Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: wedden op value via Trademate sports

Hoi VW-leden,

Sinds ik gestopt ben als punter ben ik al een tijdje opzoek naar een systeem met degelijke formules op value, long-term ROI & fund growth. Deze week vond ik Trademate sports op YouTube. Het verhaal achter de eigenaar is echt verbluffend.

Het gaat hier om Jonas Gjelstad, hier een korte video over zijn formule die Trademate ook gebruikt: https://www.youtube.com/watch?v=5KC9Vxi52lg&list=PL0zm2EIhc7ASiArKm4gS3-tBv37iHH48_&index=2 Waanzinning als je het mij vraagt, een omzet van €6,8(!) miljoen in 1 maand!

Site: https://vtblwddn.net/tradematesports

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCwb59a_gp2TmoeJgl6xTHOg

Mijn plan:

Half augustus (nieuwe voetbalseizoen begint) ben ik van plan om 1500 euro te investeren in dit project. Eerst zal ik met de Core variant beginnen die €120 per maand kost. Ik zal €1000 reserveren voor de trades en €500 om de eerste 6 maanden m'n Trademate te betalen.

Volgens de video's kom je rond 70%(!) fund growth per maand uit. Ik ben nog niet echt bekend met het systeem dus mijn doel is om de eerste maanden een 45% fund growth te hebben, dan kan ik in 6 maanden mijn balance opbouwen en daarna per maand een dividend uittrekken om onkosten te betalen en natuurlijk winst te maken. Als alles meezit heb ik na die 6 maanden ~10k waardoor ik overstap naar de Pro package en ga ik beginnen met Asian bookies.

Graag hoor ik jullie mening over dit project en (of) je er mee bekend bent.

Groetjes, Cole

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcole in 22-06-2017 09:21 Hulp en advies
in 22-06-2017 09:21 Hulp en advies
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hallo allemaal, ik vind het een zeer interessant topic. Ik heb 1 vraag. Waarom is het alleen winstgevend als je hier fulltime mee bezig bent?

Kan dit niet ook winstgevend (minder winstgevend, maar toch) als je hier bv 1 uur per dag of 1 dag per week aan besteedt?

0 Vind ik leuk's
Op do. 28 feb. 2019, 13:29 schreef rbaltis:

Hallo allemaal, ik vind het een zeer interessant topic. Ik heb 1 vraag. Waarom is het alleen winstgevend als je hier fulltime mee bezig bent?

Kan dit niet ook winstgevend (minder winstgevend, maar toch) als je hier bv 1 uur per dag of 1 dag per week aan besteedt?

Ik zal het proberen wat te verduidelijken rbaltis. Het is vrij droge stof maar hopelijk snap je het, maar als je het 1 uur per dag of 1 dag per week gaat gebruiken neem je een heel groot risico dat het niet winstgevend zal zijn.

Je bent dan puur afhankelijk wat je bets doen in dat uur of die dag.

Okey daar gaan we :

De insteek van Trademate Sports is de closing line van Pinnacle verslaan. Deze odds liggen het dichtst bij de waarheid is uit onderzoek gebleken. Dit komt voornamelijk omdat je hoge inzet limieten hebt bij Pinnacle waardoor er een kern van waarheid zit in het geld wat de massa wereldwijd inzet.

Pinnacle heeft een pay-out van ongeveer 95% op dit moment. Je moet het zien dat 100% quitte is voor een bookmaker en boven de 100% is voor de gokker. Alles onder de 100% is winst voor de bookmaker. In dit geval maakt Pinnacle 5% winst over alle inzetten van mensen.

Deze winst is gebaseerd over alle bets die Pinnacle aanbied en alle markten vlak voordat een wedstrijd begint ( closing line ). Als jij odds weet te pakken die hoger liggen dan deze closing line van Pinnacle maak je dus winst over de lange termijn. Dit doet Pinnacle namelijk ook.

Nu doet Trademate Sports dit in combinatie met statistieken en algoritmes en je eigen instellingen in de software om tot een value bet te komen ( in hun ogen ). Daarom is het zaak om zoveel mogelijk bets mee te spelen, zodat je zoveel mogelijk de closing line van Pinnacle verslaat om zo winstgevend te zijn op lange termijn. Dit is al lastig zat omdat de andere Asian bookmakers al heel snel hun odds aanpassen. In 50% van de gevallen kan je de odd bij de aanbevolen bet van Trademate Sports al niet meer pakken en is deze alweer gezakt.

