Toto-13 vraagje: hoeveel winst met 11 goed bij Toto-13?
ik heb 11 goed met TOTO 13 mijn vraag is nu hoeveel heb ik nu gewonnen. de jackpot was 17000 euro als je 13 goed had maar ik weet dat je met 11 goed ook gewonnen hebt.
wie kan me helpen.
Boys , ik heb een vraagje ... met 2eu inzet kan je 4 kolommen spelen , dan heb je toch pas prijs als je bij 1dezelfde kolom 11 of meer juist heb ?
Ja klopt, anders zou het wel heel makkelijk worden natuurlijk..
Als ik toto 13 speel, doe ik vaak systeem, dan kan je bij een paar zelf uit te kiezen wedstrijden 2 of zelfs 3 uitslagen voorspellen.
dus bv Ajax - FC Twente 1X
en bij hoe meer wedstrijden je 2 of 3 voorspellingen doet, hoe hoger de inzet wordt. (y)
Ooh top dankje wel !! Heb je ook een max aantal wedstrijden bij systeem dat je dubbele kans speelt ? Ik wil namelijk toto 13 voor dit weekend doen , zijn dit x niet de moeilijkste wedstrijden
riffah:
Ooh top dankje wel !! Heb je ook een max aantal wedstrijden bij systeem dat je dubbele kans speelt ? Ik wil namelijk toto 13 voor dit weekend doen , zijn dit x niet de moeilijkste wedstrijden
nee er is volgens mij geen max, maar als je alle wedstrijden 1X2 speelt dan kost het je meer dan dat het opbrengt..
als je gewoon speelt dan kun je maar 1 voorspelling doen per wedstrijd en betaal je 1 euro voor 2 rijtjes..
Als je systeem speelt moet je minimaal 9 singles en 4 doubles invullen en betaal je 8 euro, ga je dan nog een double invullen ipv een single betaal je 16 euro, nog een double ipv een single 32 euro en zo door..
als je echt twijfelt over een wedstrijd kan je ook triples invullen dus 1X2 dan weet je zeker dat die goed is.. dan moet je minimaal 10 singles, 1 double en 2 triples spelen bijvoorbeeld.. je kan er zelf een beetje mee spelen en dan kan je onderin je scherm zien wat je inleg wordt bij de ingevulde wedstrijden!
Succes! (y)
#update in dit artikel meer informatie over Toto.
Hi allemaal,
Heb even een vraagje weet iemand wat er gebeurd als je bij toto 13 er al 10 goed hebt en 2 wedstrijden verkeerd hebt geraden en 1 wedstrijd is afgelast. Het gaat mij nu echter om de afgelaste wedstrijden want ik weet dat je bij toto 13 bij 11 wedstrijden goed een prijs krijgt maar wat doet men als er een wedstrijd afgelast word, kijkt men dan gewoon naar de overige 12 wedstrijden of word toto 13 geannuleerd en krijgen de deelnemers hun inleg terug?? Weet iemand misschien het antwoord hierop.
Groetjes,
Abdel
Afgelaste wedstrijden krijgen een vervangende uitslag.
Afgelaste wedstrijden krijgen een vervangende uitslag.
Klopt, en die zijn vooraf al bekend. Maar 11 goed vd 13 is maar een paar euro, dus reken je zelf niet rijk ;)
Ik heb zelf ooit 13 vd 13 goed gehad en kreeg "maar" 110 euro ofzo. Wil je echt een keer een klapper maken met de toto, dan moet je elke week verrassende uitslagen invullen.
13 juist en 110 euro winnen is bijna erger dan bestolen worden op klaarlichte dag.
Meen je niet! Wat een vette combi moet dat zijn geweest.
Haha hoezo reageer je op een post van 2.5 jaar terug?