Strategie: layen met lid Lay_Multiple
Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lay_multiple:
Fiorentina - Inter na 37 min 2-0
Lay over 4.5 goals € 30 @ 4.5.
Hopen dat er zoals vandaag zo vaak niet als een dolle wordt gescoord ;-)
Ik hoop in ieder geval dat dat ook de ruststand is.
----
Uitgecasht met €26 profit.
S 286 / CW 236
Fiorentina - Inter na 37 min 2-0
Lay over 4.5 goals € 30 @ 4.5.
Hopen dat er zoals vandaag zo vaak niet als een dolle wordt gescoord ;-)
Ik hoop in ieder geval dat dat ook de ruststand is.
----
Uitgecasht met €26 profit.
S 286 / CW 236
Doe je research op welke wedstrijden je inzet? Zoals de over goals statistieken bekijken of dergelijke?
Ja, ik kijk veelal snel hoeveel de teams gemiddeld scoren en hun onderlinge verhouding op de ranglijst.
Geen uitgebreide statistieken overigens hoor.
lay_multiple:
Ja, ik kijk veelal snel hoeveel de teams gemiddeld scoren en hun onderlinge verhouding op de ranglijst.
Het gemiddelde scoringspercentage van teams zeggen heel weinig eigenlijk. Het is beter dat je naar de over 3.5 en 4.5 goals kijkt ( dit bevat jouw strategie ) en naar de H2H. U strike rate en profit zullen misschien beter zijn dan nu en kan je de verliezende wedstrijden er misschien tussen uitlaten?
Het is een voorstel. Laat me weten wat je ervan vindt?
Waar kan je die over 3.5 en 4.5 statistieken vinden dan?
lay_multiple:
www.soccerstats.com
Geweldige site. Vind je heel veel op terug, zo goed als alles. Ook voorgaande seizoenen. Je moet het maar eens proberen ;-)
Mooie site. Dank voor de tip.
Ik kijk nu naar Viborg - Vejle.
Beide hebben over 3.5 slechts 20%.
Kans lijkt derhalve klein, nu bij rust 0-1.
Lay over 3.5 goals € 25 @ 4.6
-----
Cash out min 77 € 15 profit bij 1-1 stand.
€14 na commissie.
CW +250
Een nieuwe hoogste stand. Ben tevreden voor vandaag, fijne avond.
Ik kijk nu naar Viborg - Vejle.
Beide hebben over 3.5 slechts 20%.
Kans lijkt derhalve klein, nu bij rust 0-1.
Lay over 3.5 goals € 25 @ 4.6
-----
Cash out min 77 € 15 profit bij 1-1 stand.
€14 na commissie.
CW +250
Een nieuwe hoogste stand. Ben tevreden voor vandaag, fijne avond.
Ik stop ermee, weer tegenslag gehad met ternara - avellino. Wat ik over heb cash ik uit! Jullie succes nog!
Retarded gambler
thijs92:
Ik stop ermee, weer tegenslag gehad met ternara - avellino. Wat ik over heb cash ik uit! Jullie succes nog!
Jammer dat te horen Thijs.
Hoop dat het verlies niet te erg is.
Succes verder!
Kun je op betfair ook multiples layen?
Zo ja hoe kun je dan drie tenniswedstrijden selecteren? :)
Zo ja hoe kun je dan drie tenniswedstrijden selecteren? :)
Ik zat dit topic door te lezen en krijg toch het gevoel van een minimale winst najagen met een grote liability, beetje het martingale system van roulette (bij verlies inzet verdubbelen), je moet hier gigantisch mee oppassen,je krijgt een keer het deksel goed op de neus (zoals de medewedders op voorgaande pagina's).
Uiteindelijk jaag je bijv een winst van €10,- na met een liability van soms tot wel €60,-. ik vind het een zeer interessant maar ook een gevaarlijk systeem. Lijkt me wel uitermate geschikt voor weddenschappen in Argentinie, waar het nagenoeg altijd onder de 3.5 doelpunten is (dit weekend 1 van de 9 boven 3.5)
Corrigeer me vooral als ik het fout zie, je moet er constant bovenop zitten en mag geen moment verslappen.
In dit geval even een tip voor de liefhebber: Boca unidos-Argentinos Jrs under 3.5 om te layen?
This season in the league:
80% of Boca Unidos's games had under 2.5 goals in total. Boca Unidos did not concede any goal in 100% of their home games. 100% of Boca Unidos's conceded goals were conceded away. Boca Unidos did not concede any goal in their last 5 home games.
100% of Argentinos Jrs's games had under 2.5 goals in total. 62% of Argentinos Jrs's conceded goals were conceded at home
Uiteindelijk jaag je bijv een winst van €10,- na met een liability van soms tot wel €60,-. ik vind het een zeer interessant maar ook een gevaarlijk systeem. Lijkt me wel uitermate geschikt voor weddenschappen in Argentinie, waar het nagenoeg altijd onder de 3.5 doelpunten is (dit weekend 1 van de 9 boven 3.5)
Corrigeer me vooral als ik het fout zie, je moet er constant bovenop zitten en mag geen moment verslappen.
In dit geval even een tip voor de liefhebber: Boca unidos-Argentinos Jrs under 3.5 om te layen?
This season in the league:
80% of Boca Unidos's games had under 2.5 goals in total. Boca Unidos did not concede any goal in 100% of their home games. 100% of Boca Unidos's conceded goals were conceded away. Boca Unidos did not concede any goal in their last 5 home games.
100% of Argentinos Jrs's games had under 2.5 goals in total. 62% of Argentinos Jrs's conceded goals were conceded at home
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..