Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: layen met lid Lay_Multiple

Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
417 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Een vraag: gattie; lay_multiple. Ik kan de In-Play Coupons op Betfair niet meer vinden. En als ik klik op "More Football In-Play" krijg ik telkens "There are currently no events."
Vroeger - voor deze kut Beta uitgave stonden Coupons nog in het linker zij-menu. Nu is dat niet meer, en klik ik altijd via Football onder op "Friday In-Play Coupons". Deze gele knop is nu weg en daar staat: "Friday Coupons" (waar ik geen zak aan heb, want ik wil geen wedstrijden spelen die niet in-play gaan). Hoe krijg ik dat ouderwetse lijstje met alle match odds weer terug?
Makkelijk gezegd: ik wil gewoon een hele lijst met in-play football van nu en vanavond met alle odds op een rijtje. Dat kan ik niet meer vinden.... HELP!
(dit is trouwens Chomponthis2005, maar ik ben om een vage reden gebanned?)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Een vraag: gattie; lay_multiple. Ik kan de In-Play Coupons op Betfair niet meer vinden. En als ik klik op "More Football In-Play" krijg ik telkens "There are currently no events."
Vroeger - voor deze kut Beta uitgave stonden Coupons nog in het linker zij-menu. Nu is dat niet meer, en klik ik altijd via Football onder op "Friday In-Play Coupons". Deze gele knop is nu weg en daar staat: "Friday Coupons" (waar ik geen zak aan heb, want ik wil geen wedstrijden spelen die niet in-play gaan). Hoe krijg ik dat ouderwetse lijstje met alle match odds weer terug?
Makkelijk gezegd: ik wil gewoon een hele lijst met in-play football van nu en vanavond met alle odds op een rijtje. Dat kan ik niet meer vinden.... HELP!
(dit is trouwens Chomponthis2005, maar ik ben om een vage reden gebanned?)

Ik speel via de Ipad app, daar zie ik alle wedstrijden onder tab football
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Isa Town FC v Sitra Cultural & SC (30 min 1-1)
Lay over 5,5 goals € 10 @ 6,2
Lekhwiya v Umm Salal (5 min 1-0)
Lay over 5,5 goals € 10 @ 5,9

Gaittie: tijdig gebackt? Zag umm Sallal op 1-6 staan, klopt dat?
0 Vind ik leuk's
Voor zodadelijk: Eindhoven - Telstar lay over 4.5 goals € 35 @ 4.1
Inmiddels € 21 gematched, ik neem aan dat restant € 13 ook nog gaat, anders wijzig ik hem naar 4.2.
---
Hij is inmiddels gematcht, dus €35 @ 4.1
-----
In stapjes gebacked en na de relatief snelle 1-0 uitgecasht.
5 euro profit.
S 192 / CW + 92
0 Vind ik leuk's
Dresden - Bochum nu 47e min 0-0
Lay over 2.5 goals €15 @ 5.6
----
Cf voorbeeld vanmiddag in stapjes winst genomen en er nu in min 60 uit met € 4 profit.
S 196/ CW + 96
0 Vind ik leuk's
@chomp
Links boven in het menu staat toch in-play? Bij mij althans wel.
@lay_multiple
Die wedstrijd is idd helemaal fout gegaan helaas. Ik lette er niet heel nauw op.
Gewoon bij rust 1-6 en dit is tevens ook de eindstand geworden :s .
Maarja inmiddels m'n verlies alweer bijna goed gemaakt.
Zal zo even een update plaatsen.
Jij gaat wel weer lekker :)
Al Shaab v Dubai CSC
Lay over 3,5 goals € 8 @ 3,25
Geen back meer geplaatst
S 88 / CW + 38
Rizespor v Kasimpasa
Lay over 3,5 goals € 10 @ 3,45
Geen back meer geplaatst
S 98 / CW + 48
St Pauli v Karlsruhe
Lay over 3,5 goals € 9 @ 3,95
Geen back meer geplaatst
S 106 / CW + 56
Nu speel ik nog:
Almere City v Dordrecht (8 min 0-0)
Lay over 4,5 goals € 10 @ 4,3
Geen back meer geplaatst
S 116 / CW + 66
VVV v Sparta Rotterdam (12 min 1-0)
Lay over 4,5 goals € 10 @ 3,45
Geen back meer geplaatst
S 125 / CW + 75
0 Vind ik leuk's
Stop er mee voor vandaag.
Ben tevreden.
Gaittie, dank voor de update. Altijd leuk.
En zo'n incidenteel hoog verlies hoort er bij.
Is weer een leermoment denk ik dan maar.
0 Vind ik leuk's
Goeie dag gehad vandaag toch, verstandig. :)
Ja zo probeer ik het ook maar te bekijken, was even flink balen, maar gelukkig ging het daarna beter en voelt het weer goed.
Mijn probleem is denk ik ook nog en beetje dat ik met maar € 10 lay, dan ga ik minder snel backen, omdat dan je winst zo laag is.
Wilde graag eerst even een bankroof opbouwen, misschien binnenkort maar eens kijken of ik mn inzet wat ga verhogen, zodat ik meer kan backen.
0 Vind ik leuk's
Laatse deel statement afgelopen week tot en met gisteren:
http://i44.tinypic.com/nno2ms.jpg">
Met de € 5 van de Australian Wallet erbij totaal € 97 profit in een week.
Ik ga € 100 per week als doel stellen. Mooi extra zakcentje om leuke dingen te doen, verdiend met iets waar ik plezier aan beleef.
0 Vind ik leuk's
Melbourne Heart- Melbourne V
Bij 0-1 na 60 min lay over 3.5 goals € 44 @ 2.86
Valt binnen 3 min gelijk 0-2 en 0-3
Gelijk na 0-3 afgekapt, € 39 verlies.
S 158/ CW + 58
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.