Strategie: wedden op value via Trademate sports
Hoi VW-leden,
Sinds ik gestopt ben als punter ben ik al een tijdje opzoek naar een systeem met degelijke formules op value, long-term ROI & fund growth. Deze week vond ik Trademate sports op YouTube. Het verhaal achter de eigenaar is echt verbluffend.
Het gaat hier om Jonas Gjelstad, hier een korte video over zijn formule die Trademate ook gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=5KC9Vxi52lg&list=PL0zm2EIhc7ASiArKm4gS3-tBv37iHH48_&index=2 Waanzinning als je het mij vraagt, een omzet van €6,8(!) miljoen in 1 maand!
Site: https://vtblwddn.net/tradematesports
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCwb59a_gp2TmoeJgl6xTHOg
Mijn plan:
Half augustus (nieuwe voetbalseizoen begint) ben ik van plan om 1500 euro te investeren in dit project. Eerst zal ik met de Core variant beginnen die €120 per maand kost. Ik zal €1000 reserveren voor de trades en €500 om de eerste 6 maanden m'n Trademate te betalen.
Volgens de video's kom je rond 70%(!) fund growth per maand uit. Ik ben nog niet echt bekend met het systeem dus mijn doel is om de eerste maanden een 45% fund growth te hebben, dan kan ik in 6 maanden mijn balance opbouwen en daarna per maand een dividend uittrekken om onkosten te betalen en natuurlijk winst te maken. Als alles meezit heb ik na die 6 maanden ~10k waardoor ik overstap naar de Pro package en ga ik beginnen met Asian bookies.
Graag hoor ik jullie mening over dit project en (of) je er mee bekend bent.
Groetjes, Cole
Toentertijd in de vakantiemaanden veel plezier van gehad. Daarna had ik de tijd er niet meer voor. Het werkte overigens ook niet mee dat ik bij 3 van de 4 bookies die ik gebruikte gelimiteerd werd.
Je had ook naar de asian bookies kunnen gaan uiteraard, maar wat betreft tijd heb je helemaal een punt.
Tijdje geleden dat dit nog ter sprake kwam, zijn er nog onder jullie die hier ervaring mee hebben?
Dit is mijn ervaring na 1 week, heb nog een bijkomende week tegoed.
Tijdje geleden dat dit nog ter sprake kwam, zijn er nog onder jullie die hier ervaring mee hebben?
Dit is mijn ervaring na 1 week, heb nog een bijkomende week tegoed.
Het is nog steeds alleen weggelegd voor mensen die erg veel tijd hebben en een grote bankroll. Je moet de hele dag eigenlijk zoveel mogelijk bets zien te pakken die Trademate Sports aangeeft.
Daarnaast heeft het als NL zijnde geen zin om op de soft bookies te gaan gokken, want wij weten niet welke bookmakers de Nederlandse markt opgaan zodra het hier legaal wordt.
In mijn ogen moet je sowieso alleen de op de sharp bookies spelen, want hier kom je uiteindelijk toch op uit i.v.m. limieten bij de soft bookies.
Nog een nadeel zijn de odds die Trademate Sports aanhaalt bij hun picks. Deze zijn in 50% van de gevallen niet te pakken omdat ze binnen 5-10 seconden dalen. Zodra Pinnacle ergens een lagere odd heeft, dan passen SBO, IBC, ISN en 18bet hun odds gelijk aan. Er zullen ook mensen van deze bookmakers op Trademate Sports zitten en dit in de gaten houden.
Uiteindelijk draait het daar om bij Trademate Sports. De closing line van Pinnacle verslaan omdat deze het dichtste bij de waarheid komt.
@meesterjohn
Staar je ook niet blind op het resultaat van een week of de aankomende week. Dit kan erg verleidelijk overkomen maar uiteindelijk draait het om long term.
@gulzig kun jij een lijst bookies geven met een redelijk goed aanbod en hoge limieten?
Bedoel je een lijst met EU bookies?
Nee mag ook non EU zijn. Wil binnenkort wel stap gaan maken naar brokers, maar ik neem aan dat je dan zelf een aantal accounts moet hebben bij high stake bookies?
Eigenlijk heb je alleen de broker Sportmarket nodig.
De hele opzet van een broker is dat je zelf geen account hoeft te hebben bij deze bookmakers ( die sportmarket aanbiedt ). Deze accounts heeft Sportmarket en via deze accounts zetten hun in voor jou.
Ah op die manier, had het in eerste instantie niet helemaal goed begrepen. Zitten er nog restricties op bepaalde spelopties? of kun je zon beetje alles wel spelen.
Nadeel van een broker ( en sowieso van Asian bookmakers ) zijn de beschikbare markten.
Bij sportmarket zijn de standaard beschikbare markten bij voetbal: 1x2, asian lines, over/under, team goals, BTTS........De 1x2, asian lines zijn ook altijd half-time te spelen. De rest is half time te spelen als het om grotere competities gaat.
Bij grotere competities kan je ook corners spelen. Dit geldt dan ook voor half-time corner bets.
https://www.gamblinginsider.com/connections/843/kambi
Valt hier iets mee te doen?