Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verdubbeltactiek in combinatie met dubbele kans

Koekjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagfreddy8 in 17-06-2014 14:01 Hulp en advies
in 17-06-2014 14:01 Hulp en advies
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
what the F*** did i just read.. :s
0 Vind ik leuk's
groen geel
Lol dit slaat echt alles, dit is een van de vreemdste tactieken die ik in alle jaren ben tegengekomen hier op vw. Erg gevaarlijk en je wint er bijna geen cent mee (uiteindelijk slechts 100 cent..). Kan 100'en euro's kosten om 1 euro winst te krijgen. Je speelt op meerdere noteringen waarbij de juice vrij groot is, dus dit is alleen maar extra voordeel voor de bookmaker in kwestie..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
@vw-crew...Hier zeggen ze duidelijk iets anders.
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/de-verdubbel-tactiek-kan-erg-winstgevend-zijn/
En voor de rest lees dit effe door dan snappen jullie het misschien. :-|
0 Vind ik leuk's
Ik heb je post gelezen... mijn advies: niet aan beginnen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
freddy8:
@vw-crew...Hier zeggen ze duidelijk iets anders.
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/de-verdubbel-tactiek-kan-erg-winstgevend-zijn/
En voor de rest lees dit effe door dan snappen jullie het misschien. :-|

De verdubbeltactiek werkt alleen als je een oliesheik uit Dubai bent en dus een oneindige bankroll tot je beschikking hebt. Wellicht dat je in het begin wel enkele euro's bijeen weet te schrapen, maar na verloop van tijd kom je in die onvermijdelijke losing streak terecht en verspeel je je hele bankroll.

Als je verstandig bent laat je deze tactiek dus inderdaad links liggen en kies je voor het taartsysteem. Daarmee kun je, als je de value weet te spotten, op de langere termijn wel winst maken.

Edit:
Ik zie nu net dat je je openingspost hebt veranderd in 'koekjes,' dus ik gooi hier maar een slotje op.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.