Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden op value via Trademate sports

Hoi VW-leden,

Sinds ik gestopt ben als punter ben ik al een tijdje opzoek naar een systeem met degelijke formules op value, long-term ROI & fund growth. Deze week vond ik Trademate sports op YouTube. Het verhaal achter de eigenaar is echt verbluffend.

Het gaat hier om Jonas Gjelstad, hier een korte video over zijn formule die Trademate ook gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=5KC9Vxi52lg&list=PL0zm2EIhc7ASiArKm4gS3-tBv37iHH48_&index=2 Waanzinning als je het mij vraagt, een omzet van €6,8(!) miljoen in 1 maand!

Site: https://vtblwddn.net/tradematesports

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCwb59a_gp2TmoeJgl6xTHOg

Mijn plan:

Half augustus (nieuwe voetbalseizoen begint) ben ik van plan om 1500 euro te investeren in dit project. Eerst zal ik met de Core variant beginnen die €120 per maand kost. Ik zal €1000 reserveren voor de trades en €500 om de eerste 6 maanden m'n Trademate te betalen.

Volgens de video's kom je rond 70%(!) fund growth per maand uit. Ik ben nog niet echt bekend met het systeem dus mijn doel is om de eerste maanden een 45% fund growth te hebben, dan kan ik in 6 maanden mijn balance opbouwen en daarna per maand een dividend uittrekken om onkosten te betalen en natuurlijk winst te maken. Als alles meezit heb ik na die 6 maanden ~10k waardoor ik overstap naar de Pro package en ga ik beginnen met Asian bookies.

Graag hoor ik jullie mening over dit project en (of) je er mee bekend bent.

Groetjes, Cole

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcole in 22-06-2017 09:21 Hulp en advies
in 22-06-2017 09:21 Hulp en advies
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
saladtomatonion:
cole:

EDIT:
Misschien leuk om presets met elkaar te delen? Ik speel momenteel alleen deze naar aanleiding van een Sportstrader interview op hun blog.

Gyazo doet een beetje raar op een chromebook, dus schrijf het even op:
Voetbal: Edge tussen 4 en 10. Odds tussen 1.20 en 3.50. Alle bets tussen 0 en 48 uur.
Tennis: Edge tussen 4 en 10. Odds tussen 1.20 en 3.50. Alle bets tussen 0 en 48 uur.
Honkbal: Edge tussen 4 en 10. Odds tussen 1.20 en 3.50. Alle bets tussen 0 en 48 uur.

Gemiddeld ROI van 16.5% na 65 trades (pak echt alles wat ik tegenkom).

griekhoofd:
Ze snappen de term ROI niet helemaal daar.

ROI kan op twee manieren worden opgevat: winst / investering of inkomsten / investering. De ROI geprojecteerd door Trademart is puur het rendement op de investering.

money-is-funny:

Of zie ik dit verkeerd...? want ik denk dat je per week misschien wel 5-10 verliesgevende bets kan voorkomen hiermee. Aan de andere kant wat zijn 5-10 bets per week op 1-2k bets.

Het is heel begrijpelijk om onwaarschijnlijke bets te laten schieten. De bets in het voorbeeld zijn zeer onwaarschijnlijk, daar ben ik het mee eens. Toch is het verstandig om deze bets wel te spelen, maar hiervoor is een opvatting met een 180 graden draai nodig.

Onwaarschijnlijkheid heeft namelijk ook een waarde, die per bookie kan verschillen. Dat City bij Chelsea wint is zeer onwaarschijnlijk, maar zal eens in de X-aantal spellen voorkomen. Hiervoor krijg je bepaalde odds. Laten we voor een makkelijk voorbeeld uitgaan van odds van 10. Dan zou je dus break even draaien als City 1x van Chelsea wint in 10 spellen.

Stel dat er een bookie is die stelselmatig een odd van 10 + 5% biedt, dus 10,5. Dan loont het dus om 10x voor City tegen Chelsea in te zetten, omdat (statistisch gezien) je break even draait + de 5% die door die bookie gegeven wordt.

Nu is het zo dat Chelsea - Man City niet 10x per seizoen gespeeld wordt, maar er zijn wel soortgelijke wedstrijden die eens per week voorkomen. Kortom, je speelt niet de wedstrijd, maar de gebeurtenis en daarmee de (over)waardering van de onwaarschijnlijkheid.

Uiteraard moet de bet wel binnen komen om de profits te activeren, maar statistisch gezien zou je na 1000 spellen redelijk op de edge van de bookies uit moeten komen als winst. Alles daarboven of onder is variatie.

Variatie onderbouw je juist door het spelen van (veel) bets en is het dus niet handig om onwaarschijnlijkheden over te slaan. Zou net zien dat Stoke plots wint bij Liverpool ...

robbie63:
Met beide eens af en toe iets laten schieten. Vooral veel spelen maar wel uitkijken nu met de kleine competitie's ivm dat daar in verhouding weinig op gezet word en je bookie zal je snel limieten zetten als je daarmee veel wint

Juist niet af en toe iets laten schieten. Dat je gelimiteerd wordt is onvermijdelijk. Tot die tijd zijn er wel enkele trucjes om dit zo lang mogelijk uit te stellen, maar het af en toe laten schieten van bets kan grote invloed hebben op de resultaten van deze strategie.

Welke bookies speel je?
0 Vind ik leuk's
pijnacker83:

Welke bookies speel je?

Unibet, 888, Bwin, Betfar SP en Pokerstars.

De meeste traffic gaat via Unibet/888.
Pokerstars geeft vooral veel edge op tennis.
0 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum
Interessant topic. Ben er nu ook mee bezig, aan de hand van de review of churchofbetting een preset bepaald met een low risicoprofiel.
Heb 4 bookmakers: betsson, unibet, bwin en william hill.
Bij unibet kan ik elke keer de odd krijgen die in de trade staat. Maar bij betsson is dit niet elke keer het geval. Hebben meer mensen dit? Hierdoor kloppen je stats niet helemaal.
0 Vind ik leuk's
bassiee:
Interessant topic. Ben er nu ook mee bezig, aan de hand van de review of churchofbetting een preset bepaald met een low risicoprofiel.
Heb 4 bookmakers: betsson, unibet, bwin en william hill.
Bij unibet kan ik elke keer de odd krijgen die in de trade staat. Maar bij betsson is dit niet elke keer het geval. Hebben meer mensen dit? Hierdoor kloppen je stats niet helemaal.

Kan kloppen dan ben je al te laat dan is de odd als gedaald en is de value weg. Denk dat dat de reden is.
0 Vind ik leuk's
Leuk om al jullie resultaten en bevindingen te zien mannen!
Bij deze mijn update na ~130 settled trades.

Ik pak gewoon alles wat ik tegenkom, gebaseerd op de preset die ik hier in het topic heb laten zien. Behoorlijk tevreden met het resultaat. Zit nu op dag 4 en ~€100 profit is niet slecht, m'n doel is €15 euro per dag om 45% fund growth per maand te halen, zit er nu dus ruim boven!
0 Vind ik leuk's
cole:

Ik pak gewoon alles wat ik tegenkom, gebaseerd op de preset die ik hier in het topic heb laten zien. Behoorlijk tevreden met het resultaat. Zit nu op dag 4 en ~€100 profit is niet slecht, m'n doel is €15 euro per dag om 45% fund growth per maand te halen, zit er nu dus ruim boven!

Goed bezig! Pak je de odd die de trade geeft ook als de daadwerkelijke odd gedaald is bij de betreffende bookmaker? Ik skip die dan namelijk.
0 Vind ik leuk's
bassiee:
cole:

Goed bezig! Pak je de odd die de trade geeft ook als de daadwerkelijke odd gedaald is bij de betreffende bookmaker? Ik skip die dan namelijk.

Ik simuleer deze trial, dus ik register alleen de trades zegmaar. Ik controleer de odds wel maar vaak zijn deze nog wel hetzelfde, vooral bij Unibet en 888.
0 Vind ik leuk's
Met welke bookies simuleer je dan? Komen die overeen met de bookies die je zou gebruiken?
0 Vind ik leuk's
pijnacker83:
Met welke bookies simuleer je dan? Komen die overeen met de bookies die je zou gebruiken?

Ja, op Marathonbet na omdat het daar niet meer mogelijk is. Maar die simuleer ik ook niet meer sinds dag 2.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.