Uit ervaring raad ik je niet aan om het af en toe te spelen wanneer je er toevallig tijd voor hebt. Dan komt het aan op puur geluk.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd zo.

0 Vind ik leuk's

Dank voor het antwoord.

Als ik het goed begrijp maak je bij "fulltime" spelen dus gebruik van de wet van de grote getallen, dus als je valuebets pakt (waar deze software voor zorgt), maak je op lange termijn winst.

Dan geldt nog steeds mijn vraag: waarom zou je, als je er minder intensief mee bezig bent, niet nog steeds winst maken. Ik begrijp dat je minder bets kunt plaatsen, maar nog steeds plaats je valuebets die je dus op lange termijn winst moeten bezorgen. Of mis ik iets?

0 Vind ik leuk's

Ik begon mijn antwoord met de volgende zin :

' Ik zal het proberen wat te verduidelijken rbaltis. Het is vrij droge stof maar hopelijk snap je het, maar als je het 1 uur per dag of 1 dag per week gaat gebruiken neem je een heel groot risico dat het niet winstgevend zal zijn '

Ik zeg dus niet dat je sowieso geen winst zal maken maar de kans hierop is in mijn ogen erg klein. Ook de winstgevendheid is gebaseerd op de grote getallen. Zoals de winstgevendheid van Pinnacle ook over alle grote hoeveelheden bets geldt. Daarnaast is het ook nog eens afhankelijk van de bankroll waarmee je begint ( je moet je abbo er ook nog uithalen elke maand ) , je eigen settings van de software en in hoeverre je de aanbevolen odds kan pakken......

Ik heb zelf ook genoeg dagen gehad dat je geen winst had of dat er over de gehele dag ups en downs waren. Je kan op een dag zo 30-40 bets pakken. Dat ligt aan jezelf.

Een ander mooi voorbeeld is dat ik op woensdag / donderdag +3k stond en op zondag op +1.

Wat als jij in die week de vrijdag en zaterdag had gespeeld of alleen de vrijdag of de zaterdag........misschien had je wel alleen de maandag of dinsdag gespeeld. Geluk en toeval speelt een te grote rol in dat geval en dat probeer je zoveel mogelijk uit te sluiten met deze software.

De software baseert zijn value bets voornamelijk aan de hand van statistieken in combinatie met odd drops. Er wordt geen rekening gehouden met geblesseerde of geschorste spelers etc.....Op het moment dat de odd dropt bij Pinnacle en een andere Asian bookmaker is hier trager mee ( als je alleen bij de sharp bookies speelt ), dan ziet Trademate dit als een value bet omdat je binnen jouw settings een hogere odd kan pakken op dat moment, dan bij Pinnacle.

Maar je kan het altijd proberen met meerdere trials op de uren dat jij er tijd voor hebt en kijken of dit winstgevend is. Houdt er wel rekening mee dat elke maand weer anders kan zijn in dat geval dus baseer je vooral niet op 1 winstgevende week of maand.

Bericht gewijzigd door gulzig op do 28 feb. 2019, 16:22
0 Vind ik leuk's

In het kader van "je bent nog nooit te oud om te leren" kwam ik zojuist op dit topic uit, Trademate sports als strategie, bedankt allen voor de informatie. Ik heb er geen tijd voor, ook de bankroll niet voor maar het ziet er allemaal verdomd interessant uit!

0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Omdat er best veel vraag is naar Trademate Sports, hebben wij hierover een artikel geschreven; https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/trademate-sports-review

Hierin kun je lezen dat Trademate Sports niet het ei van Columbus is en dat je vaak en grote bedragen moet wedden om je contributie te betalen en ook nog een beetje winst te maken. Hiernaast is de website wel heel overzichtelijk en de werkwijze duidelijk. Je zou dus je €120 referral bonus prima kunnen gebruiken om het een tijdje uit te proberen!

Bericht gewijzigd door Support op vr 4 sep. 2020, 07:24
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.