Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipster volgen

Hallo mensen,
6 maanden geleden heb ik 2000 euro gewonnen met een inzet van 50 euro. Een lekker bedrag natuurlijk ,maar eerlijk toegegeven was het een lucky shot die maar 1 keer op de duizend lukt. Doordat ik een slechte gokker ben en weinig geduld heb slaag ik regelmatig tilt en verspeel ik dan meestal mijn hele bankroll. Dit gebeurde namelijk veel in het verleden. Daarom dacht ik om het deze keer op een andere manier aan te pakken. Na lange research heb ik besloten om gebruik te maken van een tipster en op die manier die 2000 euro uit te bouwen.
Ik heb dan toen besloten om de diensten van een zekere Miltos van tzogosteam.com te gebruiken. Jullie denken nu waarschijnlijk allemaal dat het om een louche tipster gaat die zijn stats vervalst en dergelijke maar ik kan jullie verzekeren dat het allemaal correct verloopt.
Zijn picks worden namelijk geverifieerd door een derde partij, in dit geval verifiedtipsters.com. Wat betekent dit allemaal? Dat wil dus zeggen dat hij zijn picks eerst doorgeeft aan verifiedtipsters alvorens hij die verkoopt. Gesjoemel is hier dus uitgesloten.
Ik volg hem nu ondertussen al een paar maanden en sta momenteel al over de 10000 euro. Ik ben begonnen met stakes van 300 euro maar dit heb ik ondertussen verhoogd naar 1000 euro. Dit is natuurlijke een betalende service en betaal je 35 euro per pick maar hetgeen je ervoor terugkrijgt is vele lekkerder. Bovendien koop ik die picks niet alleen maar met 2 andere mensen zodat we de kosten kunnen verlagen.
Waarom ik jullie dit allemaal vertel? Omdat gokken in mijn geval nooit zo plezant is geweest als nu, je laat een betrouwbaar iemand met de nodige kennis al het research werk doen om verlvolgens zelf poen te pakken. Bekijk allemaal zelf zijn stats eens en reken maar zelf uit hoeveel winst je kunt maken.
Succes...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyassinos in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
yassinos:
john21:
Dit ruikt naar oplichting.....

Als je mijn post eens deftig leest kun je vaststellen dat dat deze tipster wordt gecontroleerd door een derde partij, namelijk verifiedtipsters.com. Hij is dus niet diegene die zijn stats bijhoudt maar wel VT en daar betaalt hij nog eens voor. Gesjoemel is hier dus totaal onmogelijk.
Bezoek eens eerst verifiedtipsters.com, bekijk zijn stats eens, neem eens een kijkje op zijn website vooraleer je een conclusie maakt die nergens opslaat. Oplichting noem je het, heb ik jou geld gevraagd? Nee dus....
De enige reden waarom ik dit vertel is puur uit solidariteit met andere mede-betters, het is uiteindelijk wij tegen de bookies. Ik wou gewoon deze informatie met jullie delen, wat je er uiteindelijk mee doet is je eigen keuze, ik verplicht jullie tot niets. Kom me dan aub niet beschuldigen van oplichterij!
Hou het de komende weken/maanden in het oog en trek dan pas je conclusies.
Doei

BEWIJZEN !!!!!!!!!!!!!
dat is wat men hier wil zien wanneer je zulke dingen "vertellen" over ik heb zoveel € kunnen winnen
0 Vind ik leuk's
Is het weer die tijd van de maand, Draco :d
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Doe gewoon chill Draco.. €30 per pick betalen is natuurlijk absurd. Er zijn genoeg tipsters met goede connecties/info die maar €20 per maand vragen voor zo'n 30 tot 40 picks per maand, met een ROI van 110 tot 115%.
0 Vind ik leuk's
draco:
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen
BEWIJS HET !!!!!
toon ons print screen van wat je bets waren waarmee je (zogezegd ) duizenden euro's wint
Dagelijks worden die verhalen op het internet verteld " ik heb zoveel gewonnen " en " duizend euro hier en duizend euro daar " , maar wanneer je dan effectief navraag doet om dit te staven ZWART OP WIT met bewijzen , printscreens , fotokopies en weet ik veel , dan hoor of zie je ze niet meer
Als ik hier op de chat of in een topic kom zeggen dat ik gewonnen heb met die of die combo , dan heb ik er totaal geen probleem mee om dit te laten zien ( kijk maar naar mijn print screens )
Dus zolang ik niks aan BEWIJZEN zie , is dit voor mij het zoveelste fabeltje in de gokwereld

