Veelgestelde vragen omtrent jouw weddenschappen in turbulente tijden
Het coronavirus heeft grote gevolgen op de wereld waarin we leven. Ook de sportwereld is tot nader order compleet stilgelegd. Ongetwijfeld zullen er voor jou vragen zijn ontstaan die te maken hebben met deze crisis. We hebben de meest voorkomende vragen voor jou opgesteld en geprobeerd deze te beantwoorden. Heb je zelf een vraag die je wilt toevoegen? Stel hem in een reactie onderaan dit topic, dan probeer we het zo goed mogelijk voor je te beantwoorden.
Wat gebeurt er met mijn weddenschap als een wedstrijd niet wordt gespeeld?
Bookmakers "voiden" een weddenschap als het desbetreffende evenement niet binnen 48 uur wordt gespeeld of hervat. Dit is nu niet anders. Void betekent niks anders dan dat je weddenschap wordt geannuleerd en je je inleg terugkrijgt.
Wat gebeurt er met mijn lopende seizoensweddenschappen?
Uiteraard zijn bookmakers op dit moment ook druk bezig om alle scenario's uit te werken. Men weet nog niet of en wanneer competities worden hervat en dus is het afwachten hoe dit zich in de nabije toekomst gaat vormen. Vooralsnog zullen de meeste weddenschappen nog niet worden gekeurd, dus ook niet geannuleerd.
Ik heb nog geld op mijn bookmaker account staan, wat nu?
Wanneer je nog saldo open hebt staan bij een bookmaker met een geldige vergunning, hoef je je normaliter geen zorgen te maken. We gaan in het volgende artikel verder in op het al dan niet uit laten betalen bij bookmakers.
In hoeverre kunnen bookmakers de klap van deze crisis opvangen?
Uiteraard voelen ook bookmakers deze crisis meer dan behoorlijk. Bookmakers hebben aardig wat vet om de botten, wat er ook voor zorgt dat ze niet snel zullen omvallen. Uiteraard is het wel verstandig om de nieuwsberichten omtrent jouw favoriete bookmakers in de gaten te houden.
Welke competities zijn afgelast en waar wordt nog wel gevoetbald?
Hoewel de berichtgeving omtrent de competities bijna niet te volgen zijn, trachten we alle relevante informatie over afgelaste wedstrijden en evenementen in dit topic te plaatsen. Daarnaast hebben we een topic geopend over de wedstrijden en evenementen die wel doorgaan.
Er zijn wedstrijden uit kleine competities beschikbaar, is het slim om op dit soort competities te wedden?
Wedden is wedden, alleen is er simpelweg minder informatie beschikbaar over de clubs, scheidsrechter en bijvoorbeeld grasmat. Hoe minder informatie je kunt vergaren, hoe minder sterk je weddenschap staat. In dit artikel gaan we hier dieper op in.
Hoe kan ik op tijd mijn bonus rondspelen?
Mocht je tot kort voor het uitbreken van het Corona-virus een bonus hebben gekregen, is het goed zoeken naar mogelijkheden om deze rond te spelen. Het aanbod is immers summier. We raden je aan om contact op te nemen met de bookmaker, om te kijken op welke manier jullie dit samen het beste kunnen oplossen.
Let op:
Bookmakers hanteren veelal dezelfde algemene voorwaarden, maar wijken soms uit. Mocht je een prangende vraag hebben en wil je zeker zijn van het juiste antwoord, dan is het wijsheid om zelf even contact op te nemen met desbetreffende bookmaker.