Test: combi van 1 goal per team, 20 wedstrijden!
Dag iedereen!,
Ik volg voetbalwedden al n tijdje , wed graag mee en ben soms ook aanwezig op de chat.
Ik heb besloten om wat grappigs uit te proberen wat ook nog een kans van slagen heeft!
Ik ga 20 teams uitzoeken waarvan ik denk dat ze zullen scoren in hun aankomende wedstrijd. En dit in een combi doen van dus: 20 wedstrijden! Het zijn allemaal lage quotes van 1,15 tot 1,34.
in totaal is de quote voor deze wedstrijden 59,71
ik ga er niet teveel over schrijven.... gewoon doen en kijken wat er uit komt!
Voor deze week heb ik deze teams uitgezocht:
Aek
Valladolid
Espanyol
Celta
Stuttgart
Newcastle
Arsenal
Swindon
Aldershot
Crawley
Brentford
Carlisle
Charlton
Watford
Scunthorpe
Dagenham&Red
Sheffield Wednesday
Milton Keynes Dons
Lens
Monaco
Ik volg voetbalwedden al n tijdje , wed graag mee en ben soms ook aanwezig op de chat.
Ik heb besloten om wat grappigs uit te proberen wat ook nog een kans van slagen heeft!
Ik ga 20 teams uitzoeken waarvan ik denk dat ze zullen scoren in hun aankomende wedstrijd. En dit in een combi doen van dus: 20 wedstrijden! Het zijn allemaal lage quotes van 1,15 tot 1,34.
in totaal is de quote voor deze wedstrijden 59,71
ik ga er niet teveel over schrijven.... gewoon doen en kijken wat er uit komt!
Voor deze week heb ik deze teams uitgezocht:
Aek
Valladolid
Espanyol
Celta
Stuttgart
Newcastle
Arsenal
Swindon
Aldershot
Crawley
Brentford
Carlisle
Charlton
Watford
Scunthorpe
Dagenham&Red
Sheffield Wednesday
Milton Keynes Dons
Lens
Monaco
in 5-04-2012 22:43 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Wat is je actuele rijtje ajaxmaster? Ben wel benieuwd of je er ook een voor vanavond kan maken...
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Wat is je actuele rijtje ajaxmaster? Ben wel benieuwd of je er ook een voor vanavond kan maken...
Sorry voor de late reactie alleen vond dat er gisteravond weinig wedstrijden waren dus daarom heb ik geen to score gedaan.
Ben er nu 1 aan het maken voor vanavond en die zal ik hier plaatsen en in mijn topic!
to score voor vandaag:
Fleetwood
Reading
Aalen
Fortuna Dusseldorf
Furth
AC Milan
Nec
Sheffield
@2.92
Je zou ook nog liverpool of stuttgart erbij kunnen nemen maar vond die te gevaarlijk..
Fleetwood
Reading
Aalen
Fortuna Dusseldorf
Furth
AC Milan
Nec
Sheffield
@2.92
Je zou ook nog liverpool of stuttgart erbij kunnen nemen maar vond die te gevaarlijk..
ajaxmaster:
to score voor vandaag:
Fleetwood
Reading
Aalen
Fortuna Dusseldorf
Furth
AC Milan
Nec
Sheffield
@2.92
to score voor vandaag:
Fleetwood
Reading
Aalen
Fortuna Dusseldorf
Furth
AC Milan
Nec
Sheffield
@2.92
Mooi ajaxmaster :d
Denk dat ik er eentje voor morgen maak :d Morgen kan echt een heerlijke dag worden :d (y) !
ajaxmaster:
to score voor vandaag:
Fleetwood
Reading
Aalen
Fortuna Dusseldorf
Furth
AC Milan
Nec
Sheffield
@2.92
to score voor vandaag:
Fleetwood
Reading
Aalen
Fortuna Dusseldorf
Furth
AC Milan
Nec
Sheffield
@2.92
2.92 voor 8 picks? Hm. Succes.
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Heb van de week ook een hoop wedstrijden gecombineerd met over 1.5 goal per wedstrijd. Quotes tussen 1.20 en 1.30 meestal. Ging uiteindelijk op eentje kapot.
Zie bij die 'topbets' bij tipico enzo vaak wel dat die winnaars het zo speelde
Zie bij die 'topbets' bij tipico enzo vaak wel dat die winnaars het zo speelde
Furth komt niet tot scoren dus maar een nieuw rijtje gekozen:
Stuttgart(y)
Liverpool(y)
Freiburg(y)
Mainz(y)
Fleetwood(y)
AC Milan(y)
NEC(y)
Sheffield(y)
@3.39(y)
Stuttgart(y)
Liverpool(y)
Freiburg(y)
Mainz(y)
Fleetwood(y)
AC Milan(y)
NEC(y)
Sheffield(y)
@3.39(y)
Lekker bezig Mitsos (en Ajaxmaster)! ;) Toch even een paar 'kritische' vragen...! :p
Mag ik vragen waarop jullie besluiten om bepaalde wel (of niet) te spelen? Kijken jullie naar vorm, blessures, tegenstander, uit/thuis, etc.? Houden jullie je resultaten bij? Zo ja, hoe verloopt jullie project tot dusverre?
Mag ik vragen waarop jullie besluiten om bepaalde wel (of niet) te spelen? Kijken jullie naar vorm, blessures, tegenstander, uit/thuis, etc.? Houden jullie je resultaten bij? Zo ja, hoe verloopt jullie project tot dusverre?
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Lekker bezig Mitsos (en Ajaxmaster)! ;) Toch even een paar 'kritische' vragen...! :p
Dankje! Ik kijk op liveuitslagen.nl en via soccerway.com naar de vorm en de tegenstander en hoe ze het uit en thuis doen ook let ik op tegendoelpunten van de tegenstander. Hertha krijgt heel veel tegen en staat nu ook 1-0 achter tegen Freiburg en daarom neem ik dan Freiburg..
ajaxmaster:
Stuttgart(y)
Liverpool(y)
Freiburg(y)
Mainz(y)
Fleetwood(y)
AC Milan(y)
NEC(y)
Sheffield(y)
@3.39(y)
Stuttgart(y)
Liverpool(y)
Freiburg(y)
Mainz(y)
Fleetwood(y)
AC Milan(y)
NEC(y)
Sheffield(y)
@3.39(y)
En me to score van vanavond is helemaal goed gegaan, verder nog 4/5 bets goed dus was een heerlijk avondje met heel veel winst!