Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipster volgen

Hallo mensen,
6 maanden geleden heb ik 2000 euro gewonnen met een inzet van 50 euro. Een lekker bedrag natuurlijk ,maar eerlijk toegegeven was het een lucky shot die maar 1 keer op de duizend lukt. Doordat ik een slechte gokker ben en weinig geduld heb slaag ik regelmatig tilt en verspeel ik dan meestal mijn hele bankroll. Dit gebeurde namelijk veel in het verleden. Daarom dacht ik om het deze keer op een andere manier aan te pakken. Na lange research heb ik besloten om gebruik te maken van een tipster en op die manier die 2000 euro uit te bouwen.
Ik heb dan toen besloten om de diensten van een zekere Miltos van tzogosteam.com te gebruiken. Jullie denken nu waarschijnlijk allemaal dat het om een louche tipster gaat die zijn stats vervalst en dergelijke maar ik kan jullie verzekeren dat het allemaal correct verloopt.
Zijn picks worden namelijk geverifieerd door een derde partij, in dit geval verifiedtipsters.com. Wat betekent dit allemaal? Dat wil dus zeggen dat hij zijn picks eerst doorgeeft aan verifiedtipsters alvorens hij die verkoopt. Gesjoemel is hier dus uitgesloten.
Ik volg hem nu ondertussen al een paar maanden en sta momenteel al over de 10000 euro. Ik ben begonnen met stakes van 300 euro maar dit heb ik ondertussen verhoogd naar 1000 euro. Dit is natuurlijke een betalende service en betaal je 35 euro per pick maar hetgeen je ervoor terugkrijgt is vele lekkerder. Bovendien koop ik die picks niet alleen maar met 2 andere mensen zodat we de kosten kunnen verlagen.
Waarom ik jullie dit allemaal vertel? Omdat gokken in mijn geval nooit zo plezant is geweest als nu, je laat een betrouwbaar iemand met de nodige kennis al het research werk doen om verlvolgens zelf poen te pakken. Bekijk allemaal zelf zijn stats eens en reken maar zelf uit hoeveel winst je kunt maken.
Succes...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyassinos in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar:
P.S.
draco:
ik heb een ROI van 116 en ik zoek ook mijn tips zelf ,
draco:
BEWIJZEN !!!!!!!!!!!!!
dat is wat men hier wil zien wanneer je zulke dingen "vertellen" over ik heb zoveel € kunnen winnen
;-)
(Uiteraard is dit een grapje, want ik ben er niet in geïnteresseerd.)

als je mijn topic leest zal je zien dat ik geen probleem heb met printscreens te plaatsen van bets
dat is dan ook het laatste wat ik zeg en schrijf over deze nutteloze topic , want voor zover ik weet heeft nog niemand tips gekocht
dus over and out
amuseer jullie verder
0 Vind ik leuk's
draco:
maar:
P.S.
draco:
ik heb een ROI van 116 en ik zoek ook mijn tips zelf ,
draco:
BEWIJZEN !!!!!!!!!!!!!
dat is wat men hier wil zien wanneer je zulke dingen "vertellen" over ik heb zoveel € kunnen winnen
;-)
(Uiteraard is dit een grapje, want ik ben er niet in geïnteresseerd.)

als je mijn topic leest zal je zien dat ik geen probleem heb met printscreens te plaatsen van bets
dat is dan ook het laatste wat ik zeg en schrijf over deze nutteloze topic , want voor zover ik weet heeft nog niemand tips gekocht
dus over and out
amuseer jullie verder

