Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Surebets, de beste voetbal surebets

We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.

Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Canbet: 1.94 - 52,26

Betfair: 3.5 - 28,97

Interwetten: 5.4 - 18,77

Profit 1.38%

Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)

Competitie/Toernooi: WK 2010

Pinnacle - 3,57 - 28,39

Betfair - 3,45 - 29,38

Interwetten: 2,40 - 42.33

Profit 1.35%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
in 14-01-2010 18:52 Hulp en advies
192 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen voetbalsurebet maar wel degelijk het vermelden waard, want deze is ook zeker de moeite!

SUREBET:
Djokovic to win the australian open op netbet: ( Yes 1,64) No 2,1
Unibet promotion Djokovic win the Australian open: Yes 2,2

Al zou je voor yes gaan is dat een rendement van 10% per euro.
Al zou je voor nee gaan is dat een rendement van 5% per euro.

Voor de liefhebber is ie ook aardig zeker te zetten met een wat hoger rendement.

Winner Australian Open:
Djokovic (unibet) 2,2
Murray (netbet) 6,5
Federer (betsson) 9
Nadal (netbet) 12
Wawrinka (betsson) 13

Djokovic 2,2*100=220
Murray 6,5*25 =178,75
Federer 9*17,5 =157,5
Nadal 12*13 =156
Wawrinka 13*12 =156
Totaal =170 Inleg

Als Djokovic wint (wat in de lijn der verwachtingen ligt) wordt er een rendement van 50 euro en ongeveer 30% behaald. En anders bij winst Murray nog 8,75 euro voor de moeite en anders een minimaal verlies van 12,5/14 euro en ja als er iemand anders dan deze 5 wint waartoe ik de kans extreem klein acht ben je pittig facktap, maar nogmaals dat zie ik niet gebeuren.

De quoteringen zullen bij andere bookmakers ongetwijfeld nog hoger kunnen liggen voor een aantal, maar ik speel ze bij deze. Enige puntje is dat de promotion bij unibet tot de 18e geldt en er dus op tijd moet worden ingezet.
0 Vind ik leuk's
Iemand enig idee hoever je "veilig" kan gaan en bij welke bookmakers?
Met name bij Unibet en Netbet
0 Vind ik leuk's
rijkworden:

Wat bedoel je precies?

Je kan zoveel staken als unibet of netbet toelaat op de weddenschap, meestal een door een bedrag buiten proporties in te tikken zie je de max limiet van hun weddenschappen.

Lang zul jet niet volhouden bij softbooks als hun omdat bij een surebet 1 van de 2 bets altijd value heeft en je mag raden waar die value zit.

Asians als Sbobet, 188bet en dafabet passen hun odds razendsnel aan waardoor er nauwelijks value is, die zit altijd bij de softbooks.
1 Vind ik leuk's
rijkworden:

Niet al te ver kan ik je vertellen, bij unibet heb ik soms al limits van 10 euro bij netbet valt het nog wel mee (maar geeft niet veel surebets)
1 Vind ik leuk's

Surebetje van 2,44 procent in de wedstrijd Levante - Athletic Bilbao. Klik hier voor de voorbeschouwing.

Bericht gewijzigd door TorsbyIF1909 op do 15 jul. 2021, 11:36
1 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Klein surebetje in de wedstrijd Osasuna - Real Sociedad.

Bericht gewijzigd door wedden op zo 11 apr. 2021, 09:20
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik vraag me echt af of hier echt jongens zitten die serieus werk maken van surebets.
0 Vind ik leuk's
Dat hangt er wel een beetje vanaf wat jij onder surebets verstaat. Ik speel altijd wel combo's @2
0 Vind ik leuk's
Oh shit, haal wat begrippen door elkaar. Excuus
0 Vind ik leuk's
Ik was vroeger veel aan het surebetten, alleen moet je een flinke BR daarvoor hebben en word je snel gelimiteerd bij de bookies als je dit doet, door die laatste reden ben ik er toen mee gekapt uiteindelijk.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.