Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipster volgen

Hallo mensen,
6 maanden geleden heb ik 2000 euro gewonnen met een inzet van 50 euro. Een lekker bedrag natuurlijk ,maar eerlijk toegegeven was het een lucky shot die maar 1 keer op de duizend lukt. Doordat ik een slechte gokker ben en weinig geduld heb slaag ik regelmatig tilt en verspeel ik dan meestal mijn hele bankroll. Dit gebeurde namelijk veel in het verleden. Daarom dacht ik om het deze keer op een andere manier aan te pakken. Na lange research heb ik besloten om gebruik te maken van een tipster en op die manier die 2000 euro uit te bouwen.
Ik heb dan toen besloten om de diensten van een zekere Miltos van tzogosteam.com te gebruiken. Jullie denken nu waarschijnlijk allemaal dat het om een louche tipster gaat die zijn stats vervalst en dergelijke maar ik kan jullie verzekeren dat het allemaal correct verloopt.
Zijn picks worden namelijk geverifieerd door een derde partij, in dit geval verifiedtipsters.com. Wat betekent dit allemaal? Dat wil dus zeggen dat hij zijn picks eerst doorgeeft aan verifiedtipsters alvorens hij die verkoopt. Gesjoemel is hier dus uitgesloten.
Ik volg hem nu ondertussen al een paar maanden en sta momenteel al over de 10000 euro. Ik ben begonnen met stakes van 300 euro maar dit heb ik ondertussen verhoogd naar 1000 euro. Dit is natuurlijke een betalende service en betaal je 35 euro per pick maar hetgeen je ervoor terugkrijgt is vele lekkerder. Bovendien koop ik die picks niet alleen maar met 2 andere mensen zodat we de kosten kunnen verlagen.
Waarom ik jullie dit allemaal vertel? Omdat gokken in mijn geval nooit zo plezant is geweest als nu, je laat een betrouwbaar iemand met de nodige kennis al het research werk doen om verlvolgens zelf poen te pakken. Bekijk allemaal zelf zijn stats eens en reken maar zelf uit hoeveel winst je kunt maken.
Succes...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyassinos in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
in 7-11-2011 23:42 Hulp en advies
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
In hoeveel tijd heb je dat bedrag gewonnen en sinds wanneer volg je hem?
0 Vind ik leuk's
Ik volg hem sinds begin augustus, je moet wel weten dat je met hoge stakes moet spelen om dikke winst te maken. Als hij zo blijft presteren zit ik op het einde van het seizoen over de 20000 euro. Enige nadeel is dat je regelmatig van bookmaker moet veranderen omdat ze na een tijd je limieten gaan verlagen waardoor je geen hoge inzetten kan gebruiken. Ik heb het al meegemaakt met gamebookers en bet365, nu zit ik bij betfair en hebben ze gelukkig mijn limieten nog niet aangepast.
0 Vind ik leuk's
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen
BEWIJS HET !!!!!
toon ons print screen van wat je bets waren waarmee je (zogezegd ) duizenden euro's wint
Dagelijks worden die verhalen op het internet verteld " ik heb zoveel gewonnen " en " duizend euro hier en duizend euro daar " , maar wanneer je dan effectief navraag doet om dit te staven ZWART OP WIT met bewijzen , printscreens , fotokopies en weet ik veel , dan hoor of zie je ze niet meer
Als ik hier op de chat of in een topic kom zeggen dat ik gewonnen heb met die of die combo , dan heb ik er totaal geen probleem mee om dit te laten zien ( kijk maar naar mijn print screens )
Dus zolang ik niks aan BEWIJZEN zie , is dit voor mij het zoveelste fabeltje in de gokwereld
0 Vind ik leuk's
Helemaal gelijk Draco (y)
0 Vind ik leuk's
Klinkt aantrekkelijk, maar of ik het moet geloven is een tweede. En het lijkt mij ook veel leuker om je eigen bets te spelen die je zelf hebt onderzocht en geanalyseerd. Je hebzucht naar geld wordt nu wel heel groot door te verwachen dat je20K te gaan verdienen met iemand anders tips. Het moet tenslotte 'wedden' blijven en niet een business voor je worden door zelfs te betalen voor tips.
Tenslotte wil ik bewijzen zien dat het jou gelukt is om van 300 euro een bedrag van 1000 euro te hebben gemaakt. Zoniet, dan mag dit topic wat mij betreft op slot.
0 Vind ik leuk's
Ik vind het juist leuk om al het speurwerk te verrichten :) , het geeft mezelf een bepaalde voldoening als het lukt om met mijn eigen kennis en onderzoek winst te maken.
Suc6 (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
hoe kwam je bij hem terecht dan?
0 Vind ik leuk's
Dit ruikt naar oplichting.....
0 Vind ik leuk's
Hij hoeft maar een bad-streak van 10 te hebben en je bent al je geld kwijt.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
john21:
Dit ruikt naar oplichting.....

Als je mijn post eens deftig leest kun je vaststellen dat dat deze tipster wordt gecontroleerd door een derde partij, namelijk verifiedtipsters.com. Hij is dus niet diegene die zijn stats bijhoudt maar wel VT en daar betaalt hij nog eens voor. Gesjoemel is hier dus totaal onmogelijk.
Bezoek eens eerst verifiedtipsters.com, bekijk zijn stats eens, neem eens een kijkje op zijn website vooraleer je een conclusie maakt die nergens opslaat. Oplichting noem je het, heb ik jou geld gevraagd? Nee dus....
De enige reden waarom ik dit vertel is puur uit solidariteit met andere mede-betters, het is uiteindelijk wij tegen de bookies. Ik wou gewoon deze informatie met jullie delen, wat je er uiteindelijk mee doet is je eigen keuze, ik verplicht jullie tot niets. Kom me dan aub niet beschuldigen van oplichterij!
Hou het de komende weken/maanden in het oog en trek dan pas je conclusies.
Doei
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.