Wat is het belangrijkste wat je tijdens het wedden hebt geleerd?
Beste Winnaars,
Ik zou graag willen weten wat het belangrijkste is dat jullie geleerd hebben sinds jullie begonnen zijn met wedden.
Een wijs man zei ooit:"Leren van je fouten is handig, maar leren van andermans fouten is het beste."
Alvast bedankt,
Voetbalweddenmoney
Ik zou graag willen weten wat het belangrijkste is dat jullie geleerd hebben sinds jullie begonnen zijn met wedden.
Een wijs man zei ooit:"Leren van je fouten is handig, maar leren van andermans fouten is het beste."
Alvast bedankt,
Voetbalweddenmoney
in 15-03-2015 23:21 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hoi Voetbalweddenmoney,
Waar wil je precies heen met dit topic? Om een goede punter te zijn/worden moet je een combinatie van aspecten onder de knie zien te krijgen. Je kunt er moeilijk eentje uitpikken en vervolgens stellen dat het de sleutel naar succes is. Dat is althans hoe ik erover denk.
Waar wil je precies heen met dit topic? Om een goede punter te zijn/worden moet je een combinatie van aspecten onder de knie zien te krijgen. Je kunt er moeilijk eentje uitpikken en vervolgens stellen dat het de sleutel naar succes is. Dat is althans hoe ik erover denk.
"Todo bien , todo bien."
denk dat dit wel voor iedereen geld, maar dat er geen zekerheidjes bestaan.
denken ff snel geld te winnen door flink op odd 1,20 te pompen
denken ff snel geld te winnen door flink op odd 1,20 te pompen
Ik heb eruit geleerd dat ik een heleboel geld ben kwijtgespeeld erdoor.
Ik heb geleerd dat ik veel verdachte dingen heb opgemerkt ( matchfixing tijdens mijn wedstrijden )
Ik heb geleerd dat het huis altijd wint.
Ik heb geleerd hoe ik mijn vriendin ben kwijtgeraakt door te wedden.
Als ik er nog weet post ik deze er nog wel bij (h)
Ik heb geleerd dat ik veel verdachte dingen heb opgemerkt ( matchfixing tijdens mijn wedstrijden )
Ik heb geleerd dat het huis altijd wint.
Ik heb geleerd hoe ik mijn vriendin ben kwijtgeraakt door te wedden.
Als ik er nog weet post ik deze er nog wel bij (h)
Betking
Ik heb geleerd dat je niet iedereen hier moet geloven.
Ik heb geleerd dat free money bestaat
It's not gambling if you always win
Zoals Jeroen al aangaf, wat wil je met dit topic? Dit leidt voorlopig nergens toe.
Wil je weten hoe je moet wedden dan is er genoeg info te vinden op deze site.
Wil je weten hoe je moet wedden dan is er genoeg info te vinden op deze site.