Strategie: de Parlay Strategie
Hier kun je alles kwijt over de Parlay strategie http://www.voetbalwedden.net/artikelen/voetbal-wedden-strategie-parlay-strategie/
Heb je vragen of ervaringen over de Parlay strategie schrijf ze gerust hier op het forum.
Heb je vragen of ervaringen over de Parlay strategie schrijf ze gerust hier op het forum.
in 25-04-2009 19:44 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Geen dank ! Ik keek nog even via de link en zag allemaal rare tekens staan zoals bijv ��n weddenschap hebben verloren. Als je ��n. Heb je het wel begrepen ? Of wellicht ligt het aan de instellingen van mijn browser.
Toto Sigarenboer
[quote]Geen dank ! Ik keek nog even via de link en zag allemaal rare tekens staan zoals bijv ��n weddenschap hebben verloren. Als je ��n. Heb je het wel begrepen ? Of wellicht ligt het aan de instellingen van mijn browser.
Dat heb ik ook, die rare tekens, maar het is wel duidelijk dat het een, met ' moet zijn ;)
Verder vind ik de parlay strategie niks voor mij, ik ga sowieso te lang door, maar zal me er binnekort eens meer in verdiepen en misschien toch een gokje erop wagen!
Dat heb ik ook, die rare tekens, maar het is wel duidelijk dat het een, met ' moet zijn ;)
Verder vind ik de parlay strategie niks voor mij, ik ga sowieso te lang door, maar zal me er binnekort eens meer in verdiepen en misschien toch een gokje erop wagen!
Gewoon combo'tje spelen is dit toch? (y)
Ja volgens mij allemaal dure woorden om duidelijk te maken dat het om een combo gaat hahaha