Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.

Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%

Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zal er deze week weer een paar proberen te plaatsen.

Je komt uit België Bruges?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
WK 2010
Germany - Australia
Datum: 13-06-2010
expekt 1.65
pinnacle 4.02
interwetten 7.0
Maximaal profijt per ingezette euro: 0.23
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Lierse SK - Oostende (Woensdag, 03/02/2010, 20:30)
België - Tweede Klasse
1: Interwetten 1.6
2: Betfair 4.5
3: Bwin 7.0

Winstmarge: 1%

Niet een hele grote maar toch één voor vanavond.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Ik heb me ingeschreven bij BetSquare die heeft een gratis surebet service:

- https://www.betsquare.com/sport/surebets.html

Ook op de volgende site nog een gratis overzicht van surebets.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 12 jul. 2021, 12:50
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Probleem alleen is dat de bookmakers daar ook zijn ingeschreven en hun noteringen veranderen zodra er een surebet bekend wordt.. Of terwijl.. Je moet heel snel zijn om ze voor te blijven. Of natuurlijk zelf een surebet zien te vinden die nog niet op meerdere sites wordt aangegeven.

www.surewins.net
Estudiantes Tecos-Jaguares
FBMEX Clausura-10
2.51 PinnacleSports 3.4 bwin 3.75 bwin
4,25% profit

Bwin komt hier achter en heeft het alweer aangepast naar 3.25 en 2.75.. Geen surebet meer dus.

0 Vind ik leuk's
[quote]Probleem alleen is dat de bookmakers daar ook zijn ingeschreven en hun noteringen veranderen zodra er een surebet bekend wordt.. Of terwijl.. Je moet heel snel zijn om ze voor te blijven. Of natuurlijk zelf een surebet zien te vinden die nog niet op meerdere sites wordt aangegeven.

Klopt, je moet heel adequaat handelen wil je gebruik maken van de surebets, het is een sport opzich. Zelfs al staan de quotes goed en ben je bezig met het afsluiten van de surebet dan kan in de tussentijd de quote bij 'bookmaker 3' al weer zijn aangepast zodat het al geen zin meer heeft.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het is inderdaad een sport opzich.. Makkelijker is, denk ik, om live te surebetten. Ik zal eens het een ander proberen de komende tijd. Ik houd jullie op de hoogte mocht ik iets interessants hebben!!
0 Vind ik leuk's
Okee.. Gistermiddag de oefenwedstrijd OB - Rosenborg.
Heb die wedstrijd gepakt om via live wedden een surebet eruit te halen.
Ik heb 1 euro gezet op een gelijkspel met een notering van 3,25.
In de rust was het 1-1 en kreeg je voor een overwinning van OB nu 3,15. Voor een overwinning van Rosenborg kreeg je 2,80.

Dus krijg je het volgt: 1 X 2
OB - Rosenborg 3,15 3,25 2,80
Inzet: 1.03 1,00 1,16

Totale inzet is 3,19. OB wint met 3-1 dus krijg ik 3,15 x 1,03 = 3,24 uitbetaald.

Dit is een surebet met een winst van 1,8%. Wat me dus 5 cent winst opleverde. Het schiet natuurlijk niet op maar doe je dit met grotere bedragen en meerdere keren op een dag dan kan de winst natuurlijk flink oplopen. Ik ga dit weekend weer het een en ander proberen en kijken of ik het voor elkaar krijg surebets los te peuteren met een hoger winst percentage! Ik houd jullie op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
Dit is een vernieuwde manier om surebets te spelen, doe je dit bij één enkele bookmaker of hou je de live quotes bij verschillende bookmakers in de gaten?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik deed dit om te testen bij 1 bookmaker. Alleen bij Unibet. Uiteraard kan je er meer uithalen door live quotes bij verschillende bookmakers in de gaten te houden. Dat wordt dus mijn volgende stap! Eerst ga ik kijken of dit goed werkt.. En kijk ik op welke quote ik moet zetten om er uiteindelijk meer uit te halen. Heb nu dus op een gelijkspel gezet maar misschien had ik er meer uit kunnen halen als ik bijvoorbeeld Rosenborg of OB op winst had gezet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.