Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipster volgen

Hallo mensen,
6 maanden geleden heb ik 2000 euro gewonnen met een inzet van 50 euro. Een lekker bedrag natuurlijk ,maar eerlijk toegegeven was het een lucky shot die maar 1 keer op de duizend lukt. Doordat ik een slechte gokker ben en weinig geduld heb slaag ik regelmatig tilt en verspeel ik dan meestal mijn hele bankroll. Dit gebeurde namelijk veel in het verleden. Daarom dacht ik om het deze keer op een andere manier aan te pakken. Na lange research heb ik besloten om gebruik te maken van een tipster en op die manier die 2000 euro uit te bouwen.
Ik heb dan toen besloten om de diensten van een zekere Miltos van tzogosteam.com te gebruiken. Jullie denken nu waarschijnlijk allemaal dat het om een louche tipster gaat die zijn stats vervalst en dergelijke maar ik kan jullie verzekeren dat het allemaal correct verloopt.
Zijn picks worden namelijk geverifieerd door een derde partij, in dit geval verifiedtipsters.com. Wat betekent dit allemaal? Dat wil dus zeggen dat hij zijn picks eerst doorgeeft aan verifiedtipsters alvorens hij die verkoopt. Gesjoemel is hier dus uitgesloten.
Ik volg hem nu ondertussen al een paar maanden en sta momenteel al over de 10000 euro. Ik ben begonnen met stakes van 300 euro maar dit heb ik ondertussen verhoogd naar 1000 euro. Dit is natuurlijke een betalende service en betaal je 35 euro per pick maar hetgeen je ervoor terugkrijgt is vele lekkerder. Bovendien koop ik die picks niet alleen maar met 2 andere mensen zodat we de kosten kunnen verlagen.
Waarom ik jullie dit allemaal vertel? Omdat gokken in mijn geval nooit zo plezant is geweest als nu, je laat een betrouwbaar iemand met de nodige kennis al het research werk doen om verlvolgens zelf poen te pakken. Bekijk allemaal zelf zijn stats eens en reken maar zelf uit hoeveel winst je kunt maken.
Succes...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyassinos in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
basedgod:
Het gaat er toch om dat je het voor je plezier doet, sinds je toch niet rijk wordt van wedden.
Voor ons misschien wel inderdaad, ik beschouw het ook als hobby. Maar ik weet ook dat er mensen zijn die het als een investeringsmogelijkheid zienn. Een ROI van 131% is in die opvatting niet slecht, en misschien wel veiliger dan bijvoorbeeld investeren in vastgoed in Dubai of je geld op obscure IJslandse banken zetten voor een procentje of 3 ... en dat doen mensen ook.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik zeg : Slotje! (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
wereldje:
Nou nou... je punt is nu wel gemaakt. Screenshots zijn gemaakt, dus Draco heeft z'n zin (alhoewel je die combo met 1.2 odds wat mij betreft wel achterwege had mogen laten).
Ik zie overigens wel eens vaker een 'verified tipster' logo voorbijkomen, allerlei verschillende. Iedereen weet dat producten met het EKO-keurmerk ook daadwerkelijk biologisch zijn, hier wordt nl. streng toezicht op gehouden. Wat ik me dan afvraag is welke organisatie controleert of 'veriefiedtipsters' deze keurmerkjes (voor zover je het zo mag noemen) op een eerlijke manier verstrekt, en geen een scam is waar toevallig een redelijke tipservice tussen staat.
Nu gauw slapen, gaaaap.

Als je als tipster een VT logo op jou website wilt, dan moet je er lidgeld voor betalen. Het is volgens mij iets van een 80 euro om de drie maanden als ik me goed kan herinneren. De regels worden heel streng toegepast en bij eventueel gesjoemel wordt je account afgesloten. Je picks moeten ook bv een kwartier voor de wedstrijden beginnen worden doorgegeven anders wordt het niet aanvaard.
Er zijn sommige tipsters die een bepaalde bet doorgeven aan VT om dan vervolgens picks te verkopen aan de klanten met verschillende uitslagen.
De ene krijgt dan bv "over 2.5" en de andere "under 2.5" , om toch zeker 1 tevreden klant over te houden. Die worden er natuurlijk onmiddellijk uitgegooid. Je hebt er ook een forum waar dat allemaal wordt besproken.
De tipster waar ik het over heb hoort bij tzogosteam.com, je hebt daar verschillende tipsters en als ze niet aan de verwachtingen voldoen wordt de samenwerking beeindigt. Qua betrouwbaarheid hebben ze wat dat betreft een hele goede reputatie binnen de punters wereld.
Ik hoor hier en daar dat mensen het als een hobby bezien waar je toch niet rijk van wordt. Dat is natuurlijk jullie goed recht en verplicht jullie zeker niet tot iets. Nogmaals ik wilde gewoon wat nuttige zaken met jullie delen zonder slecht bedoelingen ofzo. Ik daarentegen bezie het wedden als een vorm van investering waar je wel geld mee kunt verdienen. Tj ieder zijn eigen manier zeker.... Ik vond het gewoon spijtig dat ik meteen werd afgeschilderd als een leugenaar en oplichter, terwijl de meeste niet eens wisten waar ik het over had.
Wat mij betreft mogen jullie dit topic afsluiten....
0 Vind ik leuk's
[quote]
Nogmaals ik wilde gewoon wat nuttige zaken met jullie delen zonder slecht bedoelingen ofzo. Ik daarentegen bezie het wedden als een vorm van investering waar je wel geld mee kunt verdienen. Tj ieder zijn eigen manier zeker.... Ik vond het gewoon spijtig dat ik meteen werd afgeschilderd als een leugenaar en oplichter, terwijl de meeste niet eens wisten waar ik het over had.
Wat mij betreft mogen jullie dit topic afsluiten...

Laten we het bij een gezonde discussie houden. Ik twijfel niet aan je bedoelingen. Nuttige zaken mogen altijd gedeeld worden. Een ieder mag zijn mening geven, maar graag netjes. Wij zijn hier allen bij elkaar om kennis te delen.
Fijne dag allen!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.