Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden gebaseerd op odds i.p.v statistieken

Hi mede-toekomstige-miljonairs,

Ik wil eens een strategie uitproberen aan de hand van de odds van een wedstrijd.
Ik had wat research gedaan en kwam er achter dat er een redelijk patroon inzit.
Deze ''tactiek'' kost weinig moeite en is hopelijk zeer effectief of blijkt een grote faal te zijn :p

Al met al presenteer ik hieronder om welke odds het gaat en welk team dan zou moeten winnen volgens de odds.

Uitploeg: @1,80-2,00 = Thuiswinst of gelijk (double chance)
Thuisploeg: @1,30-1,80 = Thuiswinst (lager dan 1,30 kan ook maar daar zag ik geen value in)

Thuisploeg @2+ en Uitploeg @3+ = Thuiswinst
Thuisploeg @2,2+ en Uitploeg @2,2+ = Team met hoogste quote wint of speelt gelijk (double chance)

-------------------

Ik ga deze ''tactiek'' uittesten met een bedrag van €20 die ik verdeel over 20 wedstrijden.
De wedstrijden zullen allemaal morgen plaatsvinden:

Morgenavond zal ik de balans op gaan maken en gaan we zien of een wedstrijd adhv odds te voorspellen is. Ook kan het zijn dat 1 vd 4 lines het heel goed doet en dat ik dan vervolgens alleen die wedstrijden mee pak.

Let's pray for a good result (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagedje_westy in 20-05-2014 20:55 Hulp en advies
in 20-05-2014 20:55 Hulp en advies
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.