Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Livescore app, welke gebruik jij?

Welke app gebruiken jullie op je telefoon voor het bijhouden van de tussenstanden? Momenteel gebruik ik de Livescore app, maar die loopt qua basketbal niet synchroon. Qua ijshockey en voetbal perfect.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcesc in 12-12-2013 09:44 Hulp en advies
in 12-12-2013 09:44 Hulp en advies
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
App van flashscore, over Sofascore is ook wel een fijne
0 Vind ik leuk's
futbol24? nooit haha die sturen dan geen push berichten, vaak gehad dat die niet kan connecten met de server enzo...
0 Vind ik leuk's
LS Addicts & sinds kort LiveUitslagen!
0 Vind ik leuk's
cesc:
Welke app gebruiken jullie op je telefoon voor het bijhouden van de tussenstanden? Momenteel gebruik ik de Livescore app, maar die loopt qua basketbal niet synchroon. Qua ijshockey en voetbal perfect.

Ik zal je uit je 'voetbaldroom' helpen, want Livescore loopt zo'n 3-5 minuten voor elke voetbalwedstrijd. Sinds ik op William Hill zit heb ik dat gemerkt. Ik zag bij Livescore 85 minuten staan bij Jong Ajax - Jong PSV, maar toen ik bij William Hill keek stond er ineens 79.
Ik ben dus ook van plan af te stappen van Livescore en hier, op aanraden van anderen, een nieuwe, goed werkende livescore app te downloaden =)
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik futbol24 om mobiel te controleren wat de standen zijn als ik weer eens op een obscure wedstrijd ergens ver weg heb gebet (ze hebben bijna iedere match). Daarnaast livescores soccer app voor normaal gebruik om tussenstanden te checken (bij beide apps goede pushmeldingservice).
Voor us sports gebruik ik ESPN sports app.
(Ik gebruik android)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Voor de iPhone is idd die van flashscore pas een tijde beschikbaar, vind die zeer fijn
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Het probleem wat ik echter ondervind bij de flashscore app, is het constante link van reclames waar je dan ook automatisch naar toe word geleid als je een pagina probeert te openen op de app.
Iemand daar ook last van?
0 Vind ik leuk's
Geen last van hoor Jonathan. Ik vind het echt een heerlijke app =)
0 Vind ik leuk's
Gebruik ook livescore!
0 Vind ik leuk's
thierryz1:
Sofascore (Y) aanrader

Voor mobiel is sofascore inderdaad aan te raden!
Als je de app opent zie je livescores en kan je een vinkje achter de wedstrijd zetten.
Op het moment dat er gescoord wordt krijgt je mobiel een notificatie met er is 1-0 gescoord door die team.
Is niet alleen voor voetbal maar bij meerdere sporten.
Je kan bij instellingen ook aanzetten of je notificatie wilt voor rode kaarten, start signaal, eind singaal, penalty's enzovoort.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.