Dan heb je die printscreens gekregen waar je zo om stond te schreeuwen en dan is het nog steeds oplichting. Ik ga echt niet meer de moeite doen om het jou uit te leggen, want blijkbaar ben je niet de slimste van de klas.
Als je het concept van verifiedtipsters niet begrijpt of niet kan of wil begrijpen dan moet je daar ook geen uitspraken over maken. Ik haat het echt wanneer mensen een oordeel vellen en doen alsof ze het allemaal beter weten terwijl jij er geen reet van kent.
Volgens ben jij zo'n gefrustereerde amateurtje die alleen maar verlies maakt en hysterisch wordt als een ander het wel voor mekaar heeft. Ik kan best begrijpen dat 35 euro veel geld voor jou is, want je werkt wss met stakes van 5 à 10 euro. We zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte, im out of your league.
Is er nu werkelijk niemand die heel dit gedoe snapt op deze site? Ik zal mijn eigen maar liever beperken tot soccervista.com, daarheb je tenminste geen gilllende keukenmeiden!!!
0 Vind ik leuk's
Wat is nu eigenlijk de pointe van heel uw uiteenzetting hier Yassinos?
0 Vind ik leuk's
twouter:

Dat begrijpend lezen een moeilijk vak is ;-) :p
0 Vind ik leuk's
yassinos:
twouter:

De pointe van het uit te doeken doen van uw verhaal is dat begrijpend lezen een moeilijk vak is?
Fascinerend!
0 Vind ik leuk's
He gast, de enige die hysterisch doet ben jij,
overigens zijn je winsten uitstekend te noemen en moet iedereen zijn eigen tactiek bepalen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
twouter:
yassinos:
twouter:

De pointe van het uit te doeken doen van uw verhaal is dat begrijpend lezen een moeilijk vak is?
Fascinerend!

OMG :s , Sarcasme, ooit van gehoord? Dat begrijpend lezen was op jou bedoeld aangezien ik al in verschillende posts heb uitgelegd wat de point van mijn verhaal was. Snappie??? :s
Bekijk mijn posts eens terug en laat mij weten wat je eruit hebt kunnen afleiden. Ik maak je het wat gemakkelijker met een multiple choice:
A: Ik ben traag van begrip.
B: Meedelen van nuttige info met "mede-betters".
C: Ik kan niet lezen.
D: Ik begrijp het nog steeds niet?!?
Wat is jou antwoord? jongens, jongens, jongens toch.....
:-(
0 Vind ik leuk's
Nou nou... je punt is nu wel gemaakt. Screenshots zijn gemaakt, dus Draco heeft z'n zin (alhoewel je die combo met 1.2 odds wat mij betreft wel achterwege had mogen laten).
Ik zie overigens wel eens vaker een 'verified tipster' logo voorbijkomen, allerlei verschillende. Iedereen weet dat producten met het EKO-keurmerk ook daadwerkelijk biologisch zijn, hier wordt nl. streng toezicht op gehouden. Wat ik me dan afvraag is welke organisatie controleert of 'veriefiedtipsters' deze keurmerkjes (voor zover je het zo mag noemen) op een eerlijke manier verstrekt, en geen een scam is waar toevallig een redelijke tipservice tussen staat.
Nu gauw slapen, gaaaap.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Mooi werk, Yassinos (y)
Uitpakken werkt altijd! ;)
En je bent blijkbaar ook zeer sterk in het interpreteren van het taalgebruik van mensen :-)
Geef je hier ook bijlessen in toevallig? Kan ik misschien wel gebruiken :)
0 Vind ik leuk's
maar:
basedgod:
Waarom zou je betalen voor picks die je zelf ook gewoon kan vinden als je je er een beetje in verdiept?
Jij haalt een ROI van 131% ?

Het gaat er toch om dat je het voor je plezier doet, sinds je toch niet rijk wordt van wedden. Het is toch veel leuker om zelf kennis te vergaren en dan te wedden (en eventueel winst te maken). In plaats van voorgekauwde bets te zetten die je per slot van rekening ook nog is zelf had kunnen vinden, en waar je een godsvermogen voor moet neertellen.
Als jij gamed op je playstation ga je toch ook niet iemand anders betalen zodat die voor jou goede scores oid kan halen?
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.