The 100 Bet Challenge!
The 100 Bet Challenge :
Start met €10 en bet op quoteringen die rond 1.05 liggen. Daarbij raad ik je aan om hoge unders te spelen omdat het heel zeldzaam is dat er meer dan 7 goals worden gemaakt, ook kan je op een team spelen wanneer ze al 3-0 voorstaan, krijg je vaak nog een quotering van 1.02+ voor. Het is de bedoeling om met je inzet en de winst die je ervan krijgt door te betten.
Het is natuurlijk een "tactiek" dat heel lang kan duren maar wanneer je een zeker aantal bets na elkaar hebt begint het interessant te worden en wordt het bedrag groter. Je kiest zelf hoever je zelf wilt gaan, maar het is toch een leuke doelstelling om er 100 op een rij te halen, of niet?
Om een voorbeeld te geven neem ik een gemiddelde van 1.05 :
10 bets - €16.29
25 bets - €33.86
50 bets - €114.67
75 bets - €388.33
100 bets - €1315.01
Lijkt gemakkelijk! Probeer het ook eens.....
Het neemt tijd in beslag, dus je kan ook hogere quoteringen nemen en heb je minder bets nodig, maar daardoor zal je het risico verhogen dat je die ene weddenschap hebt dat het fout loopt.
Succes!
Om het overzichtelijk te houden (indien je beslist mee te doen), zet dan telkens:
"BET #1 - WEDSTRIJD
VOORSPELLING @ ODD
STAKE: €10 | RETURN: €.."
Start met €10 en bet op quoteringen die rond 1.05 liggen. Daarbij raad ik je aan om hoge unders te spelen omdat het heel zeldzaam is dat er meer dan 7 goals worden gemaakt, ook kan je op een team spelen wanneer ze al 3-0 voorstaan, krijg je vaak nog een quotering van 1.02+ voor. Het is de bedoeling om met je inzet en de winst die je ervan krijgt door te betten.
Het is natuurlijk een "tactiek" dat heel lang kan duren maar wanneer je een zeker aantal bets na elkaar hebt begint het interessant te worden en wordt het bedrag groter. Je kiest zelf hoever je zelf wilt gaan, maar het is toch een leuke doelstelling om er 100 op een rij te halen, of niet?
Om een voorbeeld te geven neem ik een gemiddelde van 1.05 :
10 bets - €16.29
25 bets - €33.86
50 bets - €114.67
75 bets - €388.33
100 bets - €1315.01
Lijkt gemakkelijk! Probeer het ook eens.....
Het neemt tijd in beslag, dus je kan ook hogere quoteringen nemen en heb je minder bets nodig, maar daardoor zal je het risico verhogen dat je die ene weddenschap hebt dat het fout loopt.
Succes!
Om het overzichtelijk te houden (indien je beslist mee te doen), zet dan telkens:
"BET #1 - WEDSTRIJD
VOORSPELLING @ ODD
STAKE: €10 | RETURN: €.."
in 13-10-2013 23:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
principito93:
Bet #001
http://i42.tinypic.com/op1ton.png">
Bet #001
kun je er ook de comp bijzetten?rusland,maar voor de rest vind ik niks :-$
speel je dat bij betvictor?
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Laat maar kletsen Princi, we gaan t gewoon redden! Succes!
Ik ga vanaf morgen ook eens een poging doen om deze strategie te volgen :)
boempatat:
gaan de bookies je dan niet blokkeren ,als ze zien dat je altijd op die lage odd zet?
gaan de bookies je dan niet blokkeren ,als ze zien dat je altijd op die lage odd zet?
Ik heb eigenlijk zo'n donkerbruin vermoeden dat de bookies deze mensen juist het liefste binnenboord hebben! ;)
@Principito en zijn volgers:
Desalniettemin natuurlijk succes! Ik denk net als enkele anderen hier dat je met het spelen van lage odds de bookies in de kaart speelt, maar bewijs ons ongelijk maar! :)
"Todo bien , todo bien."
luigifort:
iig success heren. Per slot van rekening heb je niet veel te verliezen (10 eu)...en het geeft vast een goed gevoel als je 6 goede bets achter elkaar speelt ;)
Lijkt mij idd ook sterk dat je 100 bets achter elkaar goed hebt, ook al is de odd nog zo laag..
Maar idd succes
Maar idd succes
BET #1 - Varnsdorf u21 - Sigma u21
Live bet u3.5 @ 1.07
STAKE: €10 | RETURN: € 10.70
Live bet u3.5 @ 1.07
STAKE: €10 | RETURN: € 10.70
boempatat:
principito93:
Bet #001
Bet #001
Marathonbet boempatat, altijd veel opties live vind ik met de beste odds.
En ja, daarom ook de onbekende competities, gewoon waarvan ik "beeld" heb is al goed voor mij (voor deze "tactiek').
Bet 1 is binnen, nog 99 te gaan!
luigifort:
Maakt mij niet uit wat anderen hun reactie's zijn hoor. Positief of negatief.
De negatieve moet je dan proberen bloot leggen met je 100 bets in a row hé, het maakt enkel je doelstelling leuker om te halen om te bewijzen dat het mogelijk is. Desnoods kan je een verzekering toevoegen hoe later je bent in het rijtje van 100!
Succes aan allen!