op basis van de statistieken en natuurlijk pak ik geen topclubs erbij!

Hoezo niet? Kunnen die niet gelijk spelen?

Zelf geef ik de laatste tijd vaak de voorkeur aan de X-home win no bet of de X-away win no bet - een soort DNB-variant, maar dan juist winnend bij een gelijkspel en void bij respectievelijk een thuis- of een uitoverwinning. Dit soort weddenschappen zijn wat mij betreft vooral interessant wanneer je wel een favoriet ziet, maar je de matchodds voor een thuis- of uitoverwinning je toch net wat te laag vindt. Vanwege de relatief hoge odds (sowieso altijd een stuk hoger dan de DNB) zie ik hier vaak prima value liggen.

Deze variant is zeker niet bij Unibet. Zoja waar is deze te vinden.

Dit topic biedt wel zeker perspectief al is er wel goed research voor nodig. Interessant!

Is te spelen bij o.a. Betsson en Bwin. Kan natuurlijk ook gewoon bij andere bookmakers, want het is puur een kwestie van je inzet goed verdelen. Via deze tool kun je dat makkelijk berekenen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
:d Hallo, bij mij toch al eens gelukt om met 3 euro inzet en 7 maal X 17.000 euro te winnen. Het kan dus wel..... maar je moet veel geluk hebben en wat kennis.
0 Vind ik leuk's
Dit weekend dus een winst van €18,30, op naar volgende week (y) (y)
0 Vind ik leuk's
johannes842:
Cittadella moet komend weekend dus tegen Modena deze wedstrijd maakt zeer veel kans op een gelijkspel @3,00

Dit was dus een pick wie ik zorgvuldig had uitgezocht en deze is 1-1 geworden! (y)
0 Vind ik leuk's
Goed idee Johannes (y)
Ik ben me ook vanaf begin dit jaar aan het verdiepen in gelijkspellen. Puur omdat ze toch zo vaak vallen. Het is een kwestie van de juiste eruit pikken. Aan elkaar gewaagde teams, die vaak gelijk spelen en waarbij de uitploeg wat hoger staat in de tussenstand. Ik raad je de Israelische competitie ook aan en dan vooral de 1e divisie. Vallen gemiddeld ook veel gelijkspellen. Hier heb ik een mooie combi bon van gisteren.
http://i59.tinypic.com/2vl3dk5.png">
0 Vind ik leuk's
???????????? ???? 13
bedankt voor de tip! (y)
0 Vind ik leuk's
Afhankelijk van alleen statistieken had ik mijn toto op everton - westbrom. op gelijk gezet.
Zometeen 217 ophalen :)
0 Vind ik leuk's
Gokken is verslavend.
persie15:
Afhankelijk van alleen statistieken had ik mijn toto op everton - westbrom. op gelijk gezet.
Zometeen 217 ophalen :)

Mooi om te horen (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.