Strategie: Wedden op over 0,5
Ik heb geen idee of deze tacktiek wel eens eerder is gebruikt hier of dat er al een topic over is gemaakt, maar heb nog niks gezien dus ik doe hem maar over.
Sommige wedstrijden heb de mogelijkheid om te betten op over 0,5. Dat houdt in dat er slechts 1 goal in de hele wedstrijd moet worden gemaakt wil je hem goed hebben. Dit zijn hele lage quotes van tussen de 1,05 en 1,15. Maar als je er nou heel veel van dat kun je er aardig wat mee verdienen denk ik. Dit is de eerste keer dat ik hem ga proberen en als het uberhaupt lukt stop ik bij €500.
Voor vandaag:
Stake: €25 Eventuele winst €45,77
Honduras - Turkije
Flamengo - Figuerense
Bahia - Santos
Silkeborg - Velje
Saudi-Arabie - Georgië
Cameroon - Paraguay
Letland - Estland
Santiago Wanderers - O Higgins
Ik hoop dat dit lukt en dat vele van jullie er profijt uit kunnen halen.
Veel succes voor de gene die besluiten mee te spelen !
Sommige wedstrijden heb de mogelijkheid om te betten op over 0,5. Dat houdt in dat er slechts 1 goal in de hele wedstrijd moet worden gemaakt wil je hem goed hebben. Dit zijn hele lage quotes van tussen de 1,05 en 1,15. Maar als je er nou heel veel van dat kun je er aardig wat mee verdienen denk ik. Dit is de eerste keer dat ik hem ga proberen en als het uberhaupt lukt stop ik bij €500.
Voor vandaag:
Stake: €25 Eventuele winst €45,77
Honduras - Turkije
Flamengo - Figuerense
Bahia - Santos
Silkeborg - Velje
Saudi-Arabie - Georgië
Cameroon - Paraguay
Letland - Estland
Santiago Wanderers - O Higgins
Ik hoop dat dit lukt en dat vele van jullie er profijt uit kunnen halen.
Veel succes voor de gene die besluiten mee te spelen !
in 29-05-2014 15:28 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik ga er zeker weer mee door. Vanaf woensdag, dan heb ik m'n geld binnen.
Dit is ook mijn tactiek, werkt prima op singles met hoge bedragen.
Vandaag brazilie over 2,5 quote 1,25.
100 euro inzetten
100 x 1,25 =25 euro winst.
Dan kan je kiezen om met 125 verder te spelen of om dat terug te storten op je eigen account.
Je moet wel zorgen dat als je 100 euro hebt rondgespeeld je eerst 100 euro terugstort.
Zo kan je geen verlies maken tenzij je pech heb bij een van je bets richting de 100 euro.
Voor mij werkt het maar als je verliest kan het ook hard gaan.
Vandaag brazilie over 2,5 quote 1,25.
100 euro inzetten
100 x 1,25 =25 euro winst.
Dan kan je kiezen om met 125 verder te spelen of om dat terug te storten op je eigen account.
Je moet wel zorgen dat als je 100 euro hebt rondgespeeld je eerst 100 euro terugstort.
Zo kan je geen verlies maken tenzij je pech heb bij een van je bets richting de 100 euro.
Voor mij werkt het maar als je verliest kan het ook hard gaan.
Ik ben er van overtuigd dat er met de strategie van korabzon winst valt te behalen. Vanavond ook een combi geplaatst op 'overs' bij wedstrijden waar nog ruim een half uur moest worden gespeeld. Hierbij het resultaat (jammer van de lage stake):
http://i58.tinypic.com/29b10rc.jpg">
http://i58.tinypic.com/29b10rc.jpg">
lekker svenie1992, jammer van lage inzet anders had je mooi oddje ook binnen maar altijd blij zijn met wat je pakt (y)
don't believe the hype
ook echt bij elke wedstrijd 1 goal in de 2e helft he haha
Voor vandaag een inzet van 100 EU en ik kan 174,55 EU winnen.
Alle 12 de wedstrijden met de bet over 0,5:
Cordoba - Mallorca
Las Palmas - Ponferradina
Girona - La Coruna
Hercules - Barcelona B
Real Jaen - Alaves
Sabadell - Recreativo
Real Murcia - Real Madrid B
Ljungskille - Degerfors
Assyriska - Sirius
Angelholms - Varbergs
België - Tunesië
Engeland - Honduras
Alle 12 de wedstrijden met de bet over 0,5:
Cordoba - Mallorca
Las Palmas - Ponferradina
Girona - La Coruna
Hercules - Barcelona B
Real Jaen - Alaves
Sabadell - Recreativo
Real Murcia - Real Madrid B
Ljungskille - Degerfors
Assyriska - Sirius
Angelholms - Varbergs
België - Tunesië
Engeland - Honduras
wat jij doet vind ik best krom, je loopt nu 100 eu riscio voor 74 winst. terwijl je bij 1 drukke dag bij HT matches over 0,5 met 10eu inzet pak je al 100+ maar het is hoe je t zelf beter vind ;-)
don't believe the hype
Ik ben het met korabzon eens. Nu heb je 100 euro op een combi gezet, waarmee je in verhouding slechts 74 euro kan winnen. Twee van je wedstrijden uit je combi zijn geëindigd in 0-0, dus heb je 100 euro verloren met een quotering van 1.74. Ik denk dat de meeste het met me eens zijn dat dat gewoon zonde is. Zoals korabzon al zegt, is er veel meer te verdienen met overs zetten in de rust.
Daarnaast is het een combi van 12 wedstrijden met maar een quotering van 1.74 altijd erg riskant. Als je graag overs wil spelen pak dan bijvoorbeeld 4 wedstrijden met over 1.5, dan heb je vaak al een quotering van 2 of hoger.
Ik raad je aan te stoppen met wedden over 0,5 en combi's met overs in de rust te maken wanneer er veel voetbal is, maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten!
EDIT:
Je zou ook de tegenhanger van over 0.5 kunnen proberen, bijvoorbeeld under 5.5 in competities waar weinig wordt gescoord. Maar hier zie ik zelf, evenals bij over 0.5, weinig value in.
Daarnaast is het een combi van 12 wedstrijden met maar een quotering van 1.74 altijd erg riskant. Als je graag overs wil spelen pak dan bijvoorbeeld 4 wedstrijden met over 1.5, dan heb je vaak al een quotering van 2 of hoger.
Ik raad je aan te stoppen met wedden over 0,5 en combi's met overs in de rust te maken wanneer er veel voetbal is, maar je mag het natuurlijk helemaal zelf weten!
EDIT:
Je zou ook de tegenhanger van over 0.5 kunnen proberen, bijvoorbeeld under 5.5 in competities waar weinig wordt gescoord. Maar hier zie ik zelf, evenals bij over 0.5, weinig value in.
ooit verloor ik 1000 euro op een 1.06 odd. dat doe ik dus nooit weer..