Strategie: layen met lid Lay_Multiple
Na lange tijd weer terug, met de doelstelling om een mooie bankroll op te gaan bouwen. Ik zal hier de lay / back strategie voor gebruiken cf. het verleden op single wedstrijden en eventueel op combi's.
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
Ik zal zoveel mogelijk vooraf proberen te plaatsen. Ik speel in de praktijk echter ook veel live wedstrijden waarbij ik in stappen terug back. Mijn oude topic laat ik even rusten ten behoeve van het overzicht.
Start saldo € 100 ( S ).
De resultaten zal ik bijhouden met het oude CW (cumulatieve winst) principe.
Ik gebruik Betfair voor mijn weddenschappen. De commissie over winsten probeer ik zoveel mogelijk te verrekenen in de posts zodat ik deze niet iedere keer hoef te vermelden.
Edit vw-crew:
Vorige topic: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/
in 16-12-2013 10:07 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
saviola9:
Geen stream?! Half internet staat vol met streams daarvan..
Geen stream?! Half internet staat vol met streams daarvan..
Inderdaad maar met alle gevolgen nadien door de virussen. Ik heb die rommel liever niet op mijn PC. Ik gebruik de video streams van Bwin omdat die in Belgie het meeste aanbod aanbieden van video live streams en door de gebruiksvriendelijkheid ( virusvrij )
thijs92:
2. Leeds United - Sheffield Wednesday; Lay over 3.5 €15 @ ~5.664 (€70 liability)
3. Olimpik Donetsk - Karpaty Lviv; Lay Karpaty Lviv €17.50 @2.94 (€34 liability)
2. Leeds United - Sheffield Wednesday; Lay over 3.5 €15 @ ~5.664 (€70 liability)
3. Olimpik Donetsk - Karpaty Lviv; Lay Karpaty Lviv €17.50 @2.94 (€34 liability)
Beiden gewonnen, doordat ik rond de 75e minuut weg moest had ik leeds united ingecashed voor €12,50 winst (netto).
S 211 | CW +111
Hier mijn bets:
1. Verona - Cagliari; Lay over 3.5 €20 @4.00 (minuut '14)
2. Heracles - NAC Breda; Lay Heracles €20 @2.10 (prematch)
Retarded gambler
thejoery92:
De wedstrijd tussen Aston Villa vs Manchester city gaat niet door omwille van geen live video stream beschikbaar te hebben. De 2 anderen hebben dit wel.
thejoery92:
3 wedstrijden voor dit weekend.
Zaterdag:
Aston Villa vs Manchester City -> Lay Aston Villa
AC Milan vs Chievo -> Lay Chievo
Zondag:
Lazio vs Sassuolo -> Lay Sassuolo
3 wedstrijden voor dit weekend.
Zaterdag:
Aston Villa vs Manchester City -> Lay Aston Villa
AC Milan vs Chievo -> Lay Chievo
Zondag:
Lazio vs Sassuolo -> Lay Sassuolo
De wedstrijd tussen Aston Villa vs Manchester city gaat niet door omwille van geen live video stream beschikbaar te hebben. De 2 anderen hebben dit wel.
Lazio vs Saussuolo gaat ook niet door. Telefoontje gehad dat ik morgen moet werken. Jammer maar niets aan te doen.
Lay heracles gecashed met 17,50 verlies (2-0 voor de rode kaart) en verona ook gecashed met 13,40 winst (0-0 rust)
Ik weet niet of er nog meer bets komen. Die zal ik ook direct hier plaatsen dan!
Ik weet niet of er nog meer bets komen. Die zal ik ook direct hier plaatsen dan!
Retarded gambler
Cambuur al heel snel op 2-0 tegen dordrecht.
Na 10 minuten lay over 6.5! goals € 22 @ 5.5
----
Na rust cash out € 20 profit.
S 320 / CW + 220
Na 10 minuten lay over 6.5! goals € 22 @ 5.5
----
Na rust cash out € 20 profit.
S 320 / CW + 220
LAY Milan over 3.5 €20 @4.6 (72 liability)
€5 winst gepakt, succes nog jullie. Tot morgen!
€5 winst gepakt, succes nog jullie. Tot morgen!
Retarded gambler
AC Milan vs Chievo is een full winner. 2-0 met nog 5min op de klok.
Totaal 3 wedstrijden gespeeld -> +15 units -> strike rate 100%
thejoery92:
Netjes hoor (y)
Jammer dat je er 2 niet kon spelen.
Dat snap ik niet helemaal.
Je hele systeem is gebaseerd op feiten.
Daarvoor hoef je de games toch niet live te kijken, gewoon een goede site met statistieken in de gaten houden?
Ben blij dat ik de games waar ik op wed niet hoef te kijken ;-)
Systeem van jou tot nu toe 100%. Keep up the good work!
Beetje een late post, maar speelde deze via mijn telefoon:
1. Valladolid - Real Betis; LAY over 2.5 €20 @2.98 (39.60 liability) €19 winst
To be continued very soon!
1. Valladolid - Real Betis; LAY over 2.5 €20 @2.98 (39.60 liability) €19 winst
To be continued very soon!
Retarded gambler
Psv - Excelsior, lay Excelsior € 10 @ 14.
Na de 1-0 cash out €7 profit.
S 327 / CW 227
Na de 1-0 cash out €7 profit.
S 327 / CW 227