Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de underdog, ervaringen en strategie?

Hi, ben onlangs begonnen met betten op tennis en merk daarbij dat 'de underdog' toch wel redelijk wat partijen wint. Heeft iemand ervaring met wedden op de underdog?
Ikzelf heb er ondertussen zelf wat gedaan en heb er een kleine winst mee gepakt.
Ik vond ook een site waar iemand enkel op de underdogs wed en hij beweert er een mooie winst mee te pakken.

Mss werkt dit ook wel bij voetbalwedstrijden ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtikker in 25-09-2016 22:04 Hulp en advies
in 25-09-2016 22:04 Hulp en advies
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tikker:
Hi, ben onlangs begonnen met betten op tennis en merk daarbij dat 'de underdog' toch wel redelijk wat partijen wint. Heeft iemand ervaring met wedden op de underdog?
Ikzelf heb er ondertussen zelf wat gedaan en heb er een kleine winst mee gepakt.
Ik vond ook een site waar iemand enkel op de underdogs wed en hij beweert er een mooie winst mee te pakken.

Mss werkt dit ook wel bij voetbalwedstrijden ;-)

zeer zeker ik had vandaag paar wedstrijden gespeeld,en idd de underdog won vb: gais-ljungskile(staat laatste) en ze wonne met 0-2 FML
0 Vind ik leuk's
In MLB (honkbal) en ijshockey speel ik vaak op underdog, met wisselend succes.
Binnenkort start het nieuwe NHL seizoen en daar ben ik iets van plan ivm underdogs te betten.
Je zult het binnenkort wel zijn op mijn forum hier.
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat systematisch op de underdog wedden moeilijk is (maar daarom niet onmogelijk). Je winstpatroon zal ook wat grilliger zijn dan als je anders wet, je zal dikwijls een aantal wedstrijden na elkaar hebben zonder winst, waardoor je soms een dipje hebt.

In een 70% van de gevallen wint de favoriet, dus dan moet je het doen met die 30% andere...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.