Hier heb ik er speciaal voor jou een paar op rij gezet : http://imageshack.us/g/252/85248493.jpg/
Nu tevreden? Of ga je weer de gillende keukenmeid uithangen met je capslock?
0 Vind ik leuk's
roaldd:
Doe gewoon chill Draco.. €30 per pick betalen is natuurlijk absurd. Er zijn genoeg tipsters met goede connecties/info die maar €20 per maand vragen voor zo'n 30 tot 40 picks per maand, met een ROI van 110 tot 115%.

Deze tipsters heeft een ROI van van 131%, das wel een groot verschil tegenover jou 110%. En zijn die tipsters gemonitored door een derde partij? Dat betwijfel ik ten zeerste. Niet gemonitored betekent dat de stats van die tipsters ook niet te vertrouwen zijn.
Kortom, het enige wat ik wou is jullie nuttige informatie doorspelen zodat wij punters geld kunnen verdienen aan de bookies, maar gezien jullie warme onthaal zal ik voortaan maar beter zwijgen. Jullie hebben al de nodige info gekregen en zal binnen een paar maanden terugkeren om aan te tonen hoever onze vriend Miltos staat.
Sommige van jullie moeten zich eerst wat meer verdiepen in het concept van verifiedtipsters alvorens de betweters uit te hangen.
0 Vind ik leuk's
Waarom zou je betalen voor picks die je zelf ook gewoon kan vinden als je je er een beetje in verdiept?
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
Waarom zou je betalen voor picks die je zelf ook gewoon kan vinden als je je er een beetje in verdiept?
Jij haalt een ROI van 131% ?
0 Vind ik leuk's
maar:
basedgod:
Jij haalt een ROI van 131% ?

ik heb een ROI van 116 en ik zoek ook mijn tips zelf , en neen , ik ga geen 35€ betalen voor een pick
zal die 35 € wel besteden aan het plaatsen van zelfgezochte bets
1 conclusie : om het met de woorden van een lid hierboven te zeggen en te herhalen : dit ruikt naar oplichting
en voor Maar , wat heb zo de indruk dat je grote fan bent van Yassinos , vooraleer je begint te zagen over mijn ROI , jammer dat ik jouw ROI nergens kan terugvinden :d
0 Vind ik leuk's
Waarom wil je mijn ROI weten? Wat heeft dat met dit topic te maken? Dat ik Basedgod vroeg of hij een ROI van 131% haalt was on-topic, want hij gaf te kennen dat hij niet begrijpt waarom mensen zouden betalen voor picks.
Ik ben overigens geen 'fan' van Yassinos, ik ken hem niet eens. Ik vond alleen dat jij nogal hysterisch op hem reageerde, maar kennelijk ben je dat met me eens, want je hebt je hysterische schreeuwbericht inmiddels aangepast. Ik snap dus eigenlijk niet zo goed waarom je concludeert dat ik 'fan' van Yassinos zou zijn.
Ben je soms boos omdat ik suggereerde dat je ongesteld was? ;-)
0 Vind ik leuk's
P.S.
draco:
ik heb een ROI van 116 en ik zoek ook mijn tips zelf ,
draco:
BEWIJZEN !!!!!!!!!!!!!
dat is wat men hier wil zien wanneer je zulke dingen "vertellen" over ik heb zoveel € kunnen winnen
;-)
(Uiteraard is dit een grapje, want ik ben er niet in geïnteresseerd.)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.