Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden op value via Trademate sports

Hoi VW-leden,

Sinds ik gestopt ben als punter ben ik al een tijdje opzoek naar een systeem met degelijke formules op value, long-term ROI & fund growth. Deze week vond ik Trademate sports op YouTube. Het verhaal achter de eigenaar is echt verbluffend.

Het gaat hier om Jonas Gjelstad, hier een korte video over zijn formule die Trademate ook gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=5KC9Vxi52lg&list=PL0zm2EIhc7ASiArKm4gS3-tBv37iHH48_&index=2 Waanzinning als je het mij vraagt, een omzet van €6,8(!) miljoen in 1 maand!

Site: https://vtblwddn.net/tradematesports

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCwb59a_gp2TmoeJgl6xTHOg

Mijn plan:

Half augustus (nieuwe voetbalseizoen begint) ben ik van plan om 1500 euro te investeren in dit project. Eerst zal ik met de Core variant beginnen die €120 per maand kost. Ik zal €1000 reserveren voor de trades en €500 om de eerste 6 maanden m'n Trademate te betalen.

Volgens de video's kom je rond 70%(!) fund growth per maand uit. Ik ben nog niet echt bekend met het systeem dus mijn doel is om de eerste maanden een 45% fund growth te hebben, dan kan ik in 6 maanden mijn balance opbouwen en daarna per maand een dividend uittrekken om onkosten te betalen en natuurlijk winst te maken. Als alles meezit heb ik na die 6 maanden ~10k waardoor ik overstap naar de Pro package en ga ik beginnen met Asian bookies.

Graag hoor ik jullie mening over dit project en (of) je er mee bekend bent.

Groetjes, Cole

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcole in 22-06-2017 09:21 Hulp en advies
in 22-06-2017 09:21 Hulp en advies
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het is wel een succes maar je moet er erg veel tijd insteken (lees het bijna full-time doen) en erg grote bankroll hebben.

Dit is maar voor weinig mensen weggelegd, zeker die hier op deze website komen. Vandaar de weinige reacties denk ik Soowey.

1 Vind ik leuk's

Het is maar net wat jouw definitie van succes is, bij de één is het 100 euro terwijl de ander dat pas bij 1k vind. Ik heb paar maanden terug al een analyse daarover geschreven. Sommige punten die jij schrijft deel ik ook, FT mee bezig en een grote BR inderdaad, maar daarmee ben je er nog niet. Bovendien loop je eneorm veel risico, en ik denk niet dat iemand van VW bereid is om per maand bv 10k te riskeren. Want dat zijn de bedragen die je loopt in te leggen. En het is leuk om te lezen dat iemand het heeft over 8500 winst, maar met play money spelen is altijd anders.

2 Vind ik leuk's

Ik vind een bepaalde bet formule een succes als het op lange termijn winstgevend is en daar zorgt deze software zeker wel voor. Ik heb het nu in totaal een maandje of 3 gedaan met trials zowel bij de soft bookies als bij de sharp. Er zat soms een verliesgevende week bij maar van de 12 weken trial eindigde ik er 9 in de + en was er een goede winst in totaal.

Maar het is wel wat je zegt : met welk bedrag neem je genoegen....? als je kijkt hoeveel tijd er in gaat zitten en met welke BR je moet beginnen.....dan zou ik persoonlijk geen genoegen nemen met 200-300 euro winst in de week

Het grootste probleem blijft de gigantische BR die je nodig hebt, ook als je met lage stakes speelt (risk level op 30%, is nu handmatig in te stellen naar minder en dat was voorheen niet zo).

Dan nog moet je zeker een 2-3 k hebben om mee te beginnen wil je alle bets meespelen die worden aangeraden. Begin je de 1e week in de - dan zal je bovenop deze 2 a 3 k nog meer geld moeten investeren. Met deze BR praat je over 100-500 mogelijke winst per maand.

The key word blijft ook investeren......het is puur investeren....en daar heb je geld voor nodig. Heb je toevallig 10k liggen en erg veel vrije tijd (of gok je al full-time) dan is het zeker de moeite waard en kan je de kelly stake size op 40% - 50% zetten om echt leuke winsten te maken.

Maar waar we het allemaal wel over eens zijn denk ik : het is niet voor erg veel gokkers weggelegd en zeker niet het soort gokkers wat op deze website komt ( over het algemeen).

Bericht gewijzigd door gulzig op do 26 okt. 2017, 14:12
0 Vind ik leuk's

Mooi uitgelegd, toch blijf ik erbij dat je alleen winstgevend kunt spelen dmv kennis en geen value. Spelen op basis van value is puur gokken.

0 Vind ik leuk's

Om hier op terug te komen, het werkt zeker alleen heb ik hier simpelweg gewoon geen tijd voor. Zeker aangezien ik nu een betere methode heb die minder tijd kost en meer opbrengt voor mij met een redelijk constant inkomen. Als er mensen met Trademate bezig zijn, ben ik altijd nog benieuwd naar hun ervaringen uiteraard!

0 Vind ik leuk's

Wat is jouw betere methode dan Cole? Ben wel nieuwsgierig:grin:

1 Vind ik leuk's
Op do. 28 jun. 2018, 14:41 schreef pijnacker83:

Wat is jouw betere methode dan Cole? Ben wel nieuwsgierig:grin:

Ik weet niet of jullie bekend zijn met het Draw Betting systeem, maar heb daar m'n eigen draai aangegeven en dat is eigenlijk m'n main source van inkomen op dit moment. Ik zal binnenkort jullie er wel over inlichten maar wordt wss een betaald platform.

0 Vind ik leuk's

Ik speel dit al een tijdje. Gaat idd erg veel tijd inzitten (je bent er eigenlijk full-time mee bezig) en je moet een behoorlijke bankroll hebben om mee te beginnen.

Ik speel met Money risk op 50% en heb de odds instellingen staan van 1.4 t/m 4

Daarnaast heb ik de edge instelling staan van 2 t/m 50 % en van 0 tot 4 uur voordat een wedstrijd begint. Ik speel ook alle leagues.

Gebruik alleen de sharp bookies met trademate. Het werkt erg goed voor mij maar het is niet weggelegd voor mensen met weinig tijd of geen geld om te investeren.

Grootste nadeel van trademate sports is dat de aangegeven value bets die naar voren komen bij jou instellingen vaak odds aangeven die in het echt niet te pakken zijn. Ik denk dat ik 40-50 % van de tijd op een lagere odd uitkom dan wat trademate aangeeft. De odds dalen gewoon gigantisch snel.

Zal me ook niks verbazen als de bookies zelf ook deze software gebruiken en aan de hand hiervan heel snel de odds aanpassen.

Bericht gewijzigd door gulzig op vr 29 jun. 2018, 13:02
0 Vind ik leuk's
Op do. 28 jun. 2018, 14:58 schreef gulzig:

Ik speel dit al een tijdje. Gaat idd erg veel tijd inzitten (je bent er eigenlijk full-time mee bezig) en je moet een behoorlijke bankroll hebben om mee te beginnen.

Ik speel met Money risk op 50% en heb de odds instellingen staan van 1.4 t/m 4

Daarnaast heb ik de edge instelling staan van 2 t/m 50 % en van 0 tot 4 uur voordat een wedstrijd begint. Ik speel ook alle leagues.

Gebruik alleen de sharp bookies met trademate. Het werkt erg goed voor mij maar het is niet weggelegd voor mensen met weinig tijd of geen geld om te investeren.

Erg veel tijd inderdaad, en ook niet elke maand gegarandeerd winst, terwijl ik met mijn systeem ongeveer 6,25% winst heb over mijn bankroll elke maand en de kans dat je je geld verliest even groot is als bij Trademate . Bovendien ben ik met mijn eigen systeem hooguit 1,5 uur per dag bezig en mijn toekomstige followers misschien 20 minuten per dag voor het plaatsen van de bets met de juiste stake (stake is erg belangrijk in mijn systeem). Bovendien zul je als winstgevende speler toch bij de sharps uitkomen, ben ook verbannen van alle softbookies en speel nu op de asian market via sportmarket.com .

Ik weet niet wat voor werk je doet gulzig, of student bent, maar ik zou e.v.t als student, wat ik ben, nog wel goede resultaten kunnen halen met Trademate, maar als ik een full-time baan had kon ik het wel vergeten.

0 Vind ik leuk's

Toentertijd in de vakantiemaanden veel plezier van gehad. Daarna had ik de tijd er niet meer voor. Het werkte overigens ook niet mee dat ik bij 3 van de 4 bookies die ik gebruikte gelimiteerd werd.

1 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.