Website voor oddsontwikkelingen tijdens een wedstrijd ?
Beste Allemaal,
Ik vroeg me af of er een website bestaat die odds ontwikkelingen van wedstrijden bijhoudt?
Hiermee bedoel ik of er een soort database bestaat, waarin ik kan zien hoe odds zich tijdens een wedstrijd ontwikkelden. Ik weet dat je op oddsportal kunt zien hoe odds zich voor een wedstrijd begon ontwikkelden, maar dit is niet helemaal wat ik zoek.
Ik wil namelijk eea onderzoeken en een nieuwe strategie uitstippelen, is er iemand die van een dergelijke website gehoord heeft ?
Alvast bedankt.
Mvg,
TS
Ik vroeg me af of er een website bestaat die odds ontwikkelingen van wedstrijden bijhoudt?
Hiermee bedoel ik of er een soort database bestaat, waarin ik kan zien hoe odds zich tijdens een wedstrijd ontwikkelden. Ik weet dat je op oddsportal kunt zien hoe odds zich voor een wedstrijd begon ontwikkelden, maar dit is niet helemaal wat ik zoek.
Ik wil namelijk eea onderzoeken en een nieuwe strategie uitstippelen, is er iemand die van een dergelijke website gehoord heeft ?
Alvast bedankt.
Mvg,
TS
in 10-01-2017 16:31 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Misschien kun je iets duidelijker zijn wat je met de data wil?
De odd ontwikkelingen kun je in mijn ogen prima volgen via oddsportal zowel pre-match of live.
Misschien iets specifieker zijn in wat je uiteindelijk met de data wilt en welke data je zoekt, word het wat gemakkelijker van (A)
Max
De odd ontwikkelingen kun je in mijn ogen prima volgen via oddsportal zowel pre-match of live.
Misschien iets specifieker zijn in wat je uiteindelijk met de data wilt en welke data je zoekt, word het wat gemakkelijker van (A)
Max
Bedankt voor de reactie :-)
Ik weet dat ik bij oddportal live de odds kan volgen.
Maar stel dat ik de wedstrijd tussen A. Bilbao- Barcelona van vorige week zou willen analyseren? Ik zou dan willen zien hoe bookmakers reageerden op het wedstrijdverloop.
Dus het gaat niet om het live volgen van de odds. Maar het terug kunnen bekijken van oddsontwikkelingen nadat de wedstrijd plaats heeft gevonden.
Maar stel dat ik de wedstrijd tussen A. Bilbao- Barcelona van vorige week zou willen analyseren? Ik zou dan willen zien hoe bookmakers reageerden op het wedstrijdverloop.
Dus het gaat niet om het live volgen van de odds. Maar het terug kunnen bekijken van oddsontwikkelingen nadat de wedstrijd plaats heeft gevonden.
tstolk:
Bookmakers reageren op het wedstrijdverloop a.d.h.v. de live bets die er op dat moment geplaatst worden. En uiteraard ook a.d.h.v. de kans dat de bookmaker er aan geeft.
Maar ik zou niet weten waarom je dit zou willen weten van een wedstrijd die al gespeeld is en wat je daar dan als voordeel uit denkt te halen. Elke wedstrijd is anders en elke situatie is anders. Dus wat is het voordeel voor een toekomstige bet dan?
Dan zou je gewoon een wedstrijd aan moeten zetten en oddsportal erbij pakken.
Dan als er een goal komt elke odd verschuiving opschrijven als je dat wilt doen.
Net als Daffie net zegt word een odd eerder door ons gevormd als betters dan door de bookmaker zelf.
Ik zou dus gewoon zeggen, oddsportal aan en bij elke ding wat jou opvalt opschrijven wat de odd is voor de bepaalde markt. Als dat je doel is zou ik dat gewoon via oddsportal doen en er zelf live bij zitten.
Goodluck!
Dan als er een goal komt elke odd verschuiving opschrijven als je dat wilt doen.
Net als Daffie net zegt word een odd eerder door ons gevormd als betters dan door de bookmaker zelf.
Ik zou dus gewoon zeggen, oddsportal aan en bij elke ding wat jou opvalt opschrijven wat de odd is voor de bepaalde markt. Als dat je doel is zou ik dat gewoon via oddsportal doen en er zelf live bij zitten.
Goodluck!
Ik heb wel eens stukken over matchfixing in tennis gezien, waar de inzetten op een match tegen de tijd in een grafiek werd uitgezet. Bedoel je zoiets? Daar was dan te zien dat na game 4 de markt ontplofte. Misschien moet je daar eens op zoeken.
Thanks voor de reacties en tips (Y) . Ik ga uiteraard ook zelf aan de slag. Dit weekend zal ik er mee beginnen.
@ Moistert, dat is inderdaad wat ik bedoel, een soort grafiek waar ik het terug kan zien. Ik zal het eens proberen te vinden.
Uiteraard kan ik wedstrijden zelf analyseren en dat ga ik ook doen. Maar met dergelijke grafieken/overzichten, kan ik natuurlijk meer wedstrijden in een korte tijd analyseren.
Zal na mn werk eens gaan kijken:)
@ Moistert, dat is inderdaad wat ik bedoel, een soort grafiek waar ik het terug kan zien. Ik zal het eens proberen te vinden.
Uiteraard kan ik wedstrijden zelf analyseren en dat ga ik ook doen. Maar met dergelijke grafieken/overzichten, kan ik natuurlijk meer wedstrijden in een korte tijd analyseren.
Zal na mn werk eens gaan kijken:)
http://www.sportdw.com/2015/02/fix-tennis-match-denys-molchanov.html
zoiets kan blijkbaar bij betfair.
Ik heb zoiets gevonden bij: https://www.onlinebettingacademy.com
Mocht iemand geinteresseerd zijn, stuur me een PM en ik leg uit hoe :)
Het verhaal van die tennix fix was overigens ook interessant, heb het hele artikel gelezen :)
Bedankt voor de hulp :)
Mocht iemand geinteresseerd zijn, stuur me een PM en ik leg uit hoe :)
Het verhaal van die tennix fix was overigens ook interessant, heb het hele artikel gelezen :)
Bedankt voor de hulp :)
moistert:
Over Verdasco is er ook zo iets, http://lastwordonsports.com/2015/11/07/curious-case-fernando-verdascos-odds/ en heb het ook al in een tornooi in Scheveningen gezien met Nedovyesov. Maar eigenlijk zijn we er niet veel mee want spelers worden toch nooit geschorst. Enkel van die kleine garnalen... .