Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op gelijke spelen

Ik ga virtueel even testen of er winst valt te behalen met het wedden op gelijke spelen.

Ik begin met een bankroll van €200 en €10 per stake.

En de odd's komen van unibet.

Een andere populaire weddenschap is wedden op doelpunten.

Hier statistieken uit bepaalde league's

Laten we beginnen met wedstrijden uit de Italiaanse Serie A en de Franse Ligue 2.

Serie A wedstrijden 18 Januari

AC Milan X Atlanta @3,85 1/10

Potential Payout: €38,50

Udinese X Cagliari @3,30 1/10

Potential Payout: €33,30

Parma X Sampdoria @3,10 1/10

Potential Payout: €31,00

Genoa X Sassuolo @3,10 1/10

Cesena X Torino @3,30 1/10

Potential Payout: €33,00

Lazio X Napoli @3,10 1/10

Franse Ligue 2 wedstrijden 16 Januari

Arles X Angers @3,00 1/10

Potential Payout: €30,00

Auxerre X Clemont @3,20 1/10

Potential Payout: €32,00

Brest X Niort @3,10 1/10

Chateauroux X Creteil @3,10 1/10

Ajaccio X Le Havre @3,00 1/10

Laval X Dijon @3,05 1/10

Potential Payout: €30,50

Nimes Olympique X Valenciennes @3,00 1/10

Tours X Troyes @3,15 1/10

Potential Payout: €31,50

Total Staked: €140

Total Returned: €158,30

Bankroll: €218,30

16 & 18 Januari +€18,30

24 & 25 Januari +€43,50

(y) (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjohannes842 in 14-01-2015 14:20 Hulp en advies
in 14-01-2015 14:20 Hulp en advies
57 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik geef je groot gelijk! Men onderschat meestal hoeveel wedstrijden er gelijk eindigen en heb zelf al meerdere malen een toto gewonnen door gelijk in te vullen.
Voor vanavond o.a. 1 toto met alleen maar kruisjes:

Ipswich Town - Southampton
Lille OSC - FC Nantes
Belenenses - Vitoria Sétubal
Xanthi - Veria FC

Minder grote kans om te winnen uiteraard maar het balletje blijft rond.
0 Vind ik leuk's
Gokken is verslavend.
Het betekent dus dat 5/14 moeten eindigen in een gelijkspel om winst te maken, lijkt me niet onmogelijk!
0 Vind ik leuk's
Op basis waarvan kies je je picks? Als je ze zomaar random kiest kun je wel stoppen. Dan ben je namelijk kansloos. Afhankelijk van hoe je ze kiest kun je natuurlijk ook een paar honderd odds van wedstrijden pakken die al afgelopen zijn he. Weet je meteen of jouw manier kans van slagen heeft.
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Op basis waarvan kies je je picks? Als je ze zomaar random kiest kun je wel stoppen. Dan ben je namelijk kansloos. Afhankelijk van hoe je ze kiest kun je natuurlijk ook een paar honderd odds van wedstrijden pakken die al afgelopen zijn he. Weet je meteen of jouw manier kans van slagen heeft.

Op basis van de statistieken en natuurlijk pak ik geen topclubs erbij!
0 Vind ik leuk's
Je hebt een Bankroll van 200 euro en je zet 10 euro flat stake per bet..... Dat is normaal gesproken al best fors met zo een kleine bankroll, maar als het dan ook nog op gelijkspelen is helemaal, aangezien een lange losing streak op zulke bets zeker meerdere malen gaat voorkomen.

Ik begrijp dat het nu virtueel is, maar het is misschien wel handig, voordat je dit gaat testen, dat je goed weet hoe je met een bankroll moet omgaan... Maar zelfs als je dat zou weten, inzetten op gelijkspelen gebeurt op basis van statistieken, iets waar de bookmakers dus al heel makkelijk rekening mee kunnen houden, en dat is dus allang ingecalculeerd in de de odds die worden gepubliceerd door de bookmakers.

Bespaar je de moeite, de tijd en mogelijk je geld, want dit gaat niet werken.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Je hebt een Bankroll van 200 euro en je zet 10 euro flat stake per bet..... Dat is normaal gesproken al best fors met zo een kleine bankroll, maar als het dan ook nog op gelijkspelen is helemaal, aangezien een lange losing streak op zulke bets zeker meerdere malen gaat voorkomen.

Ik begrijp dat het nu virtueel is, maar het is misschien wel handig, voordat je dit gaat testen, dat je goed weet hoe je met een bankroll moet omgaan... Maar zelfs als je dat zou weten, inzetten op gelijkspelen gebeurt op basis van statistieken, iets waar de bookmakers dus al heel makkelijk rekening mee kunnen houden, en dat is dus allang ingecalculeerd in de de odds die worden gepubliceerd door de bookmakers.

Bespaar je de moeite, de tijd en mogelijk je geld, want dit gaat niet werken.

Bookmakers reageren ook op de inzetten van de spelers. Stel je hebt Feyenoord-Ajax. De odds zijn op het begin bijvoorbeeld 2 3.3 4 . En een speler zet 1000 euro op Feyenoord dan zullen de odds 1.95 3.35 4.1 worden. Dit doen ze omdat ze anders teveel verliezen kunnen maken als iedereen op Feyenoord zet. Dit is puur een voorbeeld die ik snel heb bedacht. Aangezien (ik denk dat)niet heel veel spelers op gelijk zetten denk ik dat er wel degelijk value in sommige gelijkespelen zitten.
0 Vind ik leuk's
johannes842:
multimaker:

Op basis van de statistieken en natuurlijk pak ik geen topclubs erbij!

Hoezo niet? Kunnen die niet gelijk spelen?

Zelf geef ik de laatste tijd vaak de voorkeur aan de X-home win no bet of de X-away win no bet - een soort DNB-variant, maar dan juist winnend bij een gelijkspel en void bij respectievelijk een thuis- of een uitoverwinning. Dit soort weddenschappen zijn wat mij betreft vooral interessant wanneer je wel een favoriet ziet, maar je de matchodds voor een thuis- of uitoverwinning je toch net wat te laag vindt. Vanwege de relatief hoge odds (sowieso altijd een stuk hoger dan de DNB) zie ik hier vaak prima value liggen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
persie15:
Ik geef je groot gelijk! Men onderschat meestal hoeveel wedstrijden er gelijk eindigen en heb zelf al meerdere malen een toto gewonnen door gelijk in te vullen.
Voor vanavond o.a. 1 toto met alleen maar kruisjes:

Ipswich Town - Southampton
Lille OSC - FC Nantes
Belenenses - Vitoria Sétubal
Xanthi - Veria FC

Minder grote kans om te winnen uiteraard maar het balletje blijft rond.

Ga je deze in een combi spelen vanavond?
0 Vind ik leuk's
Xanthi is al bezig Denise
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.