Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.

Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%

Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hypnotist86:
Ik heb nochtans 10min nadat ik de mail gekregen heb, naar de quoteringen gekeken. Of zijn ze zo snel in het aanpassen van hun quoteringen?

Met jou zijn er honderden en misschien wel duizenden mensen die een notificatie krijgen van een surebet, iedereen wil namelijk wel gratis geld oprapen. Echter worden de odds aangepast naar gelang de inzet van klanten. Als er veel op één uitslag word ingezet zullen deze odds automatisch dalen en de andere mogelijkheden zullen stijgen. Op deze manier pakken bookmakers altijd wel winst (overall gezien).
Kortom: wees er heel snel bij :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hypnotist86:
Had een vraagje bij de site betsquare.com. De surebets die op deze site staan, zijn toch geen echte sure bets? Kijk bijvoorbeeld eens op deze link:
Ze geven hier aan dat de wedstrijd Arsenal - Norwich een zekere winst kan opleveren van maar liefst 50%!! Maar als je de odds bekijkt, klopt dit toch niet? Over 1.5 goals staat volgens deze site op betfred.com aan odds van 2.00. Maar als je dan op betfred gaat kijken, is de quotering slechts 1.11. Ik vroeg mij daarom af of deze site wel betrouwbaar is. Ik heb mij er net een account op aangemaakt om de surebets via email te ontvangen, maar ik begin er al spijt van te krijgen. De odds die ze hierop weergeven, kloppen namelijk van geen kanten.
Of zie ik dit helemaal verkeerd? Heeft iemand anders misschien wel goede ervaringen met deze site (betsquare.com)?

Nee, van die zogenaamde surebets klopt geen @#%* van. Sowieso moet je nattigheid voelen bij zo'n extreem hoge surebet. Bookmakers zijn ook maar mensen, dus die maken ook fouten. De bookmaker heeft echter wel het recht om een bet voor de wedstrijd te annuleren (als de odds echt verkeerd staan). Als je desbetreffende bet echter al hebt gelayed ben je in de spreekwoordelijke aap gelogeerd.
Ik heb ook nog nooit gehoord van sites die je gratis surebets toesturen. Dat lijkt me ook al verdacht. Ik heb wel eens gehoord van rebelbetting.com, waar je betaalt voor surebets. Ik heb zelf echter geen ervaring met die site, maar vind al mijn surebets gewoon zelf. Soms loop ik per ongeluk tegen een surebet aan. Dan ben ik odds aan het vergelijken en zie ik hele hoge verschillen. Even de odds invoeren bij http://uk.wettportal.com/surebetcalculator en je weet of je met een surebet te maken hebt! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Hier staan gratis surebets: http://www.oddsportal.com/sure-bets/
Bij mijn weten kloppen die ook wel altijd.
Die over/under 2.5 bij Cercle Brugge - Mechelen klopt in elk geval. 188Bet is voor Nederlanders weliswaar niet bereikbaar, maar met de over 2.5 voor 1.85 @ unibet en de under 2.5 voor 2.35 @ interwetten heb je alsnog een klein surebetje (3.5% of zo).
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Wedstrijd: Celje - Maribor (23 May 2012, 20:45)
Interwetten: back Maribor @1.50
Betfair: lay Maribor @1.37
Bij €100 backen op Maribor €7,95 surewinst (5,6%)
Ik wacht nog even met layen, aangezien de layodd al van 1.40 naar 1.37 is gegaan..
*edit: toch maar gelayd, omdat het over een redelijk groot bedrag ging, ik neem me winst :D
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Wedstrijd: Celje - Maribor (23 May 2012, 20:45)
Interwetten: back Maribor @1.50
Betfair: lay Maribor @1.37
Bij €100 backen op Maribor €7,95 surewinst (5,6%)
Ik wacht nog even met layen, aangezien de layodd al van 1.40 naar 1.37 is gegaan..
*edit: toch maar gelayd, omdat het over een redelijk groot bedrag ging, ik neem me winst :D

Maribor gedaalt naar 1.45 is nog steeds te surebetten, voor meer surebets kan je naar: http://www.oddsportal.com/sure-bets/
De odds van betfair zijn meestal oud die bij oddsportal staan, dus het is beter om eerst te kijken wat de odd nou precies is bij betfair zelf.
Daarna gebruik je de calculator: http://www.oddschecker.com/betting-tools/hedging-calculator.html en kan je aflezen hoeveel je moet inzetten!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Goed bezig, Thijs! :)
Interwetten zit inderdaad vaak vrij hoog, maar een groot nadeel vind ik dat elke keer als je geld stort of opvraagt je ongeveer 2% kwijt bent aan 'administratiekosten', of zoiets dergelijks. Ik heb de uitslagen niet gecheckt, maar ik hoop dan ook voor je dat je je surebet wint bij Betfair. die doen namelijk niet zo flauw! ;)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
En vergeet niet dat Interwetten heel snel een maximum op je inzetten plakt... Ben bezig zonder risico bonus vrij te spelen daar door mijn bets op Interwetten te layen op Betfair. Op een gegeven moment had ik dus net een wedstrijd voor €90 gelayd op Betfair, en wil ik betten op Interwetten, kan ik opeens niet meer dan €50 inzetten... Uitkijken dus!
Die 2% commissie doen ze trouwens alleen als je voor de tweede keer in één kalenderweek geld opneemt. Irritant is ook dat je eerste opname altijd naar je bankrekening moet, pas daana kan het via Moneybookers, Neteller etc. Zodra ik de bonus binnenheb zal ik daar ook niet veel meer betten in ieder geval.
0 Vind ik leuk's
goldfield:
En vergeet niet dat Interwetten heel snel een maximum op je inzetten plakt... Ben bezig zonder risico bonus vrij te spelen daar door mijn bets op Interwetten te layen op Betfair. Op een gegeven moment had ik dus net een wedstrijd voor €90 gelayd op Betfair, en wil ik betten op Interwetten, kan ik opeens niet meer dan €50 inzetten... Uitkijken dus!
Die 2% commissie doen ze trouwens alleen als je voor de tweede keer in één kalenderweek geld opneemt. Irritant is ook dat je eerste opname altijd naar je bankrekening moet, pas daana kan het via Moneybookers, Neteller etc. Zodra ik de bonus binnenheb zal ik daar ook niet veel meer betten in ieder geval.

Bij storten heb je ook al te maken met een minimale 2% fee, bij paysafecards is het 3% (en andere methodes ook). Daarnaast speel ik er wel regelmatig, maar dat komt omdat ik zeker 1 keer in de 2 maanden een 50% stortingsbonus krijg tot €50. Deze speel ik dan vaak rond via betfair.
Nu hoopte ik dat maribor zou winnen, omdat ik nog €20 moet lospeuteren van me bonus & nu moet ik weer opnieuw storten *zucht*. Verder heb ik nog geen last gehad van limieten, maar dat komt omdat ik vaak op interwetten verlies en win op betfair.. Verder speel ik het soms ook gedeeltelijk rond via betfair en wed ik ook gewoon. Met uitbetalen heb ik nog nooit een fee moeten betalen, maar dat komt omdat ik ook niet 2x in een week uitbetaal ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Hm één keer in de twee maanden gratis €50 is nooit weg natuurlijk... misschien dat ik er dan toch maar wat rond blijf hangen. Bedankt voor de tip ;-)
0 Vind ik leuk's
goldfield:
Hm één keer in de twee maanden gratis €50 is nooit weg natuurlijk... misschien dat ik er dan toch maar wat rond blijf hangen. Bedankt voor de tip ;-)

Graag gedaan, alleen ik zou je geld er wel afhalen en dan wanneer je een bonusactie krijgt weer storten, je moet dan wel weer 2% betalen, alleen kan je de bonus alleen krijgen d.m.v. een storting. Als je dan nog geld op je account hebt staan kan je dat er niet afhalen als je de bonus hebt, dus ik zou eerst uitcashen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.