Surebets, de beste voetbal surebets
We hebben vandaag een nieuw forum geopend om alle surebets die je tegenkomt in te plaatsen. Over het internet struinend kwam ik deze surebets tegen. Doe er je voordeel mee.
Meer informatie over sure bets: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet
Italy - Paraguay (Monday, 14/06/2010, 20:30)
Competitie/Toernooi: WK 2010
Canbet: 1.94 - 52,26
Betfair: 3.5 - 28,97
Interwetten: 5.4 - 18,77
Profit 1.38%
Korea - Greece (Saturday, 12/06/2010, 16:00)
Competitie/Toernooi: WK 2010
Pinnacle - 3,57 - 28,39
Betfair - 3,45 - 29,38
Interwetten: 2,40 - 42.33
Profit 1.35%
Totdat de graafschap verrast en boven zowel NEC en Rjc uitkomt. Oops, weg 1000€ :x
Zoals gezegd is er, hoe klein ook, een risico met een uitstekend presterend De Graafschap. En inderdaad, als NEC dan nog boven Roda eindigt hebben we nog ons ROI. Ik acht de kans klein dat De Graafschap boven beiden eindigt en dat NEC dan ook nog eens een verschrikkelijk seizoen gaat draaien.
Als ik het goed begrijp verlies je deze bet dus alleen als de graafschap boven Roda eindigt en Roda boven NEC. Ik acht deze kans ook zeer klein. Desalniettemin zou ik er geen 1000 euro op zetten. Je moet zo een lange tijd wachten op je geld. De bookies verdienen hier zo goed op, op die seizoensweddenschappen. Je kan dan wel zeggen dat je meer geld verdient dan wanneer je het op je bank zet, maarja hier kan je ook nog eens alles verliezen...
Bij nagenoeg iedere wedstrijd wordt er geld verdient door de bookies. Voor ons de taak om zelf hier ook mee te verdienen en daarvoor zie ik hier een uitstekende optie met m.i. zeer weinig risico voor een aardig rendement (value?!). De stake waarmee je speelt is natuurlijk afhankelijk van de persoon.
Ik zie het als een kleine investering waardoor ik de eredivisie weer wat meer ga volgen. En inderdaad, het duurt lang voordat je je geld krijgt dus speel met geld wat je aanstaande vakantie niet nodig zult hebben ;-)
Marathonbet: Scarborough win 2.70
Willimahill: draw 4.00
10bet, netbet,betfirst of comeon atomic toronto 3.20
River plate - Tigres
Bwin: River Plate to win cup 1.50
Marathonbet: Tigres to win cup 3.75
surebet van ruim 6% in O Noso Derbi:
https://www.voetbalwedden.net/wedstrijden/deportivo-la-coruna-celta-vigo/voorbeschouwing
Surebetje van 3,51% in de wedstrijd