Surebets, de beste voetbal surebets
We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.
Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet
Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)
Competitie/Toernooi: WK 2010
Canbet: 1.94 - 52,26
Betfair: 3.5 - 28,97
Interwetten: 5.4 - 18,77
Profit 1.38%
Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)
Competitie/Toernooi: WK 2010
Pinnacle - 3,57 - 28,39
Betfair - 3,45 - 29,38
Interwetten: 2,40 - 42.33
Profit 1.35%
Meer dan ons best kunnen we niet doen ;-)
Messi to score: Yes @2.10 (Tipico) / No @2.09 (Betsson)
Gegarandeerde winst: 4.75%.
Kijk hier hoe je je stake moet verdelen:
http://www.wettportal.com/surebetrechner/
Alle beetjes helpen! :)
Parma - Palermo: Pelle to score:
Ja @4.00 Bwin / Nee @1.38 (Unibet)
Winst: 2.60 %
Voor de snelle jongens, want de wedstrijd begint over een kleine 15 minuten:
Parma - Palermo: Pelle to score:
Ja @4.00 Bwin / Nee @1.38 (Unibet)
Winst: 2.60 %
Thanx! Was hier mooi op tijd mee :-) Wel een hele beste surebet trouwens, zo kom je ze niet vaak tegen!
Yes @1.44 (Stan James) / No @3.90 (Unibet)
Winst: 5.17%
Zelf kan ik 'm niet spelen want ik mag van Unibet maar 1,06 euro inzetten... :( Je moet uiteraard wel tot 1 september op je geld wachten.
Edit mod : Link is verwijderd omdat de pagina niet meer bestaat.
Ze geven hier aan dat de wedstrijd Arsenal - Norwich een zekere winst kan opleveren van maar liefst 50%!! Maar als je de odds bekijkt, klopt dit toch niet? Over 1.5 goals staat volgens deze site op betfred.com aan odds van 2.00. Maar als je dan op betfred gaat kijken, is de quotering slechts 1.11. Ik vroeg mij daarom af of deze site wel betrouwbaar is. Ik heb mij er net een account op aangemaakt om de surebets via email te ontvangen, maar ik begin er al spijt van te krijgen. De odds die ze hierop weergeven, kloppen namelijk van geen kanten.
Of zie ik dit helemaal verkeerd? Heeft iemand anders misschien wel goede ervaringen met deze site (betsquare.com)?
Maar ook andere quoteringen zoals basketbal kloppen nie. Neem bv. de basketbalmatch CSKA - Panathinaikos: volgens betsquare.com staat CSKA aan 1.6 op Titanbet en Panathinaikos aan 3.05 op bwin, wat een zekere winst van iets van een 5% op zou leveren. Maar als je op Titanbet kijkt, zie je dat CSKA maar aan 1.4 staat, waardoor dit geen surebet meer is... (Quotering van bwin klopt trouwens wel.)
Ik heb nochtans 10min nadat ik de mail gekregen heb, naar de quoteringen gekeken. Of zijn ze zo snel in het aanpassen van hun quoteringen?
Atletico op Interwetten: 1.4
X op Pinnacle sports: 6.09
Sociedad op Pinnacle sports: 11.21
Zekere winst van iets meer dan 3%.
Er zijn dus wel quoteringen die kloppen op betsquare, maar het meerendeel toch niet...