Systeem, vraagje erover
Hallo allemaal, ik heb een vraagje.
Stel ik wil inzetten op 3 wedstrijden, maar ik wil dat ik alle mogelijkheden heb. Dus dat de thuisploeg 3x wint, 3x gelijkspel, 3x uitploeg etc. Is er een handige manier om dit in 1 bet te verwerken, of moet je dit handmatig doen?
Stel ik wil inzetten op 3 wedstrijden, maar ik wil dat ik alle mogelijkheden heb. Dus dat de thuisploeg 3x wint, 3x gelijkspel, 3x uitploeg etc. Is er een handige manier om dit in 1 bet te verwerken, of moet je dit handmatig doen?
in 11-11-2014 08:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik weet niet of alle bookmakers dit toestaan.. Maar je hebt daar Systeemweddenschappen voor... In ieder geval bij Bwin en Unibet.. Maar vast ook bij andere bookmakers.. Als je daar de weddenschappen selecteert, en dan Systeem of Systeemweddenschap aanklikt, zet hij ze automatisch in een systeembet..
Het heeft alleen weinig zin denk ik.. Want drie weddenschappen en inzetten op alle mogelijke uitkomsten geeft 27 mogelijkheden.. Dus 27 weddenschappen..
Hierbij leveren over het algemeen de meeste combinaties minder op dan je hebt ingezet..
Het heeft alleen weinig zin denk ik.. Want drie weddenschappen en inzetten op alle mogelijke uitkomsten geeft 27 mogelijkheden.. Dus 27 weddenschappen..
Hierbij leveren over het algemeen de meeste combinaties minder op dan je hebt ingezet..
JA je hebt gelijk, bedankt.
Een betere vraag; waarom zou je het willen Grijzedraak? :)
Ik dacht dat er vrij makkelijk winst op te halen viel, maar had me vertelt..
Nooit doen dit, er zit nooit value op zowel 1 als x als 2.. Daarnaast verwacht je toch dat 1 van de 3 uitkomsten het gaat worden, of dat de winstkans van die pick hoger is dan dat de notering aangeeft. Ik raad dit systeem af!
Retarded gambler
Wat je wel kan doen is double chance, mag dan niet een hoge odd worden, maar bied wel wat meer zekerheid. Of draw no bet. Ploegen die niet de favoriet zijn, maar wel thuisspelen zet ik meestal op DNB. Sometimes it rains pipesteels, mostly the sun shines, aldus van gaal.
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee