Valkuilen bij het afsluiten van sportweddenschappen
Als beginnende 'wedder', of zo, ben ik nu al een paar valkuilen tegengekomen. Misschien is het niet helemaal onnuttig als we zulke misstappen met elkaar delen.
Gisteren had ik zo'n misstap, uit het forumtopic Wedden op de Champions League:
Dit weekend deed ik dit ook al, en dat tikt best stevig aan. Of af, liever gezegd. Ik 'won' namelijk best veel wedstrijden, en verloor er maar weinig, maar toch stond ik op verlies. Slimmer zou dus misschien zijn om vooraf eerst alle wedstrijd los te voorspellen en te staken - en als ik die wedstrijd dan later ook in een combo wil gebruiken, dan zou ik eigenlijk een die reeds (virtueel) ingezette stake moeten verkleinen van de wedstrijd los.
Wat jullie?
Gisteren had ik zo'n misstap, uit het forumtopic Wedden op de Champions League:
maar:
Kopenhagen - Chelsea [1X] @ 2,06 stake: 4/10
Inter - Bayern [X2] @ 1,66 stake: 8/10
Combo: Kopenhagen[1X] + Bayern[X2] + PSG BATE Borisov [X2] @ 9,06 stake: 1/10
Combo Kopenhagen[1X] + Bayern [2] @ 6,9 stake: 2/10
Hier bega ik dus een fout. Enerzijds vind ik de wedstrijd FC Kopenhagen - Chelsea namelijk te riskant om er méér dan 4/10 de stake op in te zetten, anderzijds sta ik mezelf wel toe om er 7/10de stake op te verliezen door diezelfde wedstrijd in nog twee combo's te gebruiken. Er stond feitelijk gewoon 7/10de op die wedstrijd van gisteren... terwijl ik voor mezelf duidelijk had bepaald dat 4/10de de grens is.Kopenhagen - Chelsea [1X] @ 2,06 stake: 4/10
Inter - Bayern [X2] @ 1,66 stake: 8/10
Combo: Kopenhagen[1X] + Bayern[X2] + PSG BATE Borisov [X2] @ 9,06 stake: 1/10
Combo Kopenhagen[1X] + Bayern [2] @ 6,9 stake: 2/10
Dit weekend deed ik dit ook al, en dat tikt best stevig aan. Of af, liever gezegd. Ik 'won' namelijk best veel wedstrijden, en verloor er maar weinig, maar toch stond ik op verlies. Slimmer zou dus misschien zijn om vooraf eerst alle wedstrijd los te voorspellen en te staken - en als ik die wedstrijd dan later ook in een combo wil gebruiken, dan zou ik eigenlijk een die reeds (virtueel) ingezette stake moeten verkleinen van de wedstrijd los.
Wat jullie?
in 23-02-2011 09:56 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10