Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.

Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%

Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er leuk uit Terpie, zo heb ik er nog nooit over nagedacht! Je zou toch denken dat bookmakers hier rekening mee zouden houden bij het maken van de noteringen, blijkbaar niet dus!

Grappig dat je dus kan sure-betten bij één en dezelfde bookmaker. Ik ga dit eens even onderzoeken.

Leuk!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Missie 2 volbracht..

Begin quote:

East Riffa Club - Al Muharraq 7,10 4,25 1,35

Heb 1 euro op gelijkspel gezet.

Het wordt na een half uur 1-0 voor Eest Riffa. Na ruim een uur 1-1.
Daarna het volgende via live wedden gedaan:

0,31 euro op East Riffa met een quote van 14,00 ---> 4,34
1,80 euro op Al Muharraq met een quote van 2,40 ---> 4,32
Mocht het gelijk blijven dan pak ik 4,25..

Totale inzet:
1,80 + 0,31 + 1 = 3,11 euro
Al Muharraq wint in de 94ste minuut met 1-2 dus ik pak 4,32

4,32 - 3,11 = 1,21 euro winst!
0 Vind ik leuk's
hoe bereken je hoeveel je op een team moet inzetten?
0 Vind ik leuk's
[quote]Missie 2 volbracht..

Begin quote:

East Riffa Club - Al Muharraq 7,10 4,25 1,35

Heb 1 euro op gelijkspel gezet.

Het wordt na een half uur 1-0 voor Eest Riffa. Na ruim een uur 1-1.
Daarna het volgende via live wedden gedaan:

0,31 euro op East Riffa met een quote van 14,00 ---> 4,34
1,80 euro op Al Muharraq met een quote van 2,40 ---> 4,32
Mocht het gelijk blijven dan pak ik 4,25..

Totale inzet:
1,80 + 0,31 + 1 = 3,11 euro
Al Muharraq wint in de 94ste minuut met 1-2 dus ik pak 4,32

4,32 - 3,11 = 1,21 euro winst!

Dit kan wel eens heel lucratief worden als ik het zo lees!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dat weet ik wel zeker!!

Vanavond weer een surebet gedaan op St Pauli - Karlsruher. 40 cent winst maar nog steeds met enkele euro's..

Ik bereken het via een site Loekos!
http://www.wettportal.com/surebetrechner/
Gewoon invullen en kijken of het een surebet is ja of te nee. Wel punten gebruiken, geen komma's!
0 Vind ik leuk's
okee goed bezig terpie ik hou je in de gaten,,

je kan ook uitrekenen of het een surebet is door bijv 30 euro te nemen en dan 30 delen door de 3 getallen dus 1, x en 2 en dan optellen is het getal onder de 30 weet je dat het een sure bet is en kan je het percentage ervan uitrekenen :)

Maar terpie dit betekent dus dat je sowieso niet alles te gelijk kan doen en bijv eerst op team 1 winst inzet, en dan hopen dat team 1 scoort, zodat nomering team 2 hoger wordt en dan daarop inzetten en gelijkspel ook al van te voren doen?
0 Vind ik leuk's
Jaa ik heb ook al door dat je er niet altijd een surebet uit kan halen. Maar als je een beetje logisch nadenkt is het goed te doen. Ik denk dat het het verstandigst is als je een wedstrijd pakt die alle kanten op kan gaan. Die gelijk op gaat.. Als het dan in de rust bijvoorbeeld gelijk staat gaat de quote voor X naar beneden en stijgen de quotes voor 1 en 2.. Dan kan je een surebet pakken. Wordt het binnen no-time 2-0 en blijft het dat ook dan word het een lastig verhaal. Dus als je voor de wedstrijd inzet heb je nog geen zekerheid dat je er een surebet uit kan pakken. Tot nu toe ben ik alleen nog geen 1x op me bek gegaan.. Heb er vandaag weer 2 staan dus ik houd jullie op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
[quote]Jaa ik heb ook al door dat je er niet altijd een surebet uit kan halen. Maar als je een beetje logisch nadenkt is het goed te doen. Ik denk dat het het verstandigst is als je een wedstrijd pakt die alle kanten op kan gaan. Die gelijk op gaat.. Als het dan in de rust bijvoorbeeld gelijk staat gaat de quote voor X naar beneden en stijgen de quotes voor 1 en 2.. Dan kan je een surebet pakken. Wordt het binnen no-time 2-0 en blijft het dat ook dan word het een lastig verhaal. Dus als je voor de wedstrijd inzet heb je nog geen zekerheid dat je er een surebet uit kan pakken. Tot nu toe ben ik alleen nog geen 1x op me bek gegaan.. Heb er vandaag weer 2 staan dus ik houd jullie op de hoogte!

Hoe zijn ze verlopen terpie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Post is verplaatst naar verschillende voetbalwedden tips.
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Ben de laatste tijd niet aan het surebetten maar meer de tips van deze website aan het volgen. Tot nu sta ik 50 euro in de plus. Hopelijk gaan alle tipgevers mij nog meer winst opleveren.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.