Trading in betting, handige artikelen en websites
Traden in betting wordt blijkbaar vaak gedaan en ik zou daar eerst eens enkele artikels / websites willen over lezen hoe dit precies in zijn werk gaat. Is er iemand die mij goede websites / artikels / boeken hierover kan aanbevelen? Op twitter heb ik bv @Aw0ba gevonden die aan trading doet in tennis
In Belgie zijn slechts een beperkt aantal bookmakers die toegankelijk zijn. Zijn er eigenlijk bookmakers tussen die je kan gebruiken om te traden?
Want als ik het goed voorheb, moet je bij trading kunnen backen en layen, maar naar mijn weten zijn er geen bookmakers in België die dit toestaan.
Wat bedoel je precies met traden? Bedoel je mogelijk een betting exchange als Betfair waar je de rol van bookmaker op je kan nemen?
Misschien heb je hier voor de korte termijn iets aan:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/backen-en-layen
Ik bedoel inderdaad hoe je via backen en layen winstgevend kan worden, want je moet daar al echt goed in zijn vooraleer je daaruit winsten kan halen want je moet ook iedere keer commissies betalen
Maar ik vermoed dat er geen bookmakers in België beschikbaar zijn die dit aanbieden
Hoi Sportgambler,
Toevallig heb ik daar vandaag een artikel over geschreven: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/prematch-traden. Geen idee of je als Belg zijnde welkom bent bij Betfair, maar het hebben van een account bij een betting exchange is inderdaad wel een must. Overigens betaal je bij Betfair alleen commissie over je winsten, dus niet over je totale inzet.
Mocht je verder nog vragen hebben dan kun je die natuurlijk altijd hier stellen. Succes met traden!
Ik stuitte op deze website en vind dit onderwerp wel interessant. Om pre-match (winstgevend) te traden op wedstrijden is het dan wel van belang om de informatie, dat een ploeg bijv met een B-elftal komt of een sleutelspeler niet mee blijkt te doen waardoor de odd veranderd, snel te ontvangen. Heeft iemand een goede website of manier om deze informatie als één van de eerste door te krijgen? Anders loop je altijd achter te feiten aan of moet je net iemand kennen die dicht op het vuur zit (werkend bij bepaalde club bijvoorbeeld).
haha. dat zou wel heel mooi zijn.
ik zou je aanraden om veel sources te zoeken. en dan is de vraag welke betrouwbaar zijn.
denk bijvoorbeeld aan het volgen van bepaalde bronnen op twitter. doe ik bijvoorbeeld voor wielrennen, voor de Serie A, of voor transfers.
voetbalprimeur heeft ook wel nieuws en die kun je volgen via facebook.
Ik wil nog even toevoegen dat je via de zoekfunctie aardig wat topics tegen zal komen met verdere informatie.
Succes!