Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Top 3 van de eredivisie

ik ga vanaf de eerste speelronde van de eredivisie op de top 3 wedden:
ajax
fc twente
psv.
daar zet ik op alle 3 5 euro in.
en dan nog een combi van alle 3 waar ik 1 euro op inzet.
dit ga ik minimaal 5 speelrondes doen
en dan maar kijken of het wat oplevert
speelronde 1:
unibet
NAC Breda - FC Twente Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 € 5,00 1,77

AZ - PSV Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 € 5,00 2,85 7-8-11

De Graafschap - Ajax Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 € 5,00 1,36 7-8-11
en de combi
AZ - PSV Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2
'
2,85 7-8-11
'
De Graafschap - Ajax Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2
'
1,36 7-8-11
'
NAC Breda - FC Twente Wedstrijd Normale speeltijd Je weddenschap: 2
'
1,77 7-8-11
'
Je weddenschap: drievoudig € 1,00 6,86 0 / 3
wish me luck :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdustinoo in 27-07-2011 12:13 Hulp en advies
in 27-07-2011 12:13 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Good luck ik moet wel zeggen dat Ajax en twente zekerheidjes zijn maar psv ik twijfel een beetje ik dat az wint of een gelijkspel maar met die andere twee zou ik zo meegaan .Ik speel zowieso twente de eerste paar weken op winst .
0 Vind ik leuk's
fredje77
fredje77:
Good luck ik moet wel zeggen dat ajax en twente zekerheidjes zijn maar psv ik twijfel een beetje ik dat az wint of een gelijkspel maar met die andere twee zou ik zo meegaan .Ik speel zowieso twente de eerste paar weken op winst .

ja ik denk ook niet dat ze winnen.
maar ik ga gewoon elke week voor dat ze alle 3 winnen:P
twente uit bij nac is hoge odd. nac is thuis erg sterk.
0 Vind ik leuk's
Wat doe je trouwens als het Ajax - Twente is? En hoe lang wil je dit gaan proberen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Wat doe je trouwens als het Ajax - Twente is? En hoe lang wil je dit gaan proberen?

Mee eens. Plus het is PSV - AZ he? :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
blijft een moeilijke gok, als je naar vorig seizoen kijkt zijn er maar weinig speelrondes geweest waar alle drie de ploegen dezelfde week een overwinning hadden geboekt.
en je krijgt meestal een lage quote
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Wanneer er tegen kleine ploegen als de Graafschap, Excelsior of RKC wordt gespeeld dan zal de quotering laag zijn en je winst dus ook lager. Wanneer ze tegen grotere ploegen spelen, als Heerenveen of FC Groningen zal die qoutering hoger worden. Echter heeft vorig seizoen al uitgewezen dat het verschil tussen de top en de subtop niet zo heel groot is, en dat wanneer een subtopper een goeie dag heeft, ze makkelijk van een van deze 3 kunnen winnen. Dat bleek deze speelronde naar eens, FC Twente had het niet heel makkelijk tegen NAC en PSV verloor van AZ.
Je winst zal daarom waarschijnlijk ook niet groot zijn, tegen laagvliegers zal je winst klein zijn en tegen subtoppers zal je regelt tegen een verlies aanlopen. En ook de combi gaat zeer waarschijnlijk niks worden, aangezien vorig seizoen er maar een paar speelronden waren waarin ze alle 3 wisten te winnen.
Maar hoe dan ook, succes! Hoop voor jou dat het je wel geld gaat opleveren